en ik kan het altijd helpen bij het benen verschonen hoor!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Rob: "Hij mag mijn baby-been wel lenen, dat gebruik ik toch niet. Zat in het benenpakket "
damn.. zat ff niet op te letten (moest bier halen)... wat zei ie dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:19 schreef eborn het volgende:
He he, het is er uit. Joost is een theenicht!
dat laatste doen ze dus nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:19 schreef Dr_Greene het volgende:
In ieder geval zullen de streams wel op zwart of de tuin gaan tijdens Tanja's bevalling.
Als ze al wegschakelen bij de eerste blote tepels van van de dames...
ja of helemaal donkerzwart hihihiquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:20 schreef milagro het volgende:
het zou gaaf zijn als Tanja's baby dadelijk dus gewoon een blanke baby is.
verrassing!!!!!!!!!!!!!!!!!!
precies.. caps genoeg om dat te bewijzenquote:
Hij wilde sterke thee, terwijl de rest normale thee wilde:quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:20 schreef teamlead het volgende:
damn.. zat ff niet op te letten (moest bier halen)... wat zei ie dan?
Als dat al schokkend is kunnen ze de hele commerciële TV na twaalven wel afschaffen. Ik eis gewoon blote mannen in beeldquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:19 schreef Dr_Greene het volgende:
In ieder geval zullen de streams wel op zwart of de tuin gaan tijdens Tanja's bevalling.
Als ze al wegschakelen bij de eerste blote tepels van van de dames...
nee, want dat zou nog kunnen, ergens, maar een witte echt niet.quote:
Of het is van Menno.... Tanja: "Ik wilde het al zo lang zeggen. Je herinnert je dus helemaal niets meer?"quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:22 schreef milagro het volgende:
en dan eerst die Antilliaan in huis, verrassing 1
en dan dus verrassing 2 : het is niet van jou , doegie!
Je bedoelt Didoquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:23 schreef Quembel het volgende:
Nathalie stapt op de fiets in plaats van Chantal
Dido toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:23 schreef Quembel het volgende:
Nathalie stapt op de fiets in plaats van Chantal
Heel Suriname is er overheen geweest bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:25 schreef milagro het volgende:
lekkere Surinaamse kont van Chantal in beeld
En wat kijkt Roel opeens vreemd...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:26 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat zit Lindoah raar in bad zeg!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |