Dat kan ik ook wel aan jou vragen waarom jij vraagt of ik ook niet een beetje opgewonden raak van Imberr.quote:

Ja, ik weet het.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik hou ook echt van je Mo
Jij moest em ook perse openen

Veel plezier met de les, en denk eraan, niet met je leraar/lerares flirten...dat zijn enge mensenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik wel ja
Maar ik ga maar weer eens naar de les

Spreek je later.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik wel ja
Maar ik ga maar weer eens naar de les

schuld van tonksquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel aan jou vragen waarom jij vraagt of ik ook niet een beetje opgewonden raak van Imberr.

In drie woorden: gékke gékke gékkenhuis.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
hoi mo!
Hoe ist weer daar in't oost'n?

Nee, dat is niet nodig, er is weer een hele horde 3e klassers bijgekomen, met een stel lekkere wijfen ertussen, niet normaal!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:34 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Veel plezier met de les, en denk eraan, niet met je leraar/lerares flirten...dat zijn enge mensen

Je moet je ook niet laten meeslepen door tonks, die is alleen maar aandachtsgeil en geeft geen ene fuck om andere mensen.quote:

breezah!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig, er is weer een hele horde 3e klassers bijgekomen, met een stel lekkere wijfen ertussen, niet normaal!

ik ben ook aandachtsgeilquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet je ook niet laten meeslepen door tonks, die is alleen maar aandachtsgeil en geeft geen ene fuck om andere mensen.![]()
![]()

Moedig ze aan om foto's te posten in Sexy en Gewaagdquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig, er is weer een hele horde 3e klassers bijgekomen, met een stel lekkere wijfen ertussen, niet normaal!

geweldig!! wunderbarquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
In drie woorden: gékke gékke gékkenhuis.![]()

Gerard Joling figuur.quote:

Niet dat ik weet... maar ik kan wel met een boers accent pratenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
geweldig!! wunderbar
kun jij btw ook zwols typen oid?

Afgelopen met wat precies? Anders kunnen we niet stoppen als we niet precies weten wat je bedoelt, en dan stuur je die mensen op de koffie, maar die snappen het dan waarschijnlijk ook niet helemaal en dan zijn we nog verder van huis....quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Zeg nou is het afgelopen ! stoppen of ik stuur deze mensen op je af
http://volkermord.com/gallery/thumbnails.php?album=49
Wat een leuke mensen toch

Zwolsquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... maar ik kan wel met een boers accent praten

Verkapte "ik-heb-een-laptop-post"quote:

Daar hebben ze een hotel aan de snelweg!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapte "ik-heb-een-laptop-post"

de patserquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapte "ik-heb-een-laptop-post"

verkapte 'ik-heb-een-baard-post'quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef Boeman het volgende:
nou ik ga mn baard erafhelen 14.gif

niet verkaptquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
verkapte 'ik-heb-een-baard-post'![]()
en over een paar minuten niet meer.

Zo raar is een laptop tegenwoordig toch niet meer?quote:

quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Voor mij wel....zo inteleggient ben ik niet.

Nee, dat is waar...patserquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo raar is een laptop tegenwoordig toch niet meer?![]()
![]()

kom op... een beetje man laat zijn baard staan met dit weerquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:49 schreef Boeman het volgende:
nou ik ga mn baard erafhelen 14.gif

gegroetquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:03 schreef spenky het volgende:
hooi

Dat is Boeman hoorquote:

Hey Spenkyquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:03 schreef spenky het volgende:
hooi

aaah niet weerquote:

Dat weet je ook niet, zo ben je geprogrammeerd...je denkt dat je bestaat, maar je bestaat nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:08 schreef W8ezel het volgende:
[..]
aaah niet weerals je beetje opgelet had dan had je gezien dat boeman en ik vanmiddag TEGLIJK op fok waren. voor de laatste keer, zover ik weet ben ik geen kloon...

eeuh ja, daar heb je een puntquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:10 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Dat weet je ook niet, zo ben je geprogrammeerd...je denkt dat je bestaat, maar je bestaat niet

quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:10 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Dat weet je ook niet, zo ben je geprogrammeerd...je denkt dat je bestaat, maar je bestaat niet

Matrix anyone?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal heel echt...maar dat is het niet.

Dat is net als dat jij denkt dat je een neger bent, maar het eigenlijk niet bentquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]

slim ventjequote:Op maandag 29 augustus 2005 15:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]

Scherp !quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat is net als dat jij denkt dat je een neger bent, maar het eigenlijk niet bent

Maar ik voel zo zwart aan!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat is net als dat jij denkt dat je een neger bent, maar het eigenlijk niet bent

Matrix is voor paupers.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:12 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Matrix anyone?
You look mighty cute in those jeans, fool!

jaa kweetutquote:

Overmorgen geloof ik.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:19 schreef brainster het volgende:
Ey mensen... nu de bijna-jarig-topics als paddestoelen uit de grond komen... wanneer zijn jullie jarig?

moiso, begon al helemaal wanhopig te wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:19 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa kweetutwas een grapje had vorige deel al hooi gezegd... en toen hadden mo en ik dit misterty al opgelost

Okay, dag W8ezel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef Boeman het volgende:
ik ben er weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |