Op maandag 5 september 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:"Ik ging nooit om met jongen zoals jij", zegt Lieske. "Ik ging altijdom met typerende studenten. Jij bent ook 26 dus wel een stuk jonger. Ik denk dat mijn hele vriendengroep zich kapotlacht om onze verhouding."
"Het is een onmogelijke verhouding", grapt Roel. "Zoals als in Grease. "
"Maar we gaan nog wel samen op vakantie hè?", zegt Lieske.
"Ja", zegt roel. "Je moet je minder alles aantrekken!"
"Ik moet uitkijken wat ik allemaal lul", zegt Lieske. "Het ene moment moet ik me niet van mijn leeftijd aantrekken en 26 zijn... en het andere moment moet ik weer een meisje van 19 zijn!"
"Dat is lariekoek", meent Roel. "Wat Tanja tegen je gezegd heeft is helemaal bull shit. Ik vind je een supergrappig typje. Het gaat wel veel over je eigen wereldje, maar het is grappig. Dat had ik nog graag tegen je willen zeggen voordat je ging slapen. Ik denk echt dat zij hun eigen ruiten aan het ingooien waren".
"Dat is lief", zegt Lieske stralend. "Ik heb ook helemaal niet veel sexervaringen"/
"Iedereen weet dat ook. Op tv ook", zegt roel. "Ze weten dat je maar met 4 jongens bent geweest".
"Ze kunnen op tv er wel veel uithalen", zegt Lieske.
"Je moet gewoon lekker jezelf blijven. Het vrolijke springerige ding", zegt roel. "Zoals je was. Dan ben je leuker dan als je je gaat inhouden."
"Er is toch een generatiekloof", zegt Lieske.
"Ik heb het idee dat ik jou ken",zegt Roel. "Sommigen laten zich nergens over uit omdat ze willen winnen. Ze praten niet over religie en dat soort dingen. Jij hebt dat helemaal niet. Jij bent real life! Je moet nu niet krampachtig gaan doen. Straks ga je je veranderen en dan moet je er nog uit. Misschien dat de bewoners je hier op de bank willen hebben, maar dat is jaloezie. Je ziet er steengoed uit".
"Niemand heeft hier te klagen over hun uiterlijk", meent Lieske. "Maar ik heb wel echt boute uitspraken gemaakt waarvan ze kunnen vinden dat het niet zo handig is".
"Dat heb ik ook wel.", zegt Roel. "Maar jij bent in ieder geval niet iemand die krampachtig gaat doen. De anderen letten allemaal op wat ze doen. je moet je hier niet aanpassen."
"Ik denk dat ik door mijn harde uitgesproken mening hier ook ben ingezet", zegt Lieske. "Ook met dat geld. Ik ben daar veel te impulsief voor en denk later pas na."
"Jij bent echt gewoon jezelf", zegt Roel. "En dat vinden de mensen wel leuk. Wat Tanja zei was bullshit".
"Tanja kent dat soort mensen uit groningen en scheert mij nu over één kam", meent Lieske.
"Jullie zijn elkaars tegenpolen", zegt Roel. "Jij bent open, extravert... Zij is heel erg gesloten!"
"Er zijn hier wel veel extraverte personen", zegt Lieske. "Het is soms wel moeilijk om gehoord te worden. De ene persoon geeft je daar beter de ruimte voor dan anderen!"
"De mensen bedoelen hier eigenlijk dat je meer van jezelf moet laten zien denk ik", meent Roel. "Niet alleen dat studentenleventje! Als ik jou was zou ik alles vergeten wat zij allemaal gezegd hebben en onthouden wat ik gezegd heb!"
"Ik heb het gevoel alsof jij hier gewoon doorheen skiet", zegt Lieske.
"Ik heb ook nog geen kritiek te verduren gehad", zegt Roel. "Alleen die grap met Dido. Ik zei 'boeie' over iets wat Dido zei. De volgende dag bleek dat ze daar niet zo blij mee was."
"Jullie hebben hier ook allemaal liefdesverhalen", zegt Lieske. "Ik heb nog nooit echt heel echt iets met iemand gehad waar ik heel gek op was. Daarom lijk ik een flierefluiter, maar dat is echt niet zo!"
"Ook al ga je met meerdere jongens naar bed", zegt Roel. "Is echt geen schande ofzo!"
"Het is wel frustreren dat het voor meisjes weer kut is en voor jongen niet zo'n big deal is", zegt Lieske.
"En dan kunnen we ook nog staande plassen", lacht Roel.
Lieske lacht. "Ik wilde vroeger ook altijd graag een jongetje zijn".
[
afbeelding]