ze zitten natuurlijk niet steeds tegen dezelfde aan te lullen, maar wij zien wel al die gesprekken met verschillende mensen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Wie zien denk ik teveelDe meeste verhalen heb je nu idd al gehoord. Het verhaal van Linda tegen Rob ook al ("Ik heb tijdens de intake-gesprekken allemaal dingen gezegd die niet klopten, dat niemand me kon boeien, etc.")
Ik vind die bubbelgeluiden héél erg vervelend en storend. En ik word sowieso al moe van Lieske, sorry.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Volgt iemand de jacuzzi stream? Beetje moeilijk te volgen door de "bubbel geluiden", maar ja het gaat natuurlijk weer over het studentenleven wat zo relaxtomundo is!
Disputen, Jaarclubje zus en zo.... blalalabb buble buble !![]()
Menno berekent zijn kansen bij Ingrid / Didoquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Tamaartje het volgende:
wat is Menno toch stil...
Gelukkig maar dat Lieske geen kinderen wilquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Volgt iemand de jacuzzi stream? Beetje moeilijk te volgen door de "bubbel geluiden", maar ja het gaat natuurlijk weer over het studentenleven wat zo relaxtomundo is!
Disputen, Jaarclubje zus en zo.... blalalabb buble buble !![]()
Leest BB meequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die bubbelgeluiden héél erg vervelend en storend. En ik word sowieso al moe van Lieske, sorry.
"Ik wil best bevallen, maar ik heb wel een te laag vetpercentage"quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
Gelukkig maar dat Lieske geen kinderen wil
Wee wee, pers pers en dan niet blèr blèr, maar "tof, ueber relaxtomundo, mega hulde, mam! toffe geboorte, puik geregeld! hoedje, hoor!"
Ja, die had ze tijdens 'de audities' ook al opquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef schatje het volgende:
Ingrid heeft een D&G geïnspireerd doekje op haar hoofd.
![]()
![]()
daarom matchen ze zow goed man........quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef mrcool het volgende:
Die Rikkert en Lieske passen wel bij elkaar, allebei super irritante betwetertjes!
Nee, volgens mij dat vrouwen en mannen nooit vrienden kunnen zijn zonder dat er seks bij komt kijken (het bekende cliche).quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Was Rikkert nu van mening dat je nooit beste vrienden kunt zijn als je nooit getongd hebt??
Het komt idd best arrogant over maar sjees.. je zal maar zo'n gymleraar hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:29 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Menno ook best wel arrogant. Eerst al zo'n verhaal over hoe alle tienermeisjes verliefd op hem waren als gymleraar. Nu weer dat zijn beste vriendinnen ook vaak verliefd op hem worden. Beetje jammer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |