Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt.
ik heb een drankprobleem. vanmiddag een krat bier leeggedronken met een maat van mioj. om 12 uur begonnen om 3 uur was hij leeg. toen ging ik slapen en werd om 6 uur wakker toen me pa thuis kwam. ik heb daardoor dus niet kunne lere voor me her. en dat moest ik dus vanavond doen. ik heb een probleem.
je hebt geen drank probleem Dat kratje is veel te lang vol.
Man ik drink met een collega in nog een half uur een fles vodka op. En nee ik heb geen probleem. Dus jij al helemaal niet met je bier.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken. Never underestimate the power of stupid people in a large group
Eigen schuld, dikke bult dunkt me. Als je weet dat je moet leren voor een hertentamen moet je ook niet gaan drinken. En om 12 uur al beginnen aan een krat bier is sowieso niet fris.
>> KLB
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
Je drinkt als een mietje!! Een half krat is 12 bier. In 3 uurtijd is dat 4 biertjes in een uur. Je doet een kwartier over een flesje!!!! Een echte vent doet dat in 6 seconden.
Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef the_legend_killer het volgende: Jullie hebben die krat ook nog met zijn 2en opdezopen Ik doe zoiets lekker alleen !