condooms waren toen duur hèquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef tonks het volgende:
Ik vind het raar dat mensen geld moeten betalen aan hun ouders. Hadden ze 18 jaar geleden niet moeten neuken.
En tot welke leeftijd vind jij dan dat ouders voor hun kinderen moeten zorgen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef tonks het volgende:
Ik vind het raar dat mensen geld moeten betalen aan hun ouders. Hadden ze 18 jaar geleden niet moeten neuken.
Zolang ze thuis wonenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:45 schreef Gia het volgende:
[..]
En tot welke leeftijd vind jij dan dat ouders voor hun kinderen moeten zorgen?
Ja?quote:
is dat nog een kind danquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:20 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ja?
Je zoon met 34 jaar nog thuis, leuke baan, haalt elke maand netto 2000 euri binnen en woont gratis?
Bij jou misschien... niet bij mij.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:45 schreef Loontjah het volgende:
Hun zeggen dan.. als je geen geld hebt, ga dan maar van school af en ga dan maar werken!
Triest. Dat zou ik nooit zeggen. Opleiding is gewoon erg belangrijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:45 schreef Loontjah het volgende:
Hun zeggen dan.. als je geen geld hebt, ga dan maar van school af en ga dan maar werken!
Als mijn kinderen nog op school zitten of dat nou uni is of hbo of mbo of vmbo of basischool dan hoeven ze van mij niks te betalen hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Iemand van 18 ook niet meer. Dus waar leg jij die grens?
Dus jij betaalt alles, inclusief collegeld, boekengeld enz... en laat je kinderen hun stufi als zakgeld houden?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Als mijn kinderen nog op school zitten of dat nou uni is of hbo of mbo of vmbo of basischool dan hoeven ze van mij niks te betalen hoormaar als ze zelf al flink wat geld verdienen en nog steeds thuis wonen dan kunnen ze best wel eens iets meebetalen bijvoorbeeld de boodschappen ofzo
Als ik later genoeg geld heb om dat te betalen dan doe ik dat gewoon ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus jij betaalt alles, inclusief collegeld, boekengeld enz... en laat je kinderen hun stufi als zakgeld houden?
Ik niet. Hun studie-financiering is om hun studie te financieren. Wat ze tekort komen, pas ik bij.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Als ik later genoeg geld heb om dat te betalen dan doe ik dat gewoon ja.
En mag jij met 'ons geld' doen wat je wil?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:07 schreef MacKniver het volgende:
Ik denk dat het in onze familie het meest beschamende is om het over kostgeld te hebben. We weten elkaars pincode en geld ligt gewoon her en der in huis. Als we het over geldzaken hebben dan praten we ook over ons geld. Zaken als 'uit huis gaan' wordt eigenlijk ook geen woord over gerept, behalve als het noodzakelijk is. Ik weet in ieder geval wel dat ik nooit uit huis zou hoeven en dat er nooit kostgeld aan me gevraagd zou worden. Ook al had ik 15k salaris...
Wil jouw pappie mij misschien niet adopteren!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:18 schreef cultheld het volgende:
Ik hoef geen kostgeld te betalen, m'n schoolgeld, boeken en ziektekostenverzekering worden door m'n ouders betaald en incidenteel krijg ik ook geld om te stappen en andere extra's. Ouders.
En wat gebeurt er met je stufi? Die mag je houden? Of gebruiken je ouders die om je studie te betalen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:18 schreef cultheld het volgende:
Ik hoef geen kostgeld te betalen, m'n schoolgeld, boeken en ziektekostenverzekering worden door m'n ouders betaald en incidenteel krijg ik ook geld om te stappen en andere extra's. Ouders.
Daar ga ik van stappen en zo.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:14 schreef Gia het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met je stufi? Die mag je houden? Of gebruiken je ouders die om je studie te betalen?
In het laatste geval vind ik het heel redelijk.
Ja, in principe wel. Maar ik ben ook geen kloothommel die zomaar geld zou opmaken. Het komt misschien overdreven over maar stel ik moet mijn collegegeld storten en heb niet voldoende op mijn saldo staan -- dan stort ik het via een ander familielid. Ik maak het dan wel weer na een tijdje weer over hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En mag jij met 'ons geld' doen wat je wil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |