wat ben jij dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chriz2k ofzo is zo'n relnicht die heel stoer is achter z'n PC'tje.
Kankernerd.
Oh Almachtige, red mij van de PUB'ersquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:48 schreef Renmaestro het volgende:
Puber-overload.
*Slaat met zweep*.. WERKENquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kankernerd.
michael niet jaloers worden. jij blijft me geile tangaquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kankernerd.
Stoer hoor.... hoer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef Jett het volgende:
[..]
michael niet jaloers worden. jij blijft me geile tanga![]()
![]()
![]()
Neucken?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef Jett het volgende:
[..]
michael niet jaloers worden. jij blijft me geile tanga![]()
![]()
![]()
Momentje, mijn kettingzaag hapert.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh Almachtige, red mij van de PUB'ers.
blij dat je t zelf zietquote:
ik is stoerquote:
Opgekropt voer in die dikke pens van je ja!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
blij dat je t zelf zietik zou zeggen, praat met iemand over die opgekropte gevoelens.. dat lucht op.. succes
![]()
Oegelaboegela.. BANANAquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor jou. Ik moet jou 's in het echt zien jongen
.
.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opgekropt voer in die dikke pens van je ja!
En ohja, quotes verneucken is zooo 2001.
schat, dat jij moet betalen voordat je sex hebt betekent dus niet dat élke vrouw een hoer is he.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef freiss het volgende:
[..]
In jouw taal:
Ik is man
Hoer is vrouw
Waarom zou ik naar Amsterdam komen jonge, geeft je moeder korting op een pijpbeurt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom naar Amsterdam dan jonge, je krijgt die kankerbanaan in je kankerstrot mongool
Bek dicht varkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
omg.. jij bent echt een sukkel
![]()
![]()
![]()
ik ga mijn tijd hier niet langer aan verspillen![]()
![]()
hahaha! jij hebt geen foto's!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Haha, Jett tuit haar lippen op d'r foto's. [afbeelding]
Dan zou er "vrouw is hoer" moeten staanquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef Jett het volgende:
[..]
schat, dat jij moet betalen voordat je sex hebt betekent dus niet dat élke vrouw een hoer is he.
You pay for pussy you're supposed to get for free, fuckerquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Amsterdam komen jonge, geeft je moeder korting op een pijpbeurt.
Ga webloggen nerdje. Stoer man, achter je PCquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:55 schreef tonks het volgende:
Een aap die een varken uitscheld moet niet gekker worden hier.
Alweer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga webloggen nerdje. Stoer man, achter je PC;d;d;
:
: D:!1
Mes tussen je ribben moet je krijgen.
vrouw is hoer, hoer is vrouwquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef freiss het volgende:
[..]
Dan zou er "vrouw is hoer" moeten staan![]()
doei
ovide ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jett, Chriz2k en Gizmore zijn stoer.
Leer Nederlands, neger.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieteens foto's in je fotoboek, anonieme nerd.
Ik stel voor dat je je even uitlogdt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |