ben jij een soort commentator van fok radio?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef B_BOY het volgende:
yvonne is niet op dreef. tis ammel te rustig op fok! komt nu de Fok! komkommer tijd??
weltrusten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef freiss het volgende:
Ik ga zo slapenen
Eerst nog ff je naamtopic doorlezen Imberr
ja zo kun je het noemen. als jullie zelf niet luisteren doe ik het graag.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef spenky het volgende:
[..]
ben jij een soort commentator van fok radio?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef freiss het volgende:
Ik ga zo slapenen
Eerst nog ff je naamtopic doorlezen Imberr
ze moet iets met der paint-skillsquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een avatar![]()
Mwa hij is wel op een of andere manier lelijker geworden![]()
geef is het linkje.. frontpage doettut nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef B_BOY het volgende:
tis nog een kwartiertje fok! radio. helaas dit moet elke avond zijn. ik kan normala nooit op maandagavond dus dit is 1 van de weinige keren dat ik luisteren.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef spenky het volgende:
[..]
owh toenk je pijltje deed stond die andere er nogquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:19 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
het was juist dat ik mn oude terughad![]()
geef nou linkje!! wil ook luisteren!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef B_BOY het volgende:
whehe we gaan brechtje koppelen waarom zegt yvonne niet dat ze verliefd is?
ik ook, maarjaquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef hollander76 het volgende:
Ik ben trouwens na 2 weken niet kunnen posten uit de OP gepleurt
als je het lief vraagt kun je je oude weer terugkrijgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Imberr het volgende:
komt door de grootte dattie is veranderd
komt van eigens trug als je hier fanatiek blijft doen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef hollander76 het volgende:
Ik ben trouwens na 2 weken niet kunnen posten uit de OP gepleurt
Ik wou net het zelfde vragenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef spenky het volgende:
[..]
www.actionradio.nlquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef spenky het volgende:
[..]
geef nou linkje!! wil ook luisteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |