schat, dat jij moet betalen voordat je sex hebt betekent dus niet dat élke vrouw een hoer is he.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef freiss het volgende:
[..]
In jouw taal:
Ik is man
Hoer is vrouw
Waarom zou ik naar Amsterdam komen jonge, geeft je moeder korting op een pijpbeurt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kom naar Amsterdam dan jonge, je krijgt die kankerbanaan in je kankerstrot mongool
Bek dicht varkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
omg.. jij bent echt een sukkel
![]()
![]()
![]()
ik ga mijn tijd hier niet langer aan verspillen![]()
![]()
hahaha! jij hebt geen foto's!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
Haha, Jett tuit haar lippen op d'r foto's. [afbeelding]
Dan zou er "vrouw is hoer" moeten staanquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef Jett het volgende:
[..]
schat, dat jij moet betalen voordat je sex hebt betekent dus niet dat élke vrouw een hoer is he.
You pay for pussy you're supposed to get for free, fuckerquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Amsterdam komen jonge, geeft je moeder korting op een pijpbeurt.
Ga webloggen nerdje. Stoer man, achter je PCquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:55 schreef tonks het volgende:
Een aap die een varken uitscheld moet niet gekker worden hier.
Alweer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga webloggen nerdje. Stoer man, achter je PC;d;d;
:
: D:!1
Mes tussen je ribben moet je krijgen.
vrouw is hoer, hoer is vrouwquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef freiss het volgende:
[..]
Dan zou er "vrouw is hoer" moeten staan![]()
doei
ovide ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jett, Chriz2k en Gizmore zijn stoer.
Leer Nederlands, neger.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieteens foto's in je fotoboek, anonieme nerd.
Ik stel voor dat je je even uitlogdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |