een piemelpopquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef _evenstar_ het volgende:
een piemelpop die heette pim
Pop met een piemel? (of, in de woorden van jongste, een poemiehihihihihihihi ja, heel leuk, haal je handje nu maar weer uit je luier, knul )quote:
He, mijn kleine blauwe beertje heet ook blauwtje!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm ik had een troetelbeertje die heette blauwtje en een lappenpopje die heette jacqueline en een piemelpop die heette pim en mijn echte babypop danielle.. zo zou ik mijn kindjes later ook noemen![]()
Laten we het er maar op houden dat ik blij ben dat smaken veranderen
Mijn neefje noemt zijn ernieknuffel ona.. exact zoals die mij ook noemt![]()
Mijn zus had ook een knuffelhondje en die had ze Lobbes genoemd, naar onze toen al overleden hond. Toen ik ook een hondje kreeg noemde ik deze Dobbesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:16 schreef heaven7 het volgende:
Ohja, ik had nog een hond die heete Stroef (omdat onze echte hond Droef heete).
Pais is trouwens de aanstichter van dit topicquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ik niets nieuws vertel als ik zeg dat wij hier een Pais hebbenEn een Nog een Pais
[afbeelding]
Links Pais, rechts Nog een Pais
Ik heb zeker een antroposofische afslag gemist in m'n opvoeding...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef tanna het volgende:
Mijn piemelpop
Dubieusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef tanna het volgende:
Hahaha, het is gewoon een pop met een piemeltje/ uitstulpinkje ipv zo'n glad stukje plastic.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:11 schreef ChrisJX het volgende:
Pais is trouwens de aanstichter van dit topicIk las erover en kreeg een [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |