Hhm dan moet je er zeker wat aan gaan doen ja...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:59 schreef Misstique het volgende:
Mijn buren klagen ook regelmatig over de staat van m''n tuin![]()
Heb er gewoon weinig tijd voor en owkee.. ook weinig zin in
Eens, maar hoopte dat ik er in 1 keer af zou zijn door een antiworteldoek neer te leggen en daar boomschors overheen te strooien.. niet dus, dat kutonkruid komt er gewoon dwar doorheenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:05 schreef PieterCK het volgende:
Maar, aanpakken is 1 en BIJhouden is 2
Dat is zo'n beetje belangrijker dan 1 keer goed aanpakken
Maka je zoveel geluid?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:47 schreef Misstique het volgende:
Er zit geen geluidswal omheen hoor
Zelfs al leg je er stenen neer dan komt er nog onkruid doorheen hoor..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eens, maar hoopte dat ik er in 1 keer af zou zijn door een antiworteldoek neer te leggen en daar boomschors overheen te strooien.. niet dus, dat kutonkruid komt er gewoon dwar doorheen![]()
Nee, buren zitten gewoon erg dichtbijquote:
Goh, voor t eerst dat ik dat hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zelfs al leg je er stenen neer dan komt er nog onkruid doorheen hoor..
Dus gewoon af en toe bijhouden dan scheelt enorm..
En hoe ziet je achtertuin eruit![]()
??
Haha kee, meestal is het dan juist dat de achtertuin er beroerder uitziet dan de voortuin...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goh, voor t eerst dat ik dat hoor![]()
Mijn achtertuin ligt er netjes bij, gewoon gras en grasmaaien doe ik nog wel s![]()
Jij hebt wel een beetje groene vingers begrijp ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:26 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha kee, meestal is het dan juist dat de achtertuin er beroerder uitziet dan de voortuin...
Ik kan over paar weken gaan klussen in de tuin
Hhhhhhhhhhhm, laat ik het zo zeggen, mijn vingers zijn alles behalve groen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij hebt wel een beetje groene vingers begrijp ik?
owwhh, easy peasy dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:45 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhm, laat ik het zo zeggen, mijn vingers zijn alles behalve groen...
maar heb geen gras erin..
De rand van de tuin hebben ze een grote 'plantenbak' gemaakt en in het midden steentjes
Jup maar wel mooi, maar wel boompjes en planten en struiken staan erin..quote:
Heyyy wellcome backquote:
Minder.. kan je moeilijk fokken neem ik aanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:08 schreef PieterCK het volgende:
hhm manager gaat naast mij zitten werken vandaag![]()
maar hoort erbij...
Graag gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
Dank u
Owh ja, jij hebt zo lekker vakantiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:15 schreef PieterCK het volgende:
hhm hhm
tell me about it haha..
Ach moet toch nog wat zaken afronden voor vakantie
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Owh ja, jij hebt zo lekker vakantie![]()
![]()
Nou, want het is me hier toch geil tjongejongequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:20 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahkunnen jullie weer alleen gaan lopen geilen hiero
![]()
Ah, a fellow smokerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
Meeting en roken
Yep, top!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
lekker weertje he!
Wanneer krijg je nou een fotoboek
Zijn er geen FAQ's dan??quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Eitje
Bespreken we later even.
Dat gaat wel ff een half topic kosten dan
Of we moeten thuis msnén
Wat is er mis met MSNen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:42 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zijn er geen FAQ's dan??
Maar Godt dit is wel hele opzichtige manier om te gaan msn'en met d'r..
Ben je sterker gewent geweest![]()
Onze cassanova probeerde nu wel heel opzichtig je msn adres te krijgenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:05 schreef Misstique het volgende:
Dan snap ik je opmerking niet
Casanova? Dat lijkt me ietwat overdreven, hij is gewoon bereid deze digibeet ff een handje te helpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Onze cassanova probeerde nu wel heel opzichtig je msn adres te krijgen
Yep!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:16 schreef Godlike02 het volgende:
Heb je al een plaatje?
ja maar of ie het mag toevoegen is een 2equote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Casanova? Dat lijkt me ietwat overdreven, hij is gewoon bereid deze digibeet ff een handje te helpen.
Overigens is mijn msn adres niet moeielijk verkrijgbaar, want staat in m'n profiel, dusssss.....
Dat weet je gelijk dat ik nog nooit een fok meet/date heb gehadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ja maar of ie het mag toevoegen is een 2e
daarnaast heb ik godt al in meer topics 'bezig' gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |