Als mensen niet op de brandstapel terecht waren gekomen, had iedereen allang relaxed een biertje hebben gedronken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:34 schreef Falco het volgende:
Denk ik dat Roel eindelijk iets intelligents gaat zeggen: haalt ie Newtons zwaartekrachttheorie en Einsteins relativiteitstheorie door elkaar. Mên!
Nouja om Einstein nou met de appel te linken...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:37 schreef kibber het volgende:
Hij weet heel veel en kan er goed over vertellen inderdaad.
Intressant.
Dan hebben ze me dat verkeerd uitgelegdquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb hier Quicknet ADSL 8Mbit van Tiscali en werkt prima! Daarnaast nog de Garnier Streams open http://www.fambus.nl/bb5
Denk dat ik rond die tijd naar bed ga dus hoop dat het iets eerder al mis gaatquote:
hee maar wel op mars dan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Als mensen niet op de brandstapel terecht waren gekomen, had iedereen allang relaxed een biertje hebben gedronken.
Ik zou wel flink tegen Roels dogmatische mening over geloof in gaan of in ieder geval wat nuance aanbrengen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef Ymke het volgende:
Ik vind die jongens echt leuk zo samen , lekker over helemaal niks een paar uur beppen en ze zijn het steeds met elkaar eens
Volgens mij kunnen ze het goed met elkaar vindenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef Ymke het volgende:
Ik vind die jongens echt leuk zo samen , lekker over helemaal niks een paar uur beppen en ze zijn het steeds met elkaar eens
duim van Linda?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef BBscanner het volgende:
We hebben weer een duim van Linda!
Welnee joh , tis geen discussie , gewoon lekker de tijd volbeppen , net zo als je bij de kapper zitquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zou wel flink tegen Roels dogmatische mening over geloof in gaan of in ieder geval wat nuance aanbrengen.
uuuh, ze zitten op rantsoen nu, als 'straf' voor een mislukte opdracht, en zij heeft een eigen voorraadje gekregen, zodat ze niet té weinig eetquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tijdens een zwangerschap kom je gemiddeld zo'n 7 kilo aan, dat mag, dat is de baby, vruchtwater beetje extra vet e.d. alles wat daarboven zit komt gewoon door het gevreet. ik kan het weten ben 3 keer 20 kilo aangekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |