Waar is mijn loltruck ? godverallah nog aantoe !quote:
Ten eerste omdat het met een hoofdletter geschreven dient te worden, en vervolgens omdat dat gewoon niet mooi is, maak er dan Ayax van ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef W8ezel het volgende:
waarom wil je trouwens niet aya genoemd worden? ben een heel klein beetje nieuwsgierig
Oeh een kloontje. Dat mag niet van ome Danny.quote:
Ja, er kan ook niet over gecorespondeert wordenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef Sventastic het volgende:
Ik weet niet wanneer ik terug mag, ze reageren niet op mijn mailsEn ik had helemaal niks gedaan, ik deed niet mee met dat Kut-Jimi-topic
een echt Ayax fanquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ten eerste omdat het met een hoofdletter geschreven dient te worden, en vervolgens omdat dat gewoon niet mooi is, maak er dan Ayax van ofzo
de tyrannie van fokquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, er kan ook niet over gecorespondeert worden
En ze schrijven m'n naam niet eens goedquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:35 schreef knorretje het volgende:
postopkrikkers uit Pub gebanned
--christiaan--
svensationeel
jaco90
Vector_SLD
indahnesia.com
tss.. de paupersquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:17 schreef Sventastic het volgende:
[..]
En ze schrijven m'n naam niet eens goed
Jij schreef eerst toch ook altijd Maikullllll en niet Maikuuulquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:17 schreef Sventastic het volgende:
[..]
En ze schrijven m'n naam niet eens goed
heb je MSN?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:26 schreef Chriz2k het volgende:
Zijn er nog wulpse tienermeisjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |