MIddelbareschoolquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb standaard elke dag het eerste uur vrij behalve donderdag.
Dus ik sta meestal rond kwart voor 9 op en op donderdag om 5 voor 8 ofzo
Om 10 over 9 (of kwart over 8) ga ik de deur uit, 3 minuutjes fietsen
Kwart voor 4?? Ik vind 7 uur al vroegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef The_Mavericks het volgende:
pfft,
mijn wekker gaat om kwart voor 4
douchen, eten naar werk, kom ik om 5 uur aan eerst ff half uur overdracht, dan wat controles, dan uurtje pauze dan weer 3 uur werken dan weer uur pauze, dan moet ik aan de andere kant van het terrein zijn, duurt ook weer half uur voordat ik er ben, heerlijk Sochtends Vroeg op
dan heb ik pauzequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:02 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Kwart voor 4?? Ik vind 7 uur al vroeg![]()
Kwart voor 4?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef The_Mavericks het volgende:
pfft,
douchen, eten naar werk, kom ik om 5 uur aan eerst ff half uur overdracht, dan wat controles, dan uurtje pauze dan weer 3 uur werken dan weer uur pauze, dan moet ik aan de andere kant van het terrein zijn, duurt ook weer half uur voordat ik er ben, heerlijk Sochtends Vroeg op
2 keer een uur pauze? Damn. Kunnen ze die pauzes niet schrappen en twee uur later beginnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef The_Mavericks het volgende:
pfft,
scherp blijven is essentieelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
2 keer een uur pauze? Damn. Kunnen ze die pauzes niet schrappen en twee uur later beginnen
Als je hem een uur eerder zet kan je nog een aflevering van 24 kijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |