Vind het zo zonde. had gewoon een topspeler voor in de plaats kunnen komen. Die het wel volhoudt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef hardsilence het volgende:
Pff.. die Johnny, ongeloofelijk.. wat een *piep* redenatie.
Opzouten maar!
Dat zeg ik....ze hadden met mij door moeten gaan.quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind het zo zonde. had gewoon een topspeler voor in de plaats kunnen komen. Die het wel volhoudt.
Inderdaad, gewoon een boete. Zeker voor zo'n zielig jochie. Ah, ik kan de leider niet zijn, ja dan ga ik wel naar huis.quote:Op maandag 5 september 2005 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
ze moeten het verbieden om vrijwillig op te stappen.. of tenminste in de 1e paar weken.
Ben blij dat dat niet doorging. Daar zaten absolluut geen allstarwaardige spelers bij.quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef cptmarco het volgende:
trouwens, er was toch ooit sprake dat er een all-stars ER zou komen??? Gaat dat eigenlijk ooit nog door?
Nee.quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef cptmarco het volgende:
trouwens, er was toch ooit sprake van dat er een all-stars ER zou komen??? Gaat dat eigenlijk ooit nog door?
En dat weet jij nu al.. da's rap.quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind het dit jaar eigenlijk iets minder leuk dan vorig jaar.
Daar zat Klaar toch ook bijquote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef trepper het volgende:
[..]
Ben blij dat dat niet doorging. Daar zaten absolluut geen allstarwaardige spelers bij.
Oh, eens!quote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil een nieuwe ER met weerRobin
.
De beste ER'er ooit!
Was Richard niet ouder dan 40.quote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Boven de 40 is gewoon te oud. Vooral als ze, ER kennende, meer neigen naar fysieke proeven dan mentale. Jammer.
Vergis je niet in de taaiheid van 40+ ers.quote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Boven de 40 is gewoon te oud. Vooral als ze, ER kennende, meer neigen naar fysieke proeven dan mentale. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |