abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30279915
Ik heb niks tegen het live commentaren topic, maar ik vind het wel erg jammer dat er nog maar nauwelijks streamverslagen worden gemaakt. Voor mij was dat altijd wel de kick van BB, dat je hier precies kon nalezen wat er allemaal was gebeurd en je eigen oordeel kon vormen op basis van die transcripts. Als dat wegvalt is het alleen nog maar een RLS, en een stuk minder boeiend.
mooi he, alles
  maandag 5 september 2005 @ 10:14:19 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_30281628
quote:
Op maandag 5 september 2005 07:23 schreef Sanne het volgende:

[..]

Hier gaat waarschijnlijk verandering in komen. Het is zo niet meer bij te houden...
Hoe ga je dat doen dan?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 10:51:49 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30282378
quote:
Op maandag 5 september 2005 07:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hier gaat waarschijnlijk verandering in komen. Het is zo niet meer bij te houden...
Het commentaar-topic dichtdoen zodat Scanman weer streamverslagen gaat schrijven?

Het commentaar-topic is ook helemaal niet bedoéld om "bij te houden" toch? Het is gezellig met z'n allen die bewoners beloeren en daar dingen over roepen.
Tijden veranderen. Dit is de eerste editie van BB waarbij elke boerenlul een mega-snelle verbinding heeft, en lekker naar kwaliteits-streams kan kijken. Dat uit zich in een groot succes van het SC-streamtopic.
Tevens is het commentaar-topic bedoeld om het streamverslagtpopic een beetje schoon te houden. Nou, dat lukt heel aardig.

En anders zit er niets anders op dan zelf het goede voorbeeld te geven.

[ Bericht 25% gewijzigd door Gert op 05-09-2005 11:42:08 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 15:50:09 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30290118
Harrie1 is ook aan het streamen geslagen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30291366
Gert, maar vroeger wás alles ook beter toch

Even serieus, ik vind het streamcommentaren-topic een hele leuke vernieuwing, en het is ontzettend leuk om mee te lezen als je zit te kijken. Dus dat moet zeker blijven. Streamverslagen hebben imo gewoon een andere functie.
mooi he, alles
pi_30293500
Gert en Scanman
mooi he, alles
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 18:04:21 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30294000
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:33 schreef phileine het volgende:
Even serieus, ik vind het streamcommentaren-topic een hele leuke vernieuwing, en het is ontzettend leuk om mee te lezen als je zit te kijken. Dus dat moet zeker blijven. Streamverslagen hebben imo gewoon een andere functie.
  maandag 5 september 2005 @ 23:43:59 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30305759
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
"Ik ging nooit om met jongen zoals jij", zegt Lieske. "Ik ging altijdom met typerende studenten. Jij bent ook 26 dus wel een stuk jonger. Ik denk dat mijn hele vriendengroep zich kapotlacht om onze verhouding."
"Het is een onmogelijke verhouding", grapt Roel. "Zoals als in Grease. "
"Maar we gaan nog wel samen op vakantie hè?", zegt Lieske.
"Ja", zegt roel. "Je moet je minder alles aantrekken!"
"Ik moet uitkijken wat ik allemaal lul", zegt Lieske. "Het ene moment moet ik me niet van mijn leeftijd aantrekken en 26 zijn... en het andere moment moet ik weer een meisje van 19 zijn!"
"Dat is lariekoek", meent Roel. "Wat Tanja tegen je gezegd heeft is helemaal bull shit. Ik vind je een supergrappig typje. Het gaat wel veel over je eigen wereldje, maar het is grappig. Dat had ik nog graag tegen je willen zeggen voordat je ging slapen. Ik denk echt dat zij hun eigen ruiten aan het ingooien waren".
"Dat is lief", zegt Lieske stralend. "Ik heb ook helemaal niet veel sexervaringen"/
"Iedereen weet dat ook. Op tv ook", zegt roel. "Ze weten dat je maar met 4 jongens bent geweest".
"Ze kunnen op tv er wel veel uithalen", zegt Lieske.
"Je moet gewoon lekker jezelf blijven. Het vrolijke springerige ding", zegt roel. "Zoals je was. Dan ben je leuker dan als je je gaat inhouden."
"Er is toch een generatiekloof", zegt Lieske.
"Ik heb het idee dat ik jou ken",zegt Roel. "Sommigen laten zich nergens over uit omdat ze willen winnen. Ze praten niet over religie en dat soort dingen. Jij hebt dat helemaal niet. Jij bent real life! Je moet nu niet krampachtig gaan doen. Straks ga je je veranderen en dan moet je er nog uit. Misschien dat de bewoners je hier op de bank willen hebben, maar dat is jaloezie. Je ziet er steengoed uit".
"Niemand heeft hier te klagen over hun uiterlijk", meent Lieske. "Maar ik heb wel echt boute uitspraken gemaakt waarvan ze kunnen vinden dat het niet zo handig is".
"Dat heb ik ook wel.", zegt Roel. "Maar jij bent in ieder geval niet iemand die krampachtig gaat doen. De anderen letten allemaal op wat ze doen. je moet je hier niet aanpassen."
"Ik denk dat ik door mijn harde uitgesproken mening hier ook ben ingezet", zegt Lieske. "Ook met dat geld. Ik ben daar veel te impulsief voor en denk later pas na."
"Jij bent echt gewoon jezelf", zegt Roel. "En dat vinden de mensen wel leuk. Wat Tanja zei was bullshit".
"Tanja kent dat soort mensen uit groningen en scheert mij nu over één kam", meent Lieske.
"Jullie zijn elkaars tegenpolen", zegt Roel. "Jij bent open, extravert... Zij is heel erg gesloten!"
"Er zijn hier wel veel extraverte personen", zegt Lieske. "Het is soms wel moeilijk om gehoord te worden. De ene persoon geeft je daar beter de ruimte voor dan anderen!"
"De mensen bedoelen hier eigenlijk dat je meer van jezelf moet laten zien denk ik", meent Roel. "Niet alleen dat studentenleventje! Als ik jou was zou ik alles vergeten wat zij allemaal gezegd hebben en onthouden wat ik gezegd heb!"
"Ik heb het gevoel alsof jij hier gewoon doorheen skiet", zegt Lieske.
"Ik heb ook nog geen kritiek te verduren gehad", zegt Roel. "Alleen die grap met Dido. Ik zei 'boeie' over iets wat Dido zei. De volgende dag bleek dat ze daar niet zo blij mee was."
"Jullie hebben hier ook allemaal liefdesverhalen", zegt Lieske. "Ik heb nog nooit echt heel echt iets met iemand gehad waar ik heel gek op was. Daarom lijk ik een flierefluiter, maar dat is echt niet zo!"
"Ook al ga je met meerdere jongens naar bed", zegt Roel. "Is echt geen schande ofzo!"
"Het is wel frustreren dat het voor meisjes weer kut is en voor jongen niet zo'n big deal is", zegt Lieske.
"En dan kunnen we ook nog staande plassen", lacht Roel.
Lieske lacht. "Ik wilde vroeger ook altijd graag een jongetje zijn".

[afbeelding]
Scanman!
Wat een geweldig verslag!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 11:33:10 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30314613
Gelukkig was bus watcher er weer vannacht!!

Stel je toch eens voor dat we het onderstaande hadden gemist.
quote:
0.58 Joost in de damesslaapkamer. Hij vertelt dat hij het vieze woord rimmen van Linda heeft geleerd. Hij wil het misschien bij zijn vriendin gaan doen. Dido : Ik laat me er niet verder over uit. Lieske begint over het stimuleren van een man door via zijn kont zijn prostaat te stimuleren.
quote:
Chantal begint over een kennis die kanker aan haar vagina had. Chantal : Het was helemaal weggesneden en ze kreeg een slang. Dido of Natalie : Hoe kan dat nou ? Chantal : Wel één van de mindere plekken.
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 12:34:46 #60
8781 crew  Frutsel
pi_30316507
Slam FM maakte melding van een HIV besmette deelnemer in het huis, zonder medeweten van medebewoners... is dat zo?
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:50:08 #61
129142 Sealord
De geduldige
pi_30316958
Wat ligt Tanja er weer lekker bij zeg
Recht is iets kroms wat verbogen is
pi_30317079
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:34 schreef Frutsel het volgende:
Slam FM maakte melding van een HIV besmette deelnemer in het huis, zonder medeweten van medebewoners... is dat zo?
Hier kun je terecht met je vraag/opmerking: Wie heeft er HIV in het huis?
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:50 schreef Sealord het volgende:
Wat ligt Tanja er weer lekker bij zeg
Commentaren op de livestreams - Deel 111 Commentaren op de streams kunnen daar Dit is voor het commentaar op de VERSLAGEN
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:55:25 #63
242 Pinball
Electric Monk
pi_30317108
[edit]
Ripley kan dat veel beter en wordt er ook nog eens dik voor betaald
[/]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 14:05:41 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30319475
Daarom is "Vragen/opmerkingen over de streamverslagen" m.i. ook een net iets handiger titel. Dit lijkt te veel op "Commentaren op de livestreams".
pi_30321090
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:05 schreef Gert het volgende:
Daarom is "Vragen/opmerkingen over de streamverslagen" m.i. ook een net iets handiger titel. Dit lijkt te veel op "Commentaren op de livestreams".
Klopt! Ik verander het even terug
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 7 september 2005 @ 02:02:03 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_30342385
Vraagje aan Bus watcher.

Waarom vermeld je in jouw -overigens uitstekende- streamverslagen dat iets op breedbandstream 1,2,3 of 4 te zien is?

Het zijn toch allemaal breedbandstreams?
pi_30342695
Op zoek naar een streamprogramma waarbij wél allevier de streams tegelijk te zien zijn, kwam ik het volgende tegen.
Er stond niets van in de streamverslagen, misschien wel in het commentaartopik?
Heeft iemand dit ook gehoord?
quote:
06 September 05 - 14:48 Nieuwe bewoner?

Vanochtend klonk de zoemer in het Big Brother huis, dit gebeurt altijd als iemand zijn geluid-zender moet controleren.
Maar tot grote verbazing van de bewoners werd er omgeroepen 'Leroy, zender checken'. Maakte Big Brother een fout op dat moment, en is Leroy een toekomstige bewoner?

Linda kende wel een Leroy die ook in de voorrondes meedeed.

Bron: BBstream2005 Basst
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 7 september 2005 @ 02:31:50 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_30342750
quote:
Op woensdag 7 september 2005 02:26 schreef svann het volgende:
Op zoek naar een streamprogramma waarbij wél allevier de streams tegelijk te zien zijn, kwam ik het volgende tegen.
Er stond niets van in de streamverslagen, misschien wel in het commentaartopik?
Heeft iemand dit ook gehoord?
Ja, die naam -en nog een andere- is wel voorbij gekomen in het mongolen-topic.
Maar dan moet je even 37 delen terug lezen.
pi_30342865
Die zijn alleen vers te pruimen!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 7 september 2005 @ 02:43:51 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_30342881
quote:
Op woensdag 7 september 2005 02:42 schreef svann het volgende:
Die zijn alleen vers te pruimen!
Huh
pi_30342913
Als je meeschrijft bedoel ik.
Die 37 delen commentaar zijn anders niet zo te doen.
pi_30343032
quote:
Op woensdag 7 september 2005 02:47 schreef svann het volgende:
Als je meeschrijft bedoel ik.
Die 37 delen commentaar zijn anders niet zo te doen.
pffff watje
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator woensdag 7 september 2005 @ 10:03:13 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30345629
Vraagje n.a.v. die toilet-foto van Ingrid. Ze zit daar met d'r benenvan de grond en dus met zo te zien de eiersokken ( ) aan. Betekent dit dat ze op de pot getild moet worden en er weer afgehaald ook?
Dat zou wel genant zijn zeg.
  woensdag 7 september 2005 @ 10:05:44 #74
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_30345699
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:03 schreef Gert het volgende:
Vraagje n.a.v. die toilet-foto van Ingrid. Ze zit daar met d'r benenvan de grond en dus met zo te zien de eiersokken ( ) aan. Betekent dit dat ze op de pot getild moet worden en er weer afgehaald ook?
Dat zou wel genant zijn zeg.
Wat ik begrepen heb mogen ze naar het toilet, de douche en naar bed zonder sokken, als er maar op 1 stap afstand een stoel staat om de sokken weer aan te doen en dan moeten ze vanaf daar weer gedragen worden

Verbeter me als ik het fout heb
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_30348078
Respect voor de streamverslaggevers.

Zelfs op werk kan ik het bijhouden. Prachtig toch?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')