Ik heb me ook altijd afgevraagd waarom iedereen toch zo graag wil beginnen met werken voor je goed en wel vanzelf wakker bent gewordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:07 schreef Myers het volgende:
Verdomme, de vakantie is weer voorbij en dat betekent dat we weer vroeg op moeten staan: 7 uur, voor veel mensen zelfs nog vroeger. Hier heb ik dus echt de grootste moeite mee, rond die tijd zit ik meestal in een diepe REM slaap en van mijn wekker word ik dan dus niet wakker. De afgelopen 2 jaar is het me dan ook maar een paar keer gelukt om op tijd op school aanwezig te zijn, de wekker zet ik dan ook niet meer omdat mijn lichaam blijkbaar van me eist dat ik op een natuurlijke wijze wakker word.
Eigenlijk is dit ook wel logisch, waarom zijn veel mensen zo chagarijnig als ze weer moeten werken of naar school gaan? Dat komt omdat we onszelf geforceerd wakker maken en dan ook nog eens veel te vroeg. In de winter is het nog veel erger omdat het dan nog donker is als je op moet staan.
Edit: Oeps dit was eigenlijk bedoeld voor de klaagbaak![]()
jij hoeft zeker niet een half uur door de polder te fietsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:20 schreef Dementor het volgende:
Ach in de winter om 6:30 opstaan vind ik wel leuk eerlijk gezegd en dan zeker als het gesneeuwd heeft
Nog lekker donker buiten en de sneeuw ziet er dan zo mooi uit![]()
* Dementor wil dat het snel winter wordt
Dat heb ik 4 jaar gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:43 schreef error32 het volgende:
[..]
jij hoeft zeker niet een half uur door de polder te fietsen![]()
Je hoeft zeker niet staan te kleumen op een treinstationquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:20 schreef Dementor het volgende:
Ach in de winter om 6:30 opstaan vind ik wel leuk eerlijk gezegd en dan zeker als het gesneeuwd heeft
Nog lekker donker buiten en de sneeuw ziet er dan zo mooi uit![]()
* Dementor wil dat het snel winter wordt
ik mag dat nu voor het 7de jaar gaan doenquote:
discipline is het toverwoord. Om 7 uur ben ik al bijna op mijnw erk. Ik heb geen hekel aan vroeg opstaan..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:07 schreef Myers het volgende:
Verdomme, de vakantie is weer voorbij en dat betekent dat we weer vroeg op moeten staan: 7 uur, voor veel mensen zelfs nog vroeger. Hier heb ik dus echt de grootste moeite mee, rond die tijd zit ik meestal in een diepe REM slaap en van mijn wekker word ik dan dus niet wakker. De afgelopen 2 jaar is het me dan ook maar een paar keer gelukt om op tijd op school aanwezig te zijn, de wekker zet ik dan ook niet meer omdat mijn lichaam blijkbaar van me eist dat ik op een natuurlijke wijze wakker word.
Eigenlijk is dit ook wel logisch, waarom zijn veel mensen zo chagarijnig als ze weer moeten werken of naar school gaan? Dat komt omdat we onszelf geforceerd wakker maken en dan ook nog eens veel te vroeg. In de winter is het nog veel erger omdat het dan nog donker is als je op moet staan.
Edit: Oeps dit was eigenlijk bedoeld voor de klaagbaak![]()
Dan moet je gewoon 1 nacht helemaal wakker blijven en 's ochtends heel veel koffie drinken, de hele dag er als een zombie bij lopen en dan die avond daarop om een uurtje op 22.00 naar bed gaan, dan ben je de volgende dag weer in je werk-ritmequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef Myers het volgende:
Ik zit nu helemaal in het vakantie-ritme, vanacht val ik pas rond half 6 in slaap terwijl ik om 8 uur al op moet staan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |