abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30277383
quote:
op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef garrett het volgende:

[..]
moet je nog meer hints?
dat dus.
pi_30278285
quote:
op maandag 5 september 2005 00:56 schreef jooprules het volgende:
ok een advies van een vrouw: ze vind je leuk maar verwacht een signaal. wanneer je deze niet snel afgeeft, gaat ze je negeren of lelijk lopen doen.
thanks voor de tip.

hoe uit zich dat dan, dat lelijk doen? ik heb wel vaker gehad dat iemand naar tegen me deed, terwijl ik dacht dat ze me leuk vond.
pi_30286755
b.v geen gedag zeggen tijdens het weggaan (en dan hopen dat jij een sms stuurt waarin jij wel gedag zegt) ookal ben ik een vrouw, we blijven een raar volkje
Ben niet zo dom als ik eruit zie!
pi_30287247
het is duidelijk.
pi_30289139
quote:
op maandag 5 september 2005 00:56 schreef jooprules het volgende:
ok een advies van een vrouw: ze vind je leuk maar verwacht een signaal. wanneer je deze niet snel afgeeft, gaat ze je negeren of lelijk lopen doen. ook dit is een teken dat ze je leuk vind, maar dat jij er nu maar eens de moeite voor moet doen! dus op beide vlakken zit je hoe dan ook goed.. succes, en open ook eens een topic over mannen en hun hints? die zijn mij nog altijd onduidelijk.
mannen geven geen hints, die zijn recht door zee en duidelijk (lomp)
  maandag 5 september 2005 @ 15:26:20 #81
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30289458
quote:
op maandag 5 september 2005 15:15 schreef bananenman het volgende:

[..]

mannen geven geen hints, die zijn recht door zee en duidelijk (lomp)
of ze zijn al 5 jaar lang 'je beste vriend', terwijl hij eigenlijk al 5 jaar lang hoopt dat je hem 'ziet staan' zodat 'ie met je de koffer in kan duiken...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30309417
haha, is dat de reden dat ik zoveel mannelijke vrienden heb?! hmm.. daar ga ik eens een maandje over slapen, minstens!
pi_30324612
vraag het. praten is de beste oplossing.
pi_30335228
succes ermee man. misschien red zij je uit je moeilijke periode!
  woensdag 7 september 2005 @ 00:22:54 #85
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30340557
quote:
op dinsdag 6 september 2005 02:17 schreef jooprules het volgende:
haha, is dat de reden dat ik zoveel mannelijke vrienden heb?! hmm.. daar ga ik eens een maandje over slapen, minstens!
met of zonder al die mannelijke vrienden?
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef -strawberry- het volgende:
vraag het. praten is de beste oplossing.
fout. in zo'n geval moet je niet praten, je moet kijken naar hoe ze reageert. als je het recht op de man vraagt zul je (in het meest positieve geval) een twijfelachtig antwoord krijgen.

ze is te verlegen om een eerlijk antwoord te geven, net zoals jij het te eng vindt om haar jouw gevoelens te vertellen. en haar onzekerheid is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nog een stapje erger dan die van jou...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30341862
haha zonder natuurlijk! bij vrouwen zijn vrienden meestal gewoon echt vrienden. ook zoiets nutteloos aan ons..
  woensdag 7 september 2005 @ 12:28:11 #87
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30350200
en sanvean, hoe is 't nou?
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_30352185
quote:
op woensdag 7 september 2005 12:28 schreef la-nina het volgende:
en sanvean, hoe is 't nou?
nou, ik zit nog steeds ziek thuis.

verder heb ik haar een paar keer gebeld, maar het bleek dat ze een andere simkaart inhad en daar had ik het nummer niet van. ik heb haar een mailtje gestuurd (oa met mijn telefoonnummer erin) nadat ik steeds haar voicemail kreeg, en toen kreeg ik een heel lief mailtje terug. ze had me nog gebeld maandagavond maar ik lag al (half) te slapen.

heb haar dus nog steeds niet gesproken, wel een mailtje gehad waarin ze me erg steunt en met lieve woordjes smijt...ze noemt me zelfs lieverd en schat.
en ze schreef dat ze me "kei erg mist" en dat ze me hoopt snel weer te zien, ook al is het buiten het werk.

ik schreef daarna terug dat ik haar ook wel mis en haar ook snel wil zien.

tja, verder...ik denk veel aan haar, misschien ben ik toch wat betoverd door al haar liefkozingen van de afgelopen weken.

nu nog eens zorgen dat ik haar te spreken krijg, want elkaar steeds mislopen schiet ook niet zo op!
pi_30352490
quote:
op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef sanvean het volgende:-knipje-
klinkt goed, dat van die mail

stond haar andere telefoonnummer daar ook in eigenlijk? dat is wel makkelijk, lijkt me. anders moet je haar gewoon opzoeken in die pizzatent waar je het al eerder over had! gewoon naar binnen stappen en vragen wanneer ze klaar is met werken en of ze zin heeft om nog even wat te gaan drinken ergens
  woensdag 7 september 2005 @ 13:51:45 #90
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_30353353
quote:
op woensdag 7 september 2005 13:51 schreef takemenow het volgende:
mag ik vragen hoe oud je bent?
ik ben midden-20 en de meid is een aantal jaren jonger.

het lijkt mss alsof we tieners zijn ofzo, maar ik ben gewoon niet zo ervaren in de liefde en over het algemeen best wel onzeker als het spannend wordt.
  woensdag 7 september 2005 @ 14:20:02 #92
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_30353424
quote:
op woensdag 7 september 2005 14:17 schreef sanvean het volgende:

[..]

ik ben midden-20 en de meid is een aantal jaren jonger.

het lijkt mss alsof we tieners zijn ofzo, maar ik ben gewoon niet zo ervaren in de liefde en over het algemeen best wel onzeker als het spannend wordt.
ah oke, kwam idd een beetje over alsof je nog 16 was ofzo.. no offense!

maarreuh... spannend? het is zo klaar als een klontje man! geniet er maar van!
pi_30355064
inderdaad.. en probeer jezelf niet wijs te maken dat je niet weet wat je voor der voelt.. lijkt mij zo klaar als een klontje? je bent waarschijnlijk gewoon bang om ergens in te stappen waar je het einde niet van kent. ik heb zelf ook altijd hele snelle schoenen als iemand interesse toont.. ga ervoor, en dan zie je wel hoe het gaat lopen toch? succes x
  woensdag 7 september 2005 @ 15:25:23 #94
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30355261
quote:
op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef sanvean het volgende:

[..]

nou, ik zit nog steeds ziek thuis.
gaat 't wel met je?
quote:
verder heb ik haar een paar keer gebeld, maar het bleek dat ze een andere simkaart inhad en daar had ik het nummer niet van. ik heb haar een mailtje gestuurd (oa met mijn telefoonnummer erin) nadat ik steeds haar voicemail kreeg, en toen kreeg ik een heel lief mailtje terug. ze had me nog gebeld maandagavond maar ik lag al (half) te slapen.
heb haar dus nog steeds niet gesproken, wel een mailtje gehad waarin ze me erg steunt en met lieve woordjes smijt...ze noemt me zelfs lieverd en schat.
en ze schreef dat ze me "kei erg mist" en dat ze me hoopt snel weer te zien, ook al is het buiten het werk.
ze legt het er wel heel dik bovenop, of niet?
meestal gebeurt er toch wel iets meer tussen 2 mensen voor ze elkaar lieverd en
schatje gaan noemen, maar hee, to each his one .

geniet van die aandacht , maar ìk vind dat een van jullie zal onderhand toch 's een
stapje meer moet gaan zetten, 3 x raden wie
quote:
ik schreef daarna terug dat ik haar ook wel mis en haar ook snel wil zien.

tja, verder...ik denk veel aan haar, misschien ben ik toch wat betoverd door al haar liefkozingen van de afgelopen weken. [ ]

nu nog eens zorgen dat ik haar te spreken krijg, want elkaar steeds mislopen schiet ook niet zo op!
hup, afspreken met die meid via mail kan dat ook, toch!
keep it cool
enne keep us posted

.
  woensdag 7 september 2005 @ 15:27:12 #95
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30355331
quote:
op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef takemenow het volgende:
ah oke, kwam idd een beetje over alsof je nog 16 was ofzo.. no offense!
naja vond ik nou alles meevallen
quote:
maarreuh... spannend? het is zo klaar als een klontje man! geniet er maar van!
ja, toch
  woensdag 7 september 2005 @ 17:01:10 #96
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30358199
het is al eerder gezegd maar o.k. laatste keer meneer sanvean:
deze dame is gek op je, het zijn geen subtiele hints het wordt je op een presenteerblaadje aangeboden, duidelijker dan dit zal een vrouw je niet snel laten merken dat ze gek op je zijn.
dus nodig haar uit, niet binnenkort of snel nee gewoon vandaag!!
als je wacht breng je haar ook aan het twijfelen of stelt haar teleur of er komt een kaper op de kust. en dan kun je jezelf wel
ken je dat spreekwoord niet? ijzer smeden als het heet is???
misschien blijkt het uiteindelijk niets te worden, maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd!
niet meer zeuren, gewoon doen, in je eerstvolgende post hier vertel je maar gewoon hoe het gegaan is, maar nu dus aktie !!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_30371019
quote:
op woensdag 7 september 2005 15:18 schreef jooprules het volgende:
inderdaad.. en probeer jezelf niet wijs te maken dat je niet weet wat je voor der voelt.. lijkt mij zo klaar als een klontje? je bent waarschijnlijk gewoon bang om ergens in te stappen waar je het einde niet van kent.
hmm...tja, ik voel misschien toch wel meer...en ik ben inderdaad altijd bang en onzeker om ergens in te stappen...zeker met een collega van het werk. wat als het misgaat bijvoorbeeld?
quote:
op woensdag 7 september 2005 17:01 schreef nightwulf het volgende:
deze dame is gek op je, het zijn geen subtiele hints het wordt je op een presenteerblaadje aangeboden, duidelijker dan dit zal een vrouw je niet snel laten merken dat ze gek op je zijn.
dus nodig haar uit, niet binnenkort of snel nee gewoon vandaag!!
als je wacht breng je haar ook aan het twijfelen of stelt haar teleur of er komt een kaper op de kust.
nou, ik heb vanavond met haar gebeld en voor vrijdag een afspraakje gemaakt.

iedereen zegt dan wel dat ze gek op me is, dat ze me leuk vindt, maar ik ben daar nog steeds niet zeker van. ze vond het erg leuk dat ik belde, dat idee had ik althans, en ze wilde meteen iets afspreken. ze zei dat ze me erg miste en dat ze veel aan me dacht.

wel zei ze dat wij goede vrienden zijn, nadat ik haar bedankte voor de steun van de afgelopen tijd. nu weet ik niet of dat bij het 'spelletje' hoort of niet, maar ik raak er wel van in de war. misschien ziet ze dat inderdaad zo, misschien meent ze dat niet maar zou ze nooit via de telefoon kunnen zeggen dat ze meer voor me voelt of wat dan ook. ikzelf zou ook nooit via de telefoon durven zeggen dat ik iemand leuk vind.

maar goed, ik ben eventjes verward dus, ondanks dat we over twee dagen lekker relaxed iets gaan doen samen.

hebben jullie enig idee waarom ze zou zeggen dat wij goede vrienden zijn? hoe zouden jullie (de vrouwen dan) reageren in deze situatie? kan ze me toch meer dan leuk vinden, maar dat niet durven vertellen? of kan ik het wel schudden nu?

hmmm...liefde is toch een moeilijk vak hoor.
  woensdag 7 september 2005 @ 22:53:57 #98
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30371590
quote:
op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef sanvean het volgende:
hebben jullie enig idee waarom ze zou zeggen dat wij goede vrienden zijn? hoe zouden jullie (de vrouwen dan) reageren in deze situatie? kan ze me toch meer dan leuk vinden, maar dat niet durven vertellen? of kan ik het wel schudden nu?

lieve, lieve sanvean, die meid zit zich waarschijnlijk al weken af te vragen waarom je niks doet!
als iedereen je kan vertellen dat ze je leuk vind, zei zèlf verklaart je te missen en meteen met je
wil afspreken, dan weet je het toch wel. zo niet, verman je dan op z'n minst en neem
gewoon de proef op de som, de sprong in het diepe.

hou ff op met die theorieën over spelletjes en wat als-en, zij is nèt zo'n twijfeltruus als jij
en draait net zo goed om de hete brij heen! vind je 't gek dat het een beetje vaag wordt?

het is duidelijk dat jullie elkaar beter willen leren kennen en er een hele fijne spanning
omheen hangt, just go with it sanvean.

[ Bericht 4% gewijzigd door la-nina op 08-09-2005 02:27:03 ]
pi_30372208
quote:
op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef sanvean het volgende:

[..]

hmm...tja, ik voel misschien toch wel meer...en ik ben inderdaad altijd bang en onzeker om ergens in te stappen...zeker met een collega van het werk. wat als het misgaat bijvoorbeeld?
lekker belangrijk. als je voortijdig de handdoek al in de ring gooit, zul je nooit weten of je de ware nu ontmoet. je werk vond je toch al niet geweldig, dus who cares.
quote:
nou, ik heb vanavond met haar gebeld en voor vrijdag een afspraakje gemaakt.

iedereen zegt dan wel dat ze gek op me is, dat ze me leuk vindt, maar ik ben daar nog steeds niet zeker van. ze vond het erg leuk dat ik belde, dat idee had ik althans, en ze wilde meteen iets afspreken. ze zei dat ze me erg miste en dat ze veel aan me dacht.

wel zei ze dat wij goede vrienden zijn, nadat ik haar bedankte voor de steun van de afgelopen tijd. nu weet ik niet of dat bij het 'spelletje' hoort of niet, maar ik raak er wel van in de war. misschien ziet ze dat inderdaad zo, misschien meent ze dat niet maar zou ze nooit via de telefoon kunnen zeggen dat ze meer voor me voelt of wat dan ook. ikzelf zou ook nooit via de telefoon durven zeggen dat ik iemand leuk vind.

maar goed, ik ben eventjes verward dus, ondanks dat we over twee dagen lekker relaxed iets gaan doen samen.

jij hebt het echt flink te pakken, zeg! als je zo verliefd bent ga je idd elk woord op een gouden weegschaaltje wegen. bij alles vraag je je af wat ze dààr nou weer mee bedoelde. spannend, hè? dat is nou de kick van de liefde (noemen ze ook wel gezonde stress en je valt er kilo's van af als het zo even doorgaat ). jij hebt misschien ook wel iets over de telefoon gezegd, waardoor zij weer denkt: "wat wil die vent nou?!"

nog een tip: probeer zelf niet teveel de kat uit de boom te kijken (of de boot af te houden), want dan ga je zelf ook verwarrende signalen afgeven en haakt zij misschien af.

gewoon lekker gaan genieten vrijdag van je afspraakje en niet zoveel piekeren. en wees oprecht naar haar, ook als je met zo'n verward gevoel zit, mag je dat best duidelijk maken!

ik lijk wel een oude opa met zulke eindeloze raadgevingen. maar het is goed bedoeld, hoor!
  woensdag 7 september 2005 @ 23:15:54 #100
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30372503
zelfde als de 2 reacties hierboven, je denkt teveel !
vrijdag gewoon lol maken, niet teveel over dat kut werk praten
stukje lopen samen en dan pak je gewoon haar hand vast
trekt ze haar hand snel terug dan moet je loslaten, houdt ze je hand vast dan zit alles snor en komt de rest vanzelf.
liefde is niet zo moeilijk, iedereen heeft er aanleg voor hoor!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')