Dan valt er 1 buiten de boot 2 aan het fietsen en 10 aan het spelenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:07 schreef LuQas het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat Rob de hele tijd alles wil bepalen.
'We gaan vanavond 5 tegen 5 spelen'
'Dat IS leuk'
Zou fijn zijn als ie e.e.a. wat minder gedecideerd zou formuleren.
Eentje moet het presenterenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef whitef0x het volgende:
Dan valt er 1 buiten de boot 2 aan het fietsen en 10 aan het spelen![]()
Ik ook maar hij is ook gewoon best irritantquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:14 schreef vw_caddy het volgende:
Wat vonden jullie van Joost trouwens tijdens zijn fietssessie met Dido? Ik vond hm rete- irritant.
Dat is of een gevalletjequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:18 schreef LuQas het volgende:
Nathalie: Wat doe je zus dan?
dido: Die zit op het gymnasium
Nathalie: O ja, en wat studeert ze?
Dido: dat zeg ik net, die doet gymnasium
Nee iedereen is geweest alleen Linda maar 20 min ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:32 schreef whitef0x het volgende:
zijn er die nog niet gefietst hebben of er geen zin in hebben? (met uitzondering van Tanja)
Jup, maar die was volgens mij in de kick-off van het slot gehaald zodat Ruud er in kon. Ik neem aan dat hij nu wel dicht zit.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:33 schreef Dr_Greene het volgende:
Zitten Dido en Joost nu tegen de geheime deur te leunen?
zal nog wel ergens goed voor zijnquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:38 schreef whitef0x het volgende:
Als die deur op slot zit waarom hem ueberhaupt inbouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |