abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:55:41 #26
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30095057
Jasper knuffelt met een pyamabroek die hij "lappie" heeft genoemd.
Tom heeft een Enjie (ernie) en een Bob die hij opa noemt
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_30095351
en ik had ook heel lang een deken die overal mee naar toe ging en die noemde ik koje

[ Bericht 3% gewijzigd door Bar_en_Mar op 30-08-2005 23:12:44 (ik wist de naam ineens weer ;)) ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_30097709
Ik had/heb een beer (nouja, daar lijkt ie nu niet meer op, maar oorspronkelijk was het een beer) die Kroelieboelie heet .
pi_30097789
Ik had/heb een beer die Bobo heet en een lammetje dat vlokje heet

Mijn nichtje noemt alles Senna
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30099360
De pop van mijn zoon heet Pop.
De knuffelkoe heette heel lang Koe. Toen kreeg hij er nog een, precies dezelfde. Nu heeft hij Koe-met-de-roze-broek en Blotekoe.
Daarnaast heeft hij drie vingerpopjes: Gouda, Draaimolen, en Daegi (welsh voor 'twee honden'). En twee fantasiebroers: Anderen en Opelduifje.

Tja.
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:55:26 #31
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_30100668
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef _evenstar_ het volgende:
een piemelpop die heette pim
een piemelpop
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_30100744
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
een piemelpop
Pop met een piemel? (of, in de woorden van jongste, een poemiehihihihihihihi ja, heel leuk, haal je handje nu maar weer uit je luier, knul )
pi_30103061
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm ik had een troetelbeertje die heette blauwtje en een lappenpopje die heette jacqueline en een piemelpop die heette pim en mijn echte babypop danielle.. zo zou ik mijn kindjes later ook noemen
Laten we het er maar op houden dat ik blij ben dat smaken veranderen

Mijn neefje noemt zijn ernieknuffel ona.. exact zoals die mij ook noemt
He, mijn kleine blauwe beertje heet ook blauwtje!

Ohja, ik had nog een hond die heete Stroef (omdat onze echte hond Droef heete).
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:23:54 #34
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_30103263
Ik had een knuffelhondje en die had ik Sippie Sappie genoemd.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:08:52 #35
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_30104643
Mijn knuffelhond heette Stoffel, de rest heette gewoon aapje en beer enzo. Toen ik tien was ofzo kreeg ik een sneeuwpanter en die heet nog steeds Sylvester (NIET naar die maffe kat of die enge acteur). Mijn konijn heet Lansorian en mijn rat Dangerous Beans Maar die zijn pas een paar jaar oud.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Jubileum moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:44:18 #36
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30108288
Eva's favoriete knuffel de 1e paar jaar van haar leventje was Theo. Theo was een badeendje, een beetje zoals deze en Theo ging overal mee naar toe. Theo, zoals ze hem zelf heeft genoemd, mocht alles behalve mee in bad.
Nu heeft ze een nieuwe favoriet, een girafje en die heet "kwakkwak". Omdat de originele kwakkwak inmiddels kwijt is, heeft ze de reserve gekregen en die heet (nu al weken) "nieuwe kwakkwak".
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:32:45 #37
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_30110135
Mijn dochtertje heeft Po van de Teletubbies en die noemt ze... Lala
Verder een blauw tuttelpopje dat Patje genoemd wordt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:49:32 #38
95752 crew  Chell
Kluns
pi_30110778
Ik had vroeger een konijntje dat roseje-witje heette. En een pop die Debbis ofzoiets heette, naar het merk op de verpakking.
Later hadden mijn poppen namen als Rosemarijntje en Josientje, naar mijn lievelingsboeken (oude boeken van mijn moeder, vandaar de ietwat ouderwetse namen).
pi_30111014
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:16 schreef heaven7 het volgende:
Ohja, ik had nog een hond die heete Stroef (omdat onze echte hond Droef heete).
Mijn zus had ook een knuffelhondje en die had ze Lobbes genoemd, naar onze toen al overleden hond. Toen ik ook een hondje kreeg noemde ik deze Dobbes Grote zus na-apen he Achteraf had ik hem beter "Molles" kunnen noemen, want zo noemde ik onze hond altijd, want kon Lobbes nog niet uitspreken.

Overigens was dat helemaal geen favoriete knuffel van mij, heb een tijd lang een schaap gehad en toen ik die kwijt was had ik een heel suf poppenkast-lammetje van m'n zus ingepikt. Maar volgens mij heb ik die nooit een naam gegeven
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:57:15 #40
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_30111094
Ik denk dat ik niets nieuws vertel als ik zeg dat wij hier een Pais hebben En een Nog een Pais

Links Pais, rechts Nog een Pais
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_30114334
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ik niets nieuws vertel als ik zeg dat wij hier een Pais hebben En een Nog een Pais

[afbeelding]

Links Pais, rechts Nog een Pais
Pais is trouwens de aanstichter van dit topic Ik las erover en kreeg een

Ik had trouwens een knuffel met een truitje aan waar een M opstond. Die noemde ik Maarten, naar een vriendje. Maar daarvoor dacht ik dat die knuffel eik van mijn moeder was (geweest). Er stond toch een M van Mama op?
pi_30115576
Mijn piemelpop heette Brammetje (heb ik nog steeds) , en de (knuffelige, echte) hamster van mn kinderen had de prachtnaam Mc_hamster gekregen.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:43:03 #43
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_30115667
Ik had vroeger een geel beertje, dat Kaasje heette

Heb 'm trouwens nog steeds, zit hier op de boekenplank.

V.

[ Bericht 19% gewijzigd door V. op 31-08-2005 08:50:01 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_30115672
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef tanna het volgende:
Mijn piemelpop
Ik heb zeker een antroposofische afslag gemist in m'n opvoeding...
pi_30115856
Hahaha, het is gewoon een pop met een piemeltje/ uitstulpinkje ipv zo'n glad stukje plastic.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_30115872
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef tanna het volgende:
Hahaha, het is gewoon een pop met een piemeltje/ uitstulpinkje ipv zo'n glad stukje plastic.
Dubieus

Mijn zusje had een Ken, maar die was behoorlijk ontmand
pi_30115905
Mijn haas (die ik sinds mijn geboorte heb) heet trouwens, juist, Haas
  woensdag 31 augustus 2005 @ 07:30:01 #48
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_30121666
Toen ik klein was, denk rond een jaar of drie/vier, had ik een knuffelkonijntje die Daniel de Kip heette Een ander knuffelkonijntje heette heel origineel Nijntje.
patat ftw :)
pi_30123327
Ik had/heb een poppel en die heet "Poppel". Hij zit nog altijd bij me op bed .
Vroeger had ik ook een zelfgemaakt nijntje dat nijntje heette.

Laatst op de peuterspeelzaal was er een kindje die een knuffel had die Spies heette. En een Aja, heb ik ook al diverse keren gehoord.
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 augustus 2005 @ 11:18:05 #50
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_30125578
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef ChrisJX het volgende:
Pais is trouwens de aanstichter van dit topic Ik las erover en kreeg een [afbeelding]

Hij heeft heel wat op zijn geweten...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')