Precies, hoe kun je Ovide vergetenquote:
OMG, die foto's.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:57 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Al geef je een aap een goude ring het is en blijft een lelijk ding
Gaarna deze foto verwijderen, dankuquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:57 schreef tonks het volgende:
Al geef je een aap een goude ring het is en blijft een lelijk ding
Maak een fotoboek aan zodat ik je kop uit kan lachen, anonerdquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Leer Nederlands, neger. [afbeelding]
ovide is stoer met fernadez en wietjes.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, hoe kun je Ovide vergeten![]()
EIgenlijk vond ik dommel meer 14.gif dan Ovide, maar dat terzijde..
waarom heb jij een fotoboek maar geen fóto's? en ga jij stoer doen over ander mans foto's terwijl je zelf waarschijnlijk fuckin lelijk zal zijn?quote:
Schrijf er een rap over, neger.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maak een fotoboek aan zodat ik je kop uit kan lachen, anonerd.
Relkloon/nichtquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:00 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Schrijf er een rap over, neger.
* dit.is.geen.kloon. Has left the playground.
dat dan weer wel natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:00 schreef Jett het volgende:
[..]
ovide is stoer met fernadez en wietjes.
Hoe post ik dit danquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die tonks is volgens mij overleden aan de gevolgen van kanker, net als z'n moeder en oma.
G-Unit - Beg For Mercy.mp3quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:03 schreef tonks het volgende:
Maarja wc_rufter je snapt zelf ook wel dat dit alles een grap is hoop ik
Ik ben alleen bang voor een banquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
G-Unit - Beg For Mercy.mp3
Check.
Sorry vrind, niets tegen negerts, maar G-Unitquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
G-Unit - Beg For Mercy.mp3
Check.
Dat kruisje vind ik anders niet echt mooiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:04 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
hoe kan je dit een lelijk ding noemen
Jij luister Jantje Smit ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry vrind, niets tegen negerts, maar G-UnitDat is toch wel een partij slecht zeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |