quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef _-rally-_ het volgende:Als je hier een beetje om je heen had gelezen, had je gezien dat de vaste WGR bezoekers, juist die mensen, die er ook voor zorgen dat veel vragen hier van een goed antwoord wordt voorzien, dat niet met je eens zijn.
![]()
Je weet als geen ander dat ik hier middenin zat, en het probleem was juist dat diezelfde(oprecht gewaardeerde) WGRbezoekers, er met dit beleid mede toe bijdroegen dat elders op Fok! een stuk identiteit en vrijheid aan het wegvallen was, wat weer voor véél anderen onacceptabel is.
quote:
En het gaat niet over de grens leggen bij het vermoeden van een onrechtmatige daad, maar bij een daadwerkelijke onrechtmatige daad, maar dat onderscheid kunnen juristen zoals ondergetekende wel degelijk goed maken.
![]()
met alle respect, maar dan zou iedere advocaat iedere zaak winnen, en er zijn nog altijd twéé partijen én een rechter nodig voor een rechtzaak.
Het moet juist niet de taak van een mod zijn om de rol van advocaat op zich te nemen.
Een goede Mod staat erboven als rechter.
Ook een rechter kan overruled worden en dat betekent dat niet dat een oordeel verkeerd was, hoewel het wél zo kan aanvoelen, we zijn nou eenmaal mensen mét emoties.
Als een rechter overruled wordt, dan heeft een hógere rechterlijke macht een ander oordeel, wat waaschijnlijk niet meer is gebaseerd op de argumenten die jij als rechter in je oorspronkelijke oordeel hebt uitgesproken.
De hogere rechterlijke macht baseert hun oordeel op afwegingen die jij in jouw besluit nimmer bent tegengekomen,
en dáárom is het zo jammer om beide zaken te laten samenstromen, in plaats van deze strikt te scheiden.quote:
En zoals ik al eerder aangegeven heb, kan ik me absoluut niet vinden in een beleid waarin juist in het WGR gedeelte deze grens niet aangehouden kan worden. En omdat ik me niet in dat beleid kan vinden, maar ik het beleid wel respecteer, heb ik besloten dat iemand anders dat dan maar moet gaan doen.
![]()
Je kunt je ook gaan hardmaken voor een zoe goed mogelijke invulling van het
R gedeelte toch?
![]()
je bent de éérste waar écht inhoudelijk mee te praten valt, hoewel ik je soms erg koppig vind...
quote:
Ik ben van mening dat deze tournure er helaas toe zal leiden dat WGR minder een plaats zal zijn waar je een serieus en inhoudelijk antwoord kunt krijgen op een reële vraag en er meer gezeverd zal gaan worden over zaken die de grens van het maatschappelijk aanvaarde ruimschoots overschrijden.
![]()
Ik ken het woord tournure niet, en ben te lui om het nú op te zoeken.
![]()
AchJoh,... de maatschappij is gróót, zoveel mensen, zoveel verschillende normen.....
![]()
en we kunnen hier op WGR véél voor mensen betekenen....
![]()
Dan geven we niet op, maar gaan we sámen knokken naar de toekomst gericht.
![]()
ik ga nu lekker buiten spelen met de kinderen, dank voor je oprechtheid en ik hoop écht dat je je bedenkt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Oversight op 30-08-2005 15:34:06 ]