En nu laat ik de stront hard worden zodat ik hem er straks makkelijk af kan breken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:50 schreef Gallorini het volgende:
En toen..?
Ja. En nu?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben ik nu officieel strontmongool van het Fok forum ?
** Het_hupt gaat naar de Gamma om wat spijkers en balken te halen, om dit JC sujet vooreens en altijd het zwijgen op te leggen*quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef Jezus_Christus het volgende:
Jezus keurt dit soort acties niet goed.
Waarom zou je niet over een trapleuning mogen schijten dan ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef Jezus_Christus het volgende:
Jezus keurt dit soort acties niet goed.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En nu laat ik de stront hard worden zodat ik hem er straks makkelijk af kan breken.
Ben ik nu officieel kleuter van het Fok forum ?
Jezus keurt ook dit soort acties niet goed.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
** Het_hupt gaat naar de Gamma om wat spijkers en balken te halen, om dit JC sujet vooreens en altijd het zwijgen op te leggen*
Is het mislukt dan ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:19 schreef freddygonzales het volgende:
Ach ja, weer iemand die denkt dat ie goeie grappen kan vertellen![]()
Ik zeg toch dat ik het eerst laat hard worden !quote:
Dit is echt de overtreffende trap van pauperitas.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
chilleren
Iets in mij zegt dat ik dat niet wil wetenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:19 schreef error32 het volgende:
waarom loop je in je blote reet midden op de trap te niezen![]()
Het spoot gewoon door mijn broek heenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:19 schreef error32 het volgende:
waarom loop je in je blote reet midden op de trap te niezen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |