Zou op zich wel moeten kunnen, althans, dan zou ik ze als gif moeten opslaan i.pv. jpg . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:35 schreef REFUSED het volgende:
[..]
is het statisch of kunnen er ook animated gifs in?
als hij speelt en ik list hem dan traint het nog bij mij, dus krijg je een iets betere spelerquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Wat heb ik eraan dat Hargrave speelt komrad?
Hij is toch onlangs gestegen naar formi def?
Dus tenzij je een goede reden hebt waarom het voor mij goed zou zijn als hij speelt, zeg het dan.
Anders hoeft het niet voor mij.
list em maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef komrad het volgende:
[..]
als hij speelt en ik list hem dan traint het nog bij mij, dus krijg je een iets betere speler
sorry, maar kwas gaan zwemmenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:35 schreef komrad het volgende:
mijn friendly is net begonnen, ik liep net te klooien met mijn opstelling, mijn spits is MF enzo
assp biedt eens man
en je krijgt een gratis trainingquote:
Thanks, khoop het echt, moet op een andere manier gaan handhaven inde 6quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef komrad het volgende:
[..]
en je krijgt een gratis training
deze jongen gaat er veel intrappen bij je
ja wat mij betreft hoe meer geld hoe beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Thanks, khoop het echt, moet op een andere manier gaan handhaven inde 6
en dat zal dankzij deze jongen gebeuren hoop ik (nu moet ik ervoor zorgen dat ik win, want vrees dat ik rond die tijdstip niet thuis ben...)
mijn winger kopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
[..]
ja wat mij betreft hoe meer geld hoe beter
Iemand nog iets te zeggen hoe ik 3.1M uit zou moeten geven
mijn tip: nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef komrad het volgende:
[..]
ja wat mij betreft hoe meer geld hoe beter
Iemand nog iets te zeggen hoe ik 3.1M uit zou moeten geven
haha grumpey, dat is leuk maar ik heb niet zo'n goed team als jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mijn tip: niet
rente is the future![]()
dankej :dquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
middenveld en aanval.
(bij korte pass)
Voormalig jeugdspeler van me, staat nu op de lijst. Ik krijg 6% en dat is op dit moment (249 120 ¤)quote:Guido Finders (20125558)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 34 110
Loon: 4 152 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MaNo BK
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: uitstekend
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
haha dat was ik ook al aant bedenken vrij simpel, maar stiekem ben ik haar pimpenquote:
Dat had ik best doorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha dat was ik ook al aant bedenken vrij simpel, maar stiekem ben ik haar pimpen
quote:Jorg Prinsen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 30, 25 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |