Doegquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor..
Fijne avond/nacht nog verder en tot morgen aan het einde van de middag weer ergens
Tinky Winky..... Dipsy..... Laa-Laa..... ..... Po.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef milagro het volgende:
Joost in het bos alleen
Ik zat te wachten op de kabouters met hun puntmutsen!
inderdaad, hij zei "beenspier" he? hihiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Rob "Ik ga echt m'n beenspier voelen hoor"
hapquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Tetraktys het volgende:
Hey, heeft die Rob iets aan zn been ofzo? hij zit een beetje te zeuren dat het rechts meer pijn doet
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Tetraktys het volgende:
Hey, heeft die Rob iets aan zn been ofzo? hij zit een beetje te zeuren dat het rechts meer pijn doet
Ja, hij heeft namelijk geen been, of één been, wat je wiltquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Tetraktys het volgende:
tiswaquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef Isabeau het volgende:
De moeder van Linda en de zoon van Rob zijn alletwee op 3 oktober jarig.
serieus?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, hij heeft namelijk geen been, of één been, wat je wilt
gaan die streams plat omdat te veel mensen natuurlijk gaan inloggen.........quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ff tussendoor maar ik las net op de site van Talpa/BB dat de aankomende liveuitzending donderdag na de reguliere uitzending nog een half uur doorgaat op de streams
da's ook toevallig! mijn vader niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:46 schreef Isabeau het volgende:
De moeder van Linda en de zoon van Rob zijn alletwee op 3 oktober jarig.
Hij heeft 4 benen! Een Douchebeen, een Sportbeen en een Fopspeen uh beenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef Tetraktys het volgende:
[..]
serieus?
en hoe is hij daaraan gekomen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |