hup, daar gaat Moquote:
Nee manquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ayaxola!!!![]()
Dat had ik niet achter je gezocht man.![]()
Heb je je Toppik al gezien?
gadver, jij wel dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef Boeman het volgende:
maar zeg es jag, wordt je ook niet een klein beetje opgewonden van imberr?
Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef Boeman het volgende:
maar zeg es jag, wordt je ook niet een klein beetje opgewonden van imberr?
quote:
dátquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:26 schreef Boeman het volgende:
maar zeg es jag, word je ook niet een klein beetje opgewonden van imberr?
Fatsig ventje die Boeman. Wie heeft er nu redenen om van jou opgewonden te raken?quote:
Dat ligt vlakbij Pesse.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:31 schreef NvM het volgende:
Owja Jaguarized, wat had je over Ruinen?
waar is dit alles op gebaseerd?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Fatsig ventje die Boeman. Wie heeft er nu redenen om van jou opgewonden te raken?![]()
Ik wel jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef spanky_menky het volgende:
Jeetje, voelen jullie ook de liefde in de lucht?
Dat kan ik ook wel aan jou vragen waarom jij vraagt of ik ook niet een beetje opgewonden raak van Imberr.quote:
Ja, ik weet het.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik hou ook echt van je Mo
Jij moest em ook perse openen
Veel plezier met de les, en denk eraan, niet met je leraar/lerares flirten...dat zijn enge mensenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik wel ja
Maar ik ga maar weer eens naar de les
Spreek je later.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik wel ja
Maar ik ga maar weer eens naar de les
schuld van tonksquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel aan jou vragen waarom jij vraagt of ik ook niet een beetje opgewonden raak van Imberr.
In drie woorden: gékke gékke gékkenhuis.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
hoi mo!
Hoe ist weer daar in't oost'n?
Nee, dat is niet nodig, er is weer een hele horde 3e klassers bijgekomen, met een stel lekkere wijfen ertussen, niet normaal!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:34 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Veel plezier met de les, en denk eraan, niet met je leraar/lerares flirten...dat zijn enge mensen
Je moet je ook niet laten meeslepen door tonks, die is alleen maar aandachtsgeil en geeft geen ene fuck om andere mensen.quote:
breezah!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig, er is weer een hele horde 3e klassers bijgekomen, met een stel lekkere wijfen ertussen, niet normaal!
ik ben ook aandachtsgeilquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet je ook niet laten meeslepen door tonks, die is alleen maar aandachtsgeil en geeft geen ene fuck om andere mensen.![]()
![]()
Moedig ze aan om foto's te posten in Sexy en Gewaagdquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig, er is weer een hele horde 3e klassers bijgekomen, met een stel lekkere wijfen ertussen, niet normaal!
geweldig!! wunderbarquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
In drie woorden: gékke gékke gékkenhuis.![]()
Gerard Joling figuur.quote:
Niet dat ik weet... maar ik kan wel met een boers accent pratenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
geweldig!! wunderbar
kun jij btw ook zwols typen oid?
Afgelopen met wat precies? Anders kunnen we niet stoppen als we niet precies weten wat je bedoelt, en dan stuur je die mensen op de koffie, maar die snappen het dan waarschijnlijk ook niet helemaal en dan zijn we nog verder van huis....quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Zeg nou is het afgelopen ! stoppen of ik stuur deze mensen op je af
http://volkermord.com/gallery/thumbnails.php?album=49
Wat een leuke mensen toch
Zwolsquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... maar ik kan wel met een boers accent praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |