Of dit wel of niet kan in de streamverslagen boeit me niet zo, dat zal vast nog wel met tot in den treure uitgevochten worden, ik wilde alleen even kwijt dat ik er hard om moet lachen steeds.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Lieke praat alweer over hoe ze een labiele studentikoze snol is, ze houd ervan zichzelf te horen praten over haarzelf en haar goedkope leventje als hockeysnol.
Ik was al verzocht naar een ander topic te verhuizenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef Pinball het volgende:
Ik vind die verslagen van Kugari-Ken echt hilarischHet heeft niks met een objectief verslag te maken en er zal vast wel weer een hoop al dan niet terecht commentaar op zijn, maar ik lig er wel steeds dubbel om
[..]
Of dit wel of niet kan in de streamverslagen boeit me niet zo, dat zal vast nog wel met tot in den treure uitgevochten worden, ik wilde alleen even kwijt dat ik er hard om moet lachen steeds.
En natuurlijk ook alle lof voor de andere streamers![]()
Hoewel objectiever idd wel weer iets beter isquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef Ripley het volgende:
Misschien kun je het iets objectiever houden daar en je schrijftalenten op subjectief vlak uitbuten in de commentaren iddIk lees het iig wel met een glimlach
Ik wilde net hetzelfde zeggen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:48 schreef Gert het volgende:
Goed bezig Scanman!!!
Op deze manier kan ik heerlijk sneaky op mijn werk volgen wat er gebeurt.![]()
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:49 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde zeggen!
de commentaren of live stream opmerkingen zijn te lang om sneaky op het werk te lezen..
GO scanman!![]()
Oei... dat moet je niet zo hard roepen hier.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:03 schreef Falco het volgende:
Je eigen persoonlijke mening een beetje ventileren in de streamverslagen maakt het alleen maar leuker om te lezen natuurlijk!
Bijvoorbeeld wat screenshotjes als Dido moet fietsen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil best streamen en ben daar ook mee bezig, maar er is echt geen reet gaande nu. Zodra er weer iets leuks aan de hand is dan meld ik het wel in het stram topic.
Die was van Lieskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef Gert het volgende:
Hee Scanman, van wie is deze fantastische quote, Lieske of Roel (ik neem aan Roel):
"Als ik fucking pindakaas wil nemen neem ik fucking pindakaas"![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond het ook een interessant gesprek... vandaar het grote verslag
Lieske!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:12 schreef livetothegoal het volgende:
vraagje is ingrid al gepakt met dat ze het geld aangenomen heeft .
en het verliest als iemand er achterkomt ?
Ik heb het zelf niet gezien maar volgens mij kwam het omdat Chantal bijna 48 uur niet had geslapen en wel had gefietst en ze voelde zich daardoor dus niet goed en moest huilen/overgeven [?]quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:32 schreef Gert het volgende:
In het uitgebreide verslag van Isabeau vannacht, word melding gemaakt van een huilbui van Chantal. Het was niet duidelijk waarom ze moest huilen. Is dit inmiddels bekend?
Uit het verslag valt wél te herleiden dat er toch wel het een en ander gedronken was (gezien de openhartigheid over sex en omdat Chantal zich verontschuldigt tegenover haar moeder omdat ze een borreltje te veel opheeft). Waren het gewoon dronkemanstranen of is er iets loos?
Helemaal te gek!! en ik voel me wel heel ergquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:08 schreef phileine het volgende:
[offtopic] dan moet je niet hieronder in het vakje je bericht typen, maar eerst op het knopje "reageer" daaronder klikken. Dan krijg je ze ook.[/offtopic]
quote:"Ingrid tegen Rikkert: jullie gaan steeds door op mijn bekende vriendinnetjes enzo, maar niemand vraagt naar mijn opleiding ofzo."
Mwah, toch wel langer dan Lieske kan tandenpoetsen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik was nieuwsgierig of het nog kon, maar erg lang hou ik het nog niet vol.
Same herequote:Op zondag 4 september 2005 19:02 schreef cuall het volgende:
Fijn luitjes de verslagen, was veel weg vandaag dus ben nu weer helemaal bij>
Top hoor!!
Ze hebben opgegeven.quote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef Gigageil het volgende:
Hoe is het eigenlijkafgelopen met dat fietsen voor die poen ???![]()
En ik vind ze ook zo leuk en zie ze ook liever in het gewone streamverslagentopic dan tussen die commentaren.quote:Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef phileine het volgende:
scanman, ik weet niet waarom je bent gestopt met het schrijven van streamverslagen (ik las iets over dat je dacht dat het niet gewaardeerd werd) maar als we nou allemaal heel lief kijken, wil je het dan weer overwegen? Ik lees jouw verslagen altijd zo graag...
Hier gaat waarschijnlijk verandering in komen. Het is zo niet meer bij te houden...quote:Op maandag 5 september 2005 07:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kleine updates in het streamverslagen topic zou in ieder geval geen kwaad zijn. Die reacties gaan op sommige momenten wel errug hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |