op voorwaarde dat je dan meer gaat werken.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef Loontjah het volgende:
Ja ben bang van wel. En ze hebben hun standpunt omdat ik al 22 jaar ben, dak dan voor me eigen moet kunnen zorgen. Ik heb wel als vakantie cadeautje het kostgeld van Augustus niet hoeven te betalen, maar dat geld is natuurlijk opgegaan in Spanje wat ik ook daarvoor gereserveert had.
Daarom lijkt het me voor mij "voordeliger" om op kamers te gaan!
of je gaat gewoon werken natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:18 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga gewoon geen kostgeld meer betalen zolang ik het geld niet heb!
Ik heb gewoon werk hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:27 schreef Matness het volgende:
[..]
of je gaat gewoon werken natuurlijk.
quote:Op donderdag 2 november 2006 11:29 schreef Loontjah het volgende:
blabla
Ik werk wel 1 x week, in een eetcafe .. voor ongeveer 75 euro, maar daar kom ik er dus niet mee
blabla
Daarom verliezen ze steedsquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:55 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik heb gewoon werk hoor.
Maar meer tijd heb ik niet... Doordeweeks vaak studeren, zit al te kijken naar een bijpassend baantje..
Ik werk zo af en toe bij PSV, maar als oproepkracht.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:58 schreef tonks het volgende:
Ik dacht dat je mee moest voetballen.
condooms waren toen duur hèquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef tonks het volgende:
Ik vind het raar dat mensen geld moeten betalen aan hun ouders. Hadden ze 18 jaar geleden niet moeten neuken.
En tot welke leeftijd vind jij dan dat ouders voor hun kinderen moeten zorgen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef tonks het volgende:
Ik vind het raar dat mensen geld moeten betalen aan hun ouders. Hadden ze 18 jaar geleden niet moeten neuken.
Zolang ze thuis wonenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:45 schreef Gia het volgende:
[..]
En tot welke leeftijd vind jij dan dat ouders voor hun kinderen moeten zorgen?
Ja?quote:
is dat nog een kind danquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:20 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ja?
Je zoon met 34 jaar nog thuis, leuke baan, haalt elke maand netto 2000 euri binnen en woont gratis?
Bij jou misschien... niet bij mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |