Kijk anders even op mn website.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zou graag eens een vreemde shoot doen,
weee dat lijkt mij ook wel leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik stel mijn smerige kop bij deze ook beschikbaar. Ik zou graag eens een vreemde shoot doen, dus geen mooie foto's waar ik in een bhtje op het strand sta, maar iets uitdagenders. Een bad met sojavla, kerstballen in mijn neus, naakt met cavia's, lesbisch bellenblazen! Wie wil?![]()
Ik woon in Zeeland maar heb een weekend-ov. En geen ervaring. En mijn haar is er nu af. Ik ben vettig (42)!
http://picserver.student.utwente.nl/i/9DZ22736V6WC
http://picserver.student.utwente.nl/i/5TT3830G6P87
http://picserver.student.utwente.nl/i/I4T7992B29MJ
*klik*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:39 schreef innepin het volgende:
[..]
weee dat lijkt mij ook wel leuk![]()
hoe kom je er ook op
Haha lekker gek jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kijk anders even op mn website.
Het kan wel even duren voor ik weer tijd heb btw, maar als je interesse hebt, laat maar weten liefst via msn of hotmail
Zou je dan geinteresseerd zijn in een duo shoot?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Haha lekker gek jaUtrecht is wel een eindje reizen maar moet te doen zijn! Ik ben vast niet je mooiste model, maar dar gaat het mij iig niet om.
![]()
Die heb ik dus nog niet, daarom dus mijn 'portfolio'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:50 schreef RonaldV het volgende:
@ disorder:
Misschien handig als je ook iets laat zien met modellen erop? Ik denk dat potentiele modellen daar toch iets meer in geinteresseerd zijn.
Ah, zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Die heb ik dus nog niet, daarom dus mijn 'portfolio'
Zou jij even op mijn MSN willen komen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:25 schreef innepin het volgende:
Kom ik dan net zo mooi op de foto als die koe?
puik idee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om op niet al te lange termijn een kennismakingsmeet te organiserenDan kunnen fotografen en modellen eens in een wat grotere groep kennismaken met elkaar
Dat betekent niet dat we dan gelijk met grote camera's moeten gaan rondhollen (hoewel...dit is FOT...best aantrekkelijk dus
), maar meer op een wat informele manier....bijvoorbeeld een wat groter cafe of zo
Ik kan me nl. voorstellen dat mensen niet direct alleen met fotografen op stap willen of zo
en dit was maar een idee hoor, dus niet gelijk afschieten
Mits voor iedereen een beetje centraal lijkt me dat geen gek plan idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een idee om op niet al te lange termijn een kennismakingsmeet te organiserenDan kunnen fotografen en modellen eens in een wat grotere groep kennismaken met elkaar
Dat betekent niet dat we dan gelijk met grote camera's moeten gaan rondhollen (hoewel...dit is FOT...best aantrekkelijk dus
), maar meer op een wat informele manier....bijvoorbeeld een wat groter cafe of zo
Ik kan me nl. voorstellen dat mensen niet direct alleen met fotografen op stap willen of zo
en dit was maar een idee hoor, dus niet gelijk afschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |