abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:51:44 #1
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30071000
(gooi maar dicht als dit niet centraal mag)

Maandagmiddag +/- 13.30 de bewoners liggen nog steeds in kamerjassen in de grote slaapkamer terwijl er inmiddels 2 camera's de nieuw geplaatste fitnessapparaten en zilveren envelop filmen...
Tot ergernis van de streamers duurt het vrij lang voordat ze de envelop ontdekken, maar zoals verwacht wordt het wachten beloond met de eerste weekopdracht!

Dit is het plan: de twee 'fietsapparaten' staan aangesloten op een lamp, die gaat branden wanneer het juist toerental gehaald wordt. Deze lamp moeten ze brandend houden tot donderdagavond 21.00 Als het juiste toerental niet gehaald wordt gaat de lamp 60 seconden knipperen waarin ze de tijd hebben het toerental te herstellen, zo niet is de opdracht mislukt...
Slaagt die, dan krijgen ze vrijdagavond de bestellijst. Tanja mag overigens niet meedoen

Inmiddels heeft Big Brother de mededeling gedaan dat de opdracht begonnen is en heeft eerste fietsster Linda al meegedeeld dat ze al 13 calorieën verbrand heeft en dat ze nog niet gepist heeft...dit belooft wat

edit: Linda en Rikkert zitten nu op de fietsen en toen Linda inhield begon de lamp al te knipperen, ik denk dat er dus flink doorgetrapt moet gaan worden...
De overige bewoners zijn nu plannen aan het maken over het indelen van de komende 4 dagen én 3 nachten, waarin dus ook doorgefietst moet worden...

Rikkert klaagt tegen Linda dat ze wat door moet fietsen omdat hij in zijn eentje '100 watt opwekt', misschien is er een soort accu waardoor ze 's nachts minder hoeven te fietsen dan overdag, maar ze zitten er net 5 minuten op dus daar gaan we nog achterkomen

edit2: Linda moet pissen en Rikkert moet schijten, als de fietsgesprekken zo doorgaan dan gaat bij mij het geluid van de fietsstream af

[ Bericht 10% gewijzigd door Molluck op 29-08-2005 14:04:09 ]
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:59:01 #2
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30071192
Hadden ze niet in BB1 ook al zo'n opdracht gedaan?
Alleen moesten ze toen een aantal km halen inplaats van een lamp brandende houden.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator maandag 29 augustus 2005 @ 14:06:59 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30071424
Ah, dat kleutergedoe is begonnen dus, jammer maar helaas.
Ik vind die domme opdrachten helemaal niéts toevoegen.
Sterker nog: bij opdrachten als deze kun je het wel vergeten dat er 's avonds nog fatsoenlijk doorgezakt gaat worden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:07:39 #4
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_30071453


🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_30071478
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:59 schreef BB-King het volgende:
Hadden ze niet in BB1 ook al zo'n opdracht gedaan?
Alleen moesten ze toen een aantal km halen inplaats van een lamp brandende houden.
Dat was, als ik het goed zeg, in bb 2, en moesten ze "door Nederland fietsen" langs verschillende plaatsen idd...
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:09:42 #6
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30071528
Ok, het geluid gaat nu uit Linda!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30071643
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:06 schreef Gert het volgende:
Ah, dat kleutergedoe is begonnen dus, jammer maar helaas.
Ik vind die domme opdrachten helemaal niéts toevoegen.
Sterker nog: bij opdrachten als deze kun je het wel vergeten dat er 's avonds nog fatsoenlijk doorgezakt gaat worden.
Iedereen heeft zijn kruit al verschoten, er gaat echt niet meer gebonkt worden in het bubbelbad inderdaad. Opdrachten zijn prima, als het maar wat toevoegt, zoals die geheime missie. Niet een of andere debiele fietsopdracht.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30071668
TT veranderd zodat straks ook andere opdrachten hier kwijt kunnen. Hou het hier svp bij de opdracht en laten we er geen tweede streamverslagtopic van maken (OP is keurig uitgebreid maar misschien wel wat die richting in).
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:16:52 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30071746
De fietsopdracht is wat suf ja om te volgen ja. Voor de bewoners zelf is het ondanks de sufheid wel een uitdagende opdracht. Ik denk echter wel dat ze gaan falen en wanneer het dan mislukt, krijgt één iemand de schuld en dat kan weer mooie beelden opleveren natuurlijk!

Menno heeft het stokje overigens overgenomen van Linda .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator maandag 29 augustus 2005 @ 14:21:44 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_30071856
Maar het leuke is (in tegenstelling tot de bb1 opdracht) dat ze nu ook een vast toerental moeten houden, niet dat de 1 heeel snel fietst en de andere ene beetje langzaam aanmodderd...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 29 augustus 2005 @ 14:25:04 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30071943
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:21 schreef Renesite het volgende:
Maar het leuke is (in tegenstelling tot de bb1 opdracht) dat ze nu ook een vast toerental moeten houden, niet dat de 1 heeel snel fietst en de andere ene beetje langzaam aanmodderd...
Dat zou leuk zijn als er een of ander vet varken in de groep zit dat tóch al op het randjes van een hart-infarct balanceert.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 29 augustus 2005 @ 14:26:41 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_30071989
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn als er een of ander vet varken in de groep zat die tóch al gevaarlijk dicht tegen een hart-infarct aanzat.
Kelly
Die zal dood gaan na 5 minuten
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:36:08 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30072214
ik denk niet dat ze dit gaan redden...
another week op dieet
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30072216
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn als er een of ander vet varken in de groep zit dat tóch al op het randjes van een hart-infarct balanceert.
Is er eigenlijk vastgesteld hoeveel iedereen moet fietsen? Anders kan het natuurlijk zo zijn dat de minder sportieven een uurtje fietsen en de die hards gewoon een paar uur op zo'n ding zitten om zich te bewijzen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30072247
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn als er een of ander vet varken in de groep zit dat tóch al op het randjes van een hart-infarct balanceert.
Naast een zwangerschap ook een hartaanval in BB, dat zou pas sensatie zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator maandag 29 augustus 2005 @ 14:46:18 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30072458
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Ripley het volgende:

[..]

Is er eigenlijk vastgesteld hoeveel iedereen moet fietsen? Anders kan het natuurlijk zo zijn dat de minder sportieven een uurtje fietsen en de die hards gewoon een paar uur op zo'n ding zitten om zich te bewijzen
ik denk dat ze het zelf mogen verdelen, waarbij Tanja dus niet ingezet mag worden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30072624
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:46 schreef Gert het volgende:

[..]

ik denk dat ze het zelf mogen verdelen, waarbij Tanja dus niet ingezet mag worden.
Dat gaat natuurlijk irritaties opwekken...dat Tanja nooit hoeft mee te doen..
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_30072664
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk irritaties opwekken...dat Tanja nooit hoeft mee te doen..
Ef Ellieee
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2005 @ 14:56:28 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30072690
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 14:06 schreef Gert het volgende:
Ah, dat kleutergedoe is begonnen dus, jammer maar helaas.
Ik vind die domme opdrachten helemaal niéts toevoegen.
Van mij hoeft dit ook niet, maar het schept natuurlijk wel allerlei ruziekansen, al dan niet met kliekvorming, en dat kán eventueel nog iets opleveren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30072979
bedankt voor je topic
pi_30073688
Er is nu een diep TRU gesprek tussen de 2 fietsers, interessant om die argumenten te beluisteren/bekijken
pi_30073743
Waarom is de opdracht van Joost mislukt? wie heeft hem eten zien brengen naar Rob?
Babe In Totale Control of Herself
pi_30075211
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:39 schreef Sassefras het volgende:
Waarom is de opdracht van Joost mislukt? wie heeft hem eten zien brengen naar Rob?
Hij is niet gezien maar moest 3 keer eten per dag brengen en dat is niet gelukt, hij deed het allleen 's nachts en dat was niet voldoende.
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
pi_30075757
Uitdagende opdracht die fietsopdracht, ik ben benieuwd of ze het gaan redden.
  maandag 29 augustus 2005 @ 22:42:09 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30080305
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:36 schreef Snoerkies het volgende:

[..]

Hij is niet gezien maar moest 3 keer eten per dag brengen en dat is niet gelukt, hij deed het allleen 's nachts en dat was niet voldoende.
Ah, there you are!
Kan nietwachten tot ik de videobanden terug kan zien.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator maandag 29 augustus 2005 @ 22:53:21 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30080734
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef ThomasBerge het volgende:
Uitdagende opdracht die fietsopdracht, ik ben benieuwd of ze het gaan redden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Donald Duck held maandag 29 augustus 2005 @ 23:23:17 #27
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30081883
Wel leuk voor de streams, nu is er tenminste 24 uur per dag echte activiteit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30087898
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:42 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ah, there you are!
Kan nietwachten tot ik de videobanden terug kan zien.
Yep nu nog een leuk icoontje maar daar mag jij mij bij helpen, lukt niet

Ik dacht eigenlijk dat er geen opdrachten zouden komen en die Tanja hoeft niet mee te doen, oneerlijke strijd lijkt mij..
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
pi_30096035
Het wordt toch moeilijker dan ze dachten, want de een wil lange stukken en de andere korte stukken. ben benieuwd hoe het vannacht gaat
pi_30104477
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:30 schreef wirenail het volgende:
Het wordt toch moeilijker dan ze dachten, want de een wil lange stukken en de andere korte stukken. ben benieuwd hoe het vannacht gaat
Is toch niet zo moeilijk. Laat je de mensen die lange stukken willen fietsen 's nachts fietsen, hoeven dan ook niet zo vaak afgewisseld te worden en de mensen die korte stukjes willen fietsen overdag want dan is het grootste gedeelte toch wakker en makkelijker om elkaar af te lossenn
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:46:05 #31
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30134186
Het verloopt nog steeds prima, deze opdracht. Zou er dan toch niet op gefaald worden ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30134219
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:46 schreef Falco het volgende:
Het verloopt nog steeds prima, deze opdracht. Zou er dan toch niet op gefaald worden ?
Maar doordat Lieske die 5000 euro heeft aangepakt zitten ze volgende week toch weer op noodrantsoen? Of zit ik nou verkeerd?

[ Bericht 3% gewijzigd door vw_caddy op 31-08-2005 16:00:18 ]
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:30:46 #33
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30135697
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:47 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Maar doordat Lieske die 5000 euro heeft aangepakt zitten ze volgende week toch weer op noodrantsoen? Of zit ik nou verkeerd?
Nee dat geld alleen voor deze week

Ik vind btw de weekopdracht zelf nog vrij mild weet 100% zeker dat ze het gaan halen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_30135725
Deze opdracht gaan ze halen
pi_30137392
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:47 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Maar doordat Lieske die 5000 euro heeft aangepakt zitten ze volgende week toch weer op noodrantsoen? Of zit ik nou verkeerd?
Daarom is het niet zo verwonderlijk dat Lieske het geld nam, ze zaten toch al op noodrantsoen door het niet slagen van de opdracht van Joost. Lieske kon ze door het geld niet aan te nemen op normaal rantsoen zetten. Ze fietsen nu voor het eten van volgende week, als deze opdracht slaagt krijgen ze vrijdag de boodschappen lijst met alle artikelen die ze mogen bestellen, dus ook de luxe artikelen.
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
  donderdag 1 september 2005 @ 10:00:01 #36
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30157784
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Deze opdracht gaan ze halen
ik ben er aangenaam door verrast, ik had het niet verwacht....
en die Lieske moeten ze er meteen uitstemmen, met haar egoistische gedrag.
ik snap best dat 5000 euro een hoop geld is, maar ik vind dat ze zich wel heel erg laat kennen op deze manier. en BB kennende laten ze het nog wel uitkomen, dan rijgt ze vast een hele fijne verder daar
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:57:49 #37
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_30210245
Ik snap nog steeds niet waarom ze nou gestopt zijn met fietsen.
Was dat een geheime missie voor Menno?
Laat ze stoppen met fietsen in ruil voor muziek ofzo?
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_30214085
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:57 schreef MarcoTC het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze nou gestopt zijn met fietsen.
Was dat een geheime missie voor Menno?
Laat ze stoppen met fietsen in ruil voor muziek ofzo?
Ze redden het niet om met zijn 7-en nog vier dagen dag en nacht te fietsen. Sowieso wilde Linda al niet verder, heeft Ingrid last van haar knie, Dido zag het ook niet zo zitten etc. etc.
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
pi_30214298
Hoe wil je 7 ongetrainde mensen 4x 24 uur laten fietsen? Da's bijna 7 uur pp/dag. Dat breekt je hoe dan ook op, zeker omdat ze snachts door moesten gaan. Onhaalbaar dus.
  Moderator maandag 5 september 2005 @ 23:19:02 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30304775
Weer een zware fysieke opdracht?

Van de BB-site:

Vroeg uit de veren

Dido moest naar de Dagboekkamer komen. Als ze weer naar buiten komt lopen roept ze: “Ik heb een envelop. Ik heb een envelop.” In de envelop staat dat Big Brother de Bewoners morgen om negen uur wakker zal maken. Maar wel voor hun eigen bestwil. Het is namelijk belangrijk dat de Bewoners in een normaal ritme komen. Er komt namelijk een nieuwe Weekopdracht aan en daarvoor moeten de Bewoners in topvorm zijn. Het bericht wordt opvallend koeltjes ontvangen. “Als ze ons maar wel zachtjes en lief wakker maken”, roept Rikkert. Ook Dido begrijpt de hint. “Ik ga nog even lekker de jacuzzi in en dan naar bed.” Ingrid heeft nog wel even een vraag. “Ik wil best vroeg opstaan, maar dan mogen we toch wel een siësta houden?”
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30315334
WEEKOPDRACHT 2

Menno en Ingrid mogen zich vanaf vanmiddag 15.00 tot donderdag 21.00 niet zelfstandig verplaatsen, de bewoners moeten ze door het huis dragen. Ter controle moeten zij sokken dragen met rauwe eieren erin, aanstaande donderdag moeten die allemaal HEEL worden ingeleverd bij Big Brother. De sokken hoeven niet aan onder de douche, als ze naar de wc gaan of als ze gaan slapen.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30315395
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:55 schreef vw_caddy het volgende:
WEEKOPDRACHT 2

Menno en Ingrid mogen zich vanaf vanmiddag 15.00 tot donderdag 21.00 niet zelfstandig verplaatsen, de bewoners moeten ze door het huis dragen. Ter controle moeten zij sokken dragen met rauwe eieren erin, aanstaande donderdag moeten die allemaal HEEL worden ingeleverd bij Big Brother. De sokken hoeven niet aan onder de douche, als ze naar de wc gaan of als ze gaan slapen.
Hoe verzinnen ze het
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:57:57 #43
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30315410
De tweede weekopdracht

Ingrid en Menno mogen zich niet zelfstandig verplaatsen tot donderdagavond 9 uur. Zich verplaatsen zoals kruipen of rollen over de vloer enzo mag ook niet. Ter controle hebben zij sokken aan met rauwe eieren erin. Wanneer de eieren breken is de opdracht mislukt. Deze sokken mogen alleen uit wanneer ze naar het toilet gaan, douchen of gaan slapen. BB ziet erop toe dat Ingrid en Menno zoveel mogelijk deelnemen aan het sociale leven en dat houdt dus in dat de overige bewoners er voor moeten zorgen dat ze of eens een keer buiten zitten of een andere keer weer aan de eettafel.

Maffe opdracht, maar zeker niet onhaalbaar denk ik. Ingrid en Menno moeten er zich continu van bewust zijn dat ze eieren in hun sokken hebben !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 11:59:29 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30315454
Wat een idiote opdracht.
Puur gekozen voor de leuke plaatjes, er zit lijkt mij niets psychologisch achter..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:34:19 #45
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30316499
ik denk dat dit na de fietsopdracht express gedaan is, zo van: eerst teveel fietsen, nu mag je niet bewegen
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_30316829
Ik denk dat deze opdracht bijvoorbaat al mislukt is; het kan namelijk nooit de bedoeling zijn dat die eieren bovenop de voet geplaatst worden. Zo zullen ze echt niet sneuvelen. Ik ben benieuwd of BB dat vooraf aangeeft of dat ze het pas donderdagavond te horen krijgen. Gezien het feit dat de sokken ook op het toilet uit moeten (waar je je je voeten enkel op de grond hoeft te zetten) moet het wel de bedoeling zijn dat de eiren onderop moeten.

Van de andere kant: stond het duidelijk inde opdracht waar de eieren moesten? Dat weet ik dan ook weer niet zeker. Maar BB heeft zeker de onderkant van de voet in gedachte gehad...
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:16:00 #47
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30317699
Boutopdracht zeg... .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:48:40 #48
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_30318846
Nu kunnen Menno en Ingrid ook niets stiekems samen meer doen
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 14:10:52 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30319654
Of zou de diepere bedoeling van BB zijn dat er defiitieve bonding plaatsvindt tussen I&M? Zeg maar: het laatste zetje geven?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:17:04 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30319889
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef Gert het volgende:
Of zou de diepere bedoeling van BB zijn dat er defiitieve bonding plaatsvindt tussen I&M? Zeg maar: het laatste zetje geven?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30319890
Jonge jonge...Ik denk dat Hummie hem deze week weer zelf bedacht heeft. Het kan niet anders er loopt niemand op de aardbol die dommer is dan zij. wat een fantasieloze opdracht zeg. Blehhhh
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 16:58:39 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30325267
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef WebmasterBB het volgende:
Jonge jonge...Ik denk dat Hummie hem deze week weer zelf bedacht heeft. Het kan niet anders er loopt niemand op de aardbol die dommer is dan zij. wat een fantasieloze opdracht zeg. Blehhhh
Fantasieloos zou ik het niet willen noemen, beetje triest, dat wel
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_30358530
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef Kolomo het volgende:
Ik denk dat deze opdracht bijvoorbaat al mislukt is; het kan namelijk nooit de bedoeling zijn dat die eieren bovenop de voet geplaatst worden. Zo zullen ze echt niet sneuvelen. Ik ben benieuwd of BB dat vooraf aangeeft of dat ze het pas donderdagavond te horen krijgen. Gezien het feit dat de sokken ook op het toilet uit moeten (waar je je je voeten enkel op de grond hoeft te zetten) moet het wel de bedoeling zijn dat de eiren onderop moeten.

Van de andere kant: stond het duidelijk inde opdracht waar de eieren moesten? Dat weet ik dan ook weer niet zeker. Maar BB heeft zeker de onderkant van de voet in gedachte gehad...
ik denk dat de sok vol met eieren wordt gedaan, zowel onder als boven. Ze hebben express Menno en Ingrid gekozen zodat ze niet meer kunnen fozzelen...whahahahaah ben benieuwd wat dat voor situatie gaat geven...
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 11:09:38 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30535548
Is dat gedoe met die kunstmatige zwangerschapsbuiken nou een wéékopdracht?
Nee toch hoop ik hè?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:10:13 #55
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30535568
ik heb de weekopdracht van deze week blijkbaar gemist...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 11:24:31 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30536000
verkeerde topic..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:46:32 #57
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30536590
Iets met die buiken om gaat nu toch de weekopdracht worden heb ik het idee...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 11:49:56 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30536680
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:46 schreef Falco het volgende:
Iets met die buiken om gaat nu toch de weekopdracht worden heb ik het idee...
Ik vrees het ook.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:18:16 #59
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_30537410
De Bewoners worden gesommeerd naar het Washok te gaan. Daar liggen roze en blauwe zakken klaar. Ze voelen al nattigheid: “Nu moeten we de hele dag met zo’n zak op lopen zeker. Ze willen dat wij weten hoe het is om zwanger te zijn denk ik”, aldus Linda. De Bewoners moeten de buiken omdoen. Ook Tanja is verplicht hierbij te zijn. Roel blijft rustig een peuk roken, maar doet uiteindelijk ook met frisse tegenzin de ‘buik’ om. Het verzoek komt om de Woonkamer op te ruimen, de tafel leeg te maken en de stoelen opzij te schuiven zodat de matjes, die ook in het Washok lagen, kunnen worden uitgerold. Nu wordt de bedoeling duidelijk. Ze worden toegesproken door een docente zwangerschapgym. Ze moeten zich in groepjes van twee verdelen waarbij één persoon de zwangere is en de ander de begeleider. Gymmen maar!

Dit is het bericht van Talpa.
Ha die Gert
Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:44:30 #60
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_30538041
Eej Harry is er ook weer!
pi_30538068
Hee Harry
pi_30538506
Ik zal nu even de nieuwe weekopdracht hier neer zetten moment aub
pi_30538608
De bewoners moeten 36 uur achter elkaar een lamp brandend houden door op de loopband te lopen. tijdens het lopen moet er nog een extra rugzak gedragen worden. snelheid 3,5 km/h. Als de lamp 30 seconde knippert gaat hij uit.

De buikzak moet sowieso om... deze moeten alle bewoners gedurende de komende 36 uur omhouden. De buikzak mag ook niet nat worden. Douchen en in bak is daarom ook niet toegestaan. Wassen aan de wastafel dus wel. In bed mag hij ook niet af. gewicht: vrouwen 5 kg, mannen 7 kg


Tanja mag niet meedoen. Zij moet ondersteunen. Zij krijgt vanmiddag een 'ondersteunende opdracht'

[ Bericht 9% gewijzigd door BigBro000 op 13-09-2005 13:20:16 ]
pi_30549156
WAAROM kunnen ze niet een weekopdracht bedenken waar Tanja eens voor de verandering WEL mee aan mag doen...??????????????????????????

Zou wel eens leuk zijn toch als ze eens wat doet...

En daarbij vind ik die buiken die ze om moeten doen werkelijk kinderachtig. Waar is dat goed voor? Voor meer begrip voor Tanja ofzo???? Tanja Tanja Tanja... alles draait om haar

[ Bericht 34% gewijzigd door Poison-Ivy op 13-09-2005 19:32:52 ]
The secret of getting ahead is getting started
pi_30553306
Deze weekopdracht moet voor de deelnemers toch ook een teleurstelling zijn?
Alweer een lamp aan het branden houden.
Wie dit leest is gek
pi_30554897
Hmm, jammer... beetje inspiratieloos ook lijkt het
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:15:26 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_30554964
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:04 schreef BigBro000 het volgende:

Tanja mag niet meedoen. Zij moet ondersteunen. Zij krijgt vanmiddag een 'ondersteunende opdracht'
Weet iemand wat die ondersteunende opdracht is
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30555582
Volgens mij het 'mentaal steunen' van de lopers. Maar dat heb ik hier ergens gelezen.
Als het zo is vraag je je af hoe de Mol ooit miljardair heeft kunnen worden van zijn programma-ideeën.
Wie dit leest is gek
  Donald Duck held dinsdag 13 september 2005 @ 22:34:48 #69
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30555784
Ha, Tanja en iemand mentaal ondersteunen, da's gedoemd om te mislukken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30562040
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
En daarbij vind ik die buiken die ze om moeten doen werkelijk kinderachtig. Waar is dat goed voor? Voor meer begrip voor Tanja ofzo???? Tanja Tanja Tanja... alles draait om haar
Lijkt me duidelijk.
Maar lijkt niet erg te lukken
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30569555
Speciale opdracht Tanja voor Weekopdracht 2:
Gisteravond (dinsdag) heeft Tanja haar opdracht gekregen. Het betrof een aantal quiz vragen die door BB gesteld werden. Alleen Tanja mocht ze beantwoorden en de overige BB'ers mochten niet helpen.
Bij het juist beantwoorden van de vragen kregen de bewoners cadeautjes (buikbanden, M&M's, 1x douche voor 1 bewoner, werd Dido) en verkorting van de totale looptijd. Bij een fout antwoord werd er 15minuten bij de totale looptijd opgeteld.

Uiteindelijk heeft tanja de looptijd met 15min verkort en hebben ze buikbanden, schaal M&Ms, 1 douchebeurt voor een bewoner gekregen.

Een beetje vage opdracht met wederom weinig fantasie want Joost speelt al twee weken die soort quiz'jes.
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:49:08 #72
215 misterDre
Paint it black!
pi_30754675
Daar is-ie dan; de vierde Weekopdracht. "Wat leuk"! Dido springt als een blij kind in de lucht als ze allemaal Winnie the Poeh-spullen ziet staan. Ze pakken de spullen uit, maar weten niet waar alles voor is. Dan leest Joost voor:

"De bedoeling is dat jullie donderdag 30.000 mapjes hebben ingepakt. Jullie krijgen 8 uur per dag de tijd om aan de opdracht te werken.” Maar Big Brother zou Big Brother niet zijn als ze het de Bewoners niet een tikkeltje lastig maken. Zo hebben ze een handicap. “Jullie zijn per twee aan elkaar verbonden met een dwangbuis. Jullie werken twee aan twee aan de opdracht. De armen en handen in het midden van de dwangbuis mogen niet meewerken.

"Er zitten regels aan deze opdracht verbonden", gaat Joost verder. “Ieder plastic mapje moet gevuld worden met tien velletjes en een schaartje en plakkertjes. Daarna moet het mapje worden dichtgeplakt. De gevulde mapjes moeten terug in de doos en hou de tel goed bij, want Big Brother telt streng na.” Dan bekijken ze het voorbeeld aandachtig. "En daar moeten we er 30.000 van maken?", vraagt Ralph vertwijfeld.

"Big Brother krijgt van jullie vaak klachten over het Weekbudget. Het budget is 50 euro per persoon. Ruim voldoende om voor één persoon een week lang boodschappen te doen. Deze mensen grijpen allerlei klusjes aan om hun geringe inkomen aan te vullen. Zoals bijvoorbeeld thuiswerken. En dat is wat jullie nu dus ook gaan doen. Vandaag gaat de opdracht op het sein van Big Brother in. Morgen en donderdag wekt Big Brother jullie om 08:00 uur, zodat de werkdag om 09.00 uur kan beginnen. Na acht uur geeft Big Brother ook weer het eindsein.

De opdracht is geslaagd als jullie donderdag aan het eind van de werkdag 30.000 stuks ingepakt hebben.”

Dan pakken ze de shirts uit de doos en beseffen ze dat dit een lastige klus zal worden. Joost en Linda kruipen samen in een shirt. "Ahh, gekkenwerk dit", lacht Linda. Tanja zit met Ralph in een pak, Ingrid met Chantal, Menno met Lieske, Roel met Rob en Nathalie met Dido. De opdracht begint over tien minuten. Zullen de Bewoners de opdracht halen? Zo niet, dan betekent dat een Noodrantsoen voor volgende week.
pi_30755342
Zijn de opdrachten dit jaar erop gericht om de deelnemers zo voor lul mogelijk te laten zitten de hele tijd?
mooi he, alles
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:18:14 #74
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_30755544
whoewhahaa!! Ik gooi de streams aan en zat me al af te vragen wat er in hemelsnaam gebeurt was! komische opdracht dit, levert alleen weinig leuke streamskijkmomenten op voor ons ben ik bang...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_30786387
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef phileine het volgende:
Zijn de opdrachten dit jaar erop gericht om de deelnemers zo voor lul mogelijk te laten zitten de hele tijd?
Beetje tegenstrijdig he. Ze zitten tenslotte al in dat huis
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 12:08:04 #76
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30786867
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef phileine het volgende:
Zijn de opdrachten dit jaar erop gericht om de deelnemers zo voor lul mogelijk te laten zitten de hele tijd?
Tamelijk trieste en vooral saaie opdracht weer, inderdaad.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30786961
achteraf vind ik dit toch nog wel een aardige opdracht, omdat Tanja móet meedoen (als zij stopt kan Ralph ook niet meedoen, dan benadeelt ze de groep echt enorm) en het dus zorgt voor die escalatie waar iedereen op zit te wachten.
mooi he, alles
pi_30787732
Voorlopig is er van escalatie geen sprake toch.(of heb ik iets gemist?)
  donderdag 22 september 2005 @ 00:19:26 #79
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_30810845
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef phileine het volgende:
Zijn de opdrachten dit jaar erop gericht om de deelnemers zo voor lul mogelijk te laten zitten de hele tijd?
Goede opmerking!

Persoonlijk zou ik het erg cool vinden als een van de bewoners eens een soort 'open gesprek met John' zou voeren. Hij of zij went zicht dan tot een camera, terwijl de rest zich achter hem of haar schaart, en vervolgens het woord tot John richt: 'Beste John, het feit dat wij hier ruim 3 maanden voor LUL in jouw camerahok zitten wil nog niet zeggen dat wij hier slavenwerk doen tegen een tarief waar ze zelfs in china hun bed nog niet voor zouden uitkomen. Doe je debielenwerk maar lekker zelf!'

Natuurlijk zou de spreker John en Hummie nog wat verder kunnen pushen door te EISEN dat er fatsoelijke opdrachten komen, goede betaling. Men zou namelijk wel eens gezamelijk kunnen opstappen en dan stopt het programma noodgedwongen. En daar zullen de sponsors en adverteerders dan vast niet blij mee zijn. Dus Beste & Lieve John: kiezen of delen....
  donderdag 22 september 2005 @ 00:27:41 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_30811016
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:19 schreef sirrom het volgende:

dat wij hier slavenwerk doen tegen een tarief waar ze zelfs in china hun bed nog niet voor zouden uitkomen.
Joh, ze ontvangen 4500¤ startgeld en een dagvergoeding tussen de 50¤ en 100¤, afhangend van wie je moet geloven.

Daar krijg je 1200 chinezen voor uit bed, zonder rook- en eetpauzes.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 22 september 2005 @ 21:30:17 #81
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_30838226
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:27 schreef APK het volgende:

[..]

Joh, ze ontvangen 4500¤ startgeld en een dagvergoeding tussen de 50¤ en 100¤, afhangend van wie je moet geloven.

Daar krijg je 1200 chinezen voor uit bed, zonder rook- en eetpauzes.
Ehh... ja....da's idd waar.... had 'n niet onbelangrijk detail 'even' over het hoofd gezien. Excuseme
pi_30838476
Kutopdracht.

De verstokte rokers laten stoppen, niet maar drie. Lafjes
pi_30838676
Ja vind ik ook ze hadden gewoon de niet rokers moeten laten kiezen die niet meer mogen roken dus LIESKE had ze gelijk terug kunnen pakken .......
  Moderator donderdag 22 september 2005 @ 21:56:24 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30839245
Ik vraag me af: waneer is de missie mislukt? alleen als er iemand door een bewoner gesnapt wordt met een sigaret? Of sowieso als iemand rookt?

Big Brother ziet alles. Dus "stiekem" roken kan in geen geval. Als dit de spelregel is, dus dat het sowieso niet mag, dan zal men onmiddelijk begrijpen dat Roel met een missie bezig is als hij gepakt wordt.

Maar als het alleen geldt als een andere bewoner iemand met een siggie betrapt, dan moeten de nietrokers dus doen alsof hun neus bloedt als ze iemand zien paffen.


Toch
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30880261
De rookpolitie moet natuurlijk wel hun best doen.
De opdracht mislukt als de 'stoppers' gesnapt worden door de rookpolitie.
Degene van de rookpolitie die een stopper ziet roken maar niet doorgeeft, is automatisch genomineerd voor de volgende ronde.
Het roken van Roel zal de opdracht niet doen mislukken.
pi_30881390
Benieuwd naar de nieuwe weekopdracht
pi_30888806
Is tanja al bezweken?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30990773
Maar is de weekopdrfacht nu mislukt nu Roel 20 sigaretten heeft gerookt ? Zou, trouwens een mooie naaistreek zijn van BB.
  Moderator vrijdag 30 september 2005 @ 10:52:32 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31052595
Ik vind het wel flauw zeg, dat ze ineens extra voorwaarden verbinden aan die opdracht van Roel. Nu moet ie ineens het geld gaan verstoppen. Op die manier kunnen ze uiteindelijk altijd zorgen dat iemand zijn opdracht niet haalt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31053222
Krijgen ze deze week een gewoon noodrantsoen of moeten ze door met die pindakaas en uien?
  zondag 2 oktober 2005 @ 10:33:47 #91
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31107443
Gewoon rantsoen en een feestje.

Van mij mag de volgende weekopdracht wel weer iets zeer fysieks zijn, dat biografieën leren en niet roken was gewoon saai.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:39:28 #92
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31168341
De bewoners vervelen zich rot, komen uit bed waggelen met hun dekbedjes en ploffen op de banken of zetelen zich in ligststand de gehele godganse dag op een zit(lig) zak in de tuin terwijl ze elke uur minimaal tien keer dingen herhalen en uitvergroten, roddelen en zich voornamelijk bezig lijken te houden met de situaties die daarvoor plaatsvonden en waarschijnlijk uitgezonden worden , hoe kom ik over en hoe zie ik eruit, wat denkt NL van mij....

Waar blijven de uitdagende weekopdrachten ?
Waar blijven de prikkelende discussies waarin men tactieken bespreekt om een weekopdracht te halen vanwege de moeilijkheidsgraad?
Heeft die Hennie Huisman gelijk en is er met deze groep amper iets te beginnen?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:44:47 #93
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_31168446
Nee, dat denk ik niet... Ik denk dat BB zelf de bewoners moet prikkelen om in actie te komen.
Alsof dit wezelijk verschilt van BB1? Alleen wordt er nu denk ik meer fanatiek gekeken via internet en valt het nóg meer mensen op dat BB eik best wel inhoudloos is

Maarja, BB moet maar een goede neukweekopdracht gaan bedenken (zoals de neukpolitie uit het fakes topic)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_31168578
Geef ze nu in godsnaam een opdracht die wél leuk is om naar te kijken. Dus niet hersenloos inpakwerk of A4-tjes uit het hoofd leren.
Laat ze maar eens wat actiever worden, ik snap ook niet dat ze niet sporten in de tuin; ik zou gek worden van stilzitten de hele dag.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:54:55 #95
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31168649
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:44 schreef Jumparound het volgende:
Ik denk dat BB zelf de bewoners moet prikkelen om in actie te komen.
Dan schrijf je dus in principe hetzelfde
quote:
Alsof dit wezelijk verschilt van BB1? Alleen wordt er nu denk ik meer fanatiek gekeken via internet en valt het nóg meer mensen op dat BB eik best wel inhoudloos is
Aan de reacties in het BB forum merk ik dat niet zo, er is een klein vast groepje die hier post en dan (helaas) voornamelijk in een SC topic . Topics tijdens BB1 liepen vrijwel allemaal onwijs goed , tegenwoordig beperkt men zich tot SC-en.
Zo fanatiek als tijdens BB1 is het zeer zeker niet.
quote:
Maarja, BB moet maar een goede neukweekopdracht gaan bedenken (zoals de neukpolitie uit het fakes topic)
Wat ze ook gaan bedenken, alles is beter dan dit. De rookpolitie-opdracht was slechts een opdracht (achteraf bekeken) voor Tanja, de rest hoefde niets te doen (en stiekem roken zoals Roel heeft gedaan was ook niet écht een uitdaging, elke nacht een paar peuken en zijn opdracht was al binnen)

Zoals regenworm ook al schreef:
quote:
[BB SC] Stream-gelul, Deel 1001!
Er zijn veel meer dingen die tegenvallen dit jaar:

- regie
- softe actie BB tegen overtreden regels
Ook dat valt idd enorm tegen, geen enkele sanctie voor het overtreden van de BB regels (misschien dat de regie toch eens het boek van Orwell moet gaan lezen?)
Ze praten over het nomineren, ze rukken zenders af......
pi_31168727
Met 12 m/v moet er toch iets leuks te verzinnen zijn.

hmmm.. 'Das Experiment' .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:00:06 #97
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31168747
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:51 schreef CartWOman het volgende:

Laat ze maar eens wat actiever worden, ik snap ook niet dat ze niet sporten in de tuin; ik zou gek worden van stilzitten de hele dag.
De mannen zijn nog redelijk in beweging (schoonmaken, opruimen, de was doen, afwassen ect)
De vrouwen komen niet verder dan het elkaar intensief bepoederen en daarna weer liggen
pi_31168903
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:00 schreef Loedertje het volgende:

[..]

De mannen zijn nog redelijk in beweging (schoonmaken, opruimen, de was doen, afwassen ect)
De vrouwen komen niet verder dan het elkaar intensief bepoederen en daarna weer liggen
Het lijkt wel een standaard vakantie, alleen ontbreekt de ruzie over het doen van de boodschappen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_31168927
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:00 schreef Loedertje het volgende:

[..]

De mannen zijn nog redelijk in beweging (schoonmaken, opruimen, de was doen, afwassen ect)
De vrouwen komen niet verder dan het elkaar intensief bepoederen en daarna weer liggen
De laatste weken zijn het idd de mannen die veel doen, en dan nog voornamelijk Rob.
Dido zie ik echt nóoit iets uitvreten. Die laat zich door iedereen bedienen van kopjes koffie.
Zulke bewoners mogen ze hard aanpakken... maar BB zit blijkbaar niet op kijkcijfers te wachten lijkt het.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:12:47 #100
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31168982
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:


Het lijkt wel een standaard vakantie, alleen ontbreekt de ruzie over het doen van de boodschappen .
Daarin vergis je je, er schijnt een soort van persoonlijk budget te zijn wat uiteraard wel eventjes ter sprake komt tijdens de bestelllijst die men moet (of mag?) doorgeven aan BB.
Er zijn er een aantal die dan liever shag wilden gaan bestellen ( de meeste rokende paffen nml meer dan een pakje sigaretten per dag weg wat uiteraard een behoorlijke aanslag op dat budget is)
Daarover keuvelen ze 3 minuutjes en vervolgens gaan ze weer over tot de orde van de dag, hangen, liggen, make up

Met dit soort inactieve mensen op vakantie gaan lijkt mij overigens verschrikkelijk, je komt dan idd niet verder dan het 'smiddags uit je hotelkamer strompelen richting de *friet van piet en muziek van hazes* tent op de boulevard ergens 300 meter van je hotel af )
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:22:13 #101
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31169232
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
hmmm.. 'Das Experiment' .
Idd, was ook wel goed uitgewerkt in het programma "Mirror Mission", misschien een leuke opdracht dat ze in BB ook een rolverdeling hebben en dus de helft is de "baas" en de andere helft moet doen wat de groep die het voor het zeggen heeft, zoals afwassen, opruimen etc.

Kunnen ze vast wel iets van maken in een weekopdracht oid, iig zorgt dat zeker voor meer spanningen denk ik
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_31169283
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:12 schreef Loedertje het volgende:
Met dit soort inactieve mensen op vakantie gaan lijkt mij overigens verschrikkelijk, je komt dan idd niet verder dan het 'smiddags uit je hotelkamer strompelen richting de *friet van piet en muziek van hazes* tent op de boulevard ergens 300 meter van je hotel af )
DRIEHONDERD METER?!?!?!
Mên, ik hoop wel dat je dan een auto gehuurd hebt .

Anyway... Als BB nou eerst eens begint met daadwerkelijk 'hard' te worden, en flink sancties gaat uitdelen. Zender expres af? 2 dagen op de slaapkamer. En laat de rest dan maar gevangenbewaarder spelen. Maar uiteraard moet die rest dan wel voor het eten zorgen
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:26:21 #103
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31169351
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:22 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Idd, was ook wel goed uitgewerkt in het programma "Mirror Mission", misschien een leuke opdracht dat ze in BB ook een rolverdeling hebben en dus de helft is de "baas" en de andere helft moet doen wat de groep die het voor het zeggen heeft, zoals afwassen, opruimen etc.
Glenn Mill principe bedoel je? Heropvoeden en corrigeren van ontoelaatbaar gedrag uit laten voeren door * de top* van een groep?
(Mirror Mission ken ik niet? Waar kan ik daar info over vinden?)
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:29:26 #104
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31169437
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:26 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Glenn Mill principe bedoel je? Heropvoeden en corrigeren van ontoelaatbaar gedrag uit laten voeren door * de top* van een groep?
O.a. maar ook gewoon de lakens uitdelen aan de "slaven" zoals ook in "Das Expiriment" (alleen natuurlijk wel minder heftig, anders mag het weer niet enzo)
quote:
(Mirror Mission ken ik niet? Waar kan ik daar info over vinden?)
Ik zal even voor je neuzen, het werd iig uitgezonden door BNN, mss staat het daar, ik zoek het wel even op

EDIT: Gevonden! http://www.bnn.nl/view/542/1022/6578835

[ Bericht 12% gewijzigd door BONG4002 op 04-10-2005 11:30:55 (Aanvulling) ]
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:33:12 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31169550
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:29 schreef BONG4002 het volgende:

Ik zal even voor je neuzen, het werd iig uitgezonden door BNN, mss staat het daar, ik zoek het wel even op

EDIT: Gevonden! http://www.bnn.nl/view/542/1022/6578835
ThnX (even weg is en gaat kijken nu )
pi_31169573
dr mag iig wel een vette opdracht komen ja, de weekopdrachten die zijn geweest hebben amper drie dagen geduurd en waren niet echt entertaining
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:34:17 #107
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31169576
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:33 schreef Loedertje het volgende:

[..]

ThnX (even weg is en gaat kijken nu )
okidoki

Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_31171545
Ik ga er vanuit dat BB alles goed heeft overdacht; wellicht willen ze voorkomen dat deze groep zich daadwerkelijk als één groep gaat gedragen? Dus dan inderdaad geen zware opdrachten waar iedereen iedereen nodig heeft o.i.d.
pi_31172063
lijkt mij dat je met een zware opdracht juist meer irritaties krijgt
dan dat je een makkelijke krijgt waar je gewoon op je kont kan zitten en lekker keuvelen.
maar ja ze moeten wel wat doen van die luie reet af dit lijkt iid echt meer op vakantie
pi_31178715
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:34 schreef muizemeis het volgende:
dr mag iig wel een vette opdracht komen ja, de weekopdrachten die zijn geweest hebben amper drie dagen geduurd en waren niet echt entertaining
Nee idd, met als dieptepunt Winnie de Pooh-stickers inpakken
  Moderator dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:00:30 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31179081
De nieuwe weekopdracht:
Binnen een kwartier tijd 100 van de 200 piepschuimballen in een korfbal in de tuin mikken, waarbij de piepschuimballen via een 'human chain' van de voorraadkamer naar de tuin getransporteerd dienen te worden.

-edit- a.s Donderdagmiddag moet e.e.a gaan gebeuren.

[ Bericht 12% gewijzigd door Gert op 04-10-2005 17:31:58 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:44:33 #112
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31180254
En wederom een weekopdracht waarbij het grootste gedeelte van de groep kan blijven zitten
pi_31184318
found my roll in life.........
pi_31186176
Als ze denken dat ze het alleen gaan redden door te oefenen met die bal in de korf te gooien, hebben ze het mooi mis. Ze moeten donderdag gaan samenwerken, en dat zal ze nog tegenvallen. Levert wel weer leuke streams op als het fout gaat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')