baard eraf?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Boeman het volgende:
ik ben er weer!
Te slow zeker?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:29 schreef Conflict het volgende:
het wordt echt te gek, dit slowchattopic
Is het toch al meneer Conflict ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:29 schreef Conflict het volgende:
het wordt echt te gek, dit slowchattopic
zodra ik online kom word ik bestormd door een mix van fransen, duitsers, finnen ect... heb ik de laatste tijd niet echt meer zin inquote:
Lol hoe kun je daar nou vrolijk om wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:37 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben echt blij dat Christiaan en Jaco90 geband zijn zeg, ben helemaal vrolijk!
kom toch maarquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:36 schreef W8ezel het volgende:
[..]
zodra ik online kom word ik bestormd door een mix van fransen, duitsers, finnen ect... heb ik de laatste tijd niet echt meer zin in
en dan nu een wijs spreekwoord: de één zijn dood is andermans broodquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:37 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben echt blij dat Christiaan en Jaco90 geband zijn zeg, ben helemaal vrolijk!
Omdat ik depressief van ze werdquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lol hoe kun je daar nou vrolijk om worden
Ik ook, mijn vriend....ik ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:37 schreef Ayaxola het volgende:
En wat was er op? Marienhof?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:39 schreef Boeman het volgende:
he dat is grappig, ik kijk al een half uur ongemerkt naar de duitse ZDF![]()
Je zag zeker een lekker wijf en d8 hey ik doe eens stoer, nu schijt ze je hele gezicht onder van het lachen !quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef freiss het volgende:
Ik heb nog een boete gehad toenet, wegens door rood licht fietsen
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef freiss het volgende:
nee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zag zeker een lekker wijf en d8 hey ik doe eens stoer, nu schijt ze je hele gezicht onder van het lachen !
jij moet écht es wat aan die taal van je gaan doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zag zeker een lekker wijf en d8 hey ik doe eens stoer, nu schijt ze je hele gezicht onder van het lachen !
Hahaahaha, wie laat zich nou door een wout naaienquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef freiss het volgende:
Ik zag die man niet staan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hahaahaha, wie laat zich nou door een wout naaien
hadden die blauwpetten gehoopt op een beetje rust, moeten ze toch nog wat doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef freiss het volgende:
Het is het meest kutstoplicht in Dordt, komt bijna niemand.
Nou, eigenlijk...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
So what? Als ie het maar veilig doet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
biedt de politie dan niet genoeg bescherming?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
So what? Als ie het maar veilig doet.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
biedt de politie dan niet genoeg bescherming?![]()
lachen zeg
Zie profiel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:19 schreef brainster het volgende:
Ey mensen... nu de bijna-jarig-topics als paddestoelen uit de grond komen... wanneer zijn jullie jarig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |