quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:24 schreef APK het volgende:
Hallo, stelletje luie slowchatende flikkers uit mongolentopic nummer 871:
Is het nou echt zo moeilijk om als er iets gebeurt -zoals de scheeractie van Ingrid- even een heel kort verslagje te schrijven en een paar screenshots in het streamverslagentopic te posten?
Verspilde moeite waarschijnlijk deze post, hij staat namelijk niet in het slowchattopic.![]()
Zet 'm daar toch nog maar even in, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:24 schreef APK het volgende:
Hallo, stelletje luie slowchatende flikkers uit mongolentopic nummer 871:
Is het nou echt zo moeilijk om als er iets gebeurt -zoals de scheeractie van Ingrid- even een heel kort verslagje te schrijven en een paar screenshots in het streamverslagentopic te posten?
Verspilde moeite waarschijnlijk deze post, hij staat namelijk niet in het slowchattopic.![]()
Blote boysquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:22 schreef latevogel het volgende:
maar kunnen jullie misschien proberen eens wat mooie blote billen..lees piemels van de heren te posten![]()
en jij dacht dat ik dit hier nog niet gezien hadquote:
Dat weet Roel wel, maar het vrije blikveld op Roels geslacht wordt afgedekt met diens neus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:09 schreef APK het volgende:
Goed verhaal Gert, over dat rukken van Roel.![]()
Zeker nu we weten dat er in het plafond van het toilet ook een camera zit.![]()
daar ben ik eik ook wel benieuwd naar..quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:09 schreef crazymamma het volgende:
Heeft er niemand gestreamd gisteravond en vannacht?
Jammer, ik ben een keer op tijd naar bed gegaan, erop vertrouwende dat ik de volgende dag alles wel zou kunnen lezen!
Heb gelukkig zelf het gesprek tussen Menno en Ingrid nog opgevangen, was heel verhelderend.
Jammer dat niemand dat heet gestreamd.
Ik miste je al!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:52 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb vannacht een aantal uren stream 3 aan gehad op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |