Als je ook de boodschappen moet betalen (en daar lijkt het wel op) is dit zeer onredelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik betaal 200 euro per maand, en er wordt verwacht dat wij ook alle boodschappen doen, ik en mijn broer.
ben ik onredelijk bezig als ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben
Is het in dat geval niet een goed idee om op jezelf te gaan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik betaal 200 euro per maand, en er wordt verwacht dat wij ook alle boodschappen doen, ik en mijn broer.
ben ik onredelijk bezig als ik zeg dat ik het daar niet mee eens ben
Daar gaat het dus ook omquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:02 schreef Locusta het volgende:
Anders kun je beter op jezelf wonen, toch?
Denk dat jij behoorlijk op je smoel gaat als je op je zelf gaat wonen. Als je nu al geen vaste lasten hebt, dan weet je straks echt niet hoe je ermee om moet gaan...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:02 schreef Locusta het volgende:
Ik (22) en mijn broertje (18) betalen helemaal niets en we hoeven ook geen boodschappen te doen (mam vraagt zelfs of ze iets voor ons mee moet nemen)
Ik kan me wel voorstellen dat ouders soms een bepaalde brijdrage verwachten (bijv. betalen van internetabbo), maar niet echt veel. Anders kun je beter op jezelf wonen, toch?
Die bijdrage van MissyMirjam vind ik dan ook absurd....
Want? De kosten van GWL, boodschappen, etc. zijn niet echt veel? Of wat is de filosofie daarachter.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:02 schreef Locusta het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat ouders soms een bepaalde brijdrage verwachten (bijv. betalen van internetabbo), maar niet echt veel.
Mwoa, er is niet alleen het geldaspect, ik neem aan dat als je moeder aan het koken is ze ook voor jou meekookt, het huis overwegend netjes gehouden wordt door de ouders, etc. Dat heb je allemaal niet, hoor. Bovendien vinden ouders het misschien ook helemaal niet erg om na een jaar of twintig het huis weer voor zichzelf te hebben en is het vertrek van je kinderen omdat ze het te duur vinden goh, gaan die ff van een koude kermis thuiskomen een leuk bijverschijnsel. Want ook al vind je je kinderen heel aardig, je kunt ze als huisgenoten op een gegeven moment best zat worden, zeker als ze volwassen zijn.quote:Anders kun je beter op jezelf wonen, toch?
Ik zie dat bij het zusje van mijn vriendin ook nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef Breukink het volgende:
[..]
Denk dat jij behoorlijk op je smoel gaat als je op je zelf gaat wonen. Als je nu al geen vaste lasten hebt, dan weet je straks echt niet hoe je ermee om moet gaan...
ik vrees het ergste![]()
Voor de volle 100 procent ben ik het hier mee eens. Bravo Jaymza.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:30 schreef Jaymza het volgende:
Goh, lui die ¤ 200 per maand teveel vinden voor wonen, gas, electra, bewassing, gebruik van alles. eten en drinken. Die komen inderdaad van een koude kermis thuis als ze op zichzelf gaan wonen.
Ik denk dat je dan minimaal ¤ 800 per maand kwijt bent. Die ouders vragen al een schijntje, willen ze nog minder. Uitvreters zijn het.![]()
Ik denk dat jij nou ook niet echt weet wat leven kost. Mijn vriendin en ik kwamen in ons vorige huis gezamelijk bij lange na niet aan dat bedrag. Als je het een beetje treft met huur kan je voor 350¤ per maand met gemak klaar zijn. Als je pech hebt, is dat je huur nog niet eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:30 schreef Jaymza het volgende:
Goh, lui die ¤ 200 per maand teveel vinden voor wonen, gas, electra, bewassing, gebruik van alles. eten en drinken. Die komen inderdaad van een koude kermis thuis als ze op zichzelf gaan wonen.
Ik denk dat je dan minimaal ¤ 800 per maand kwijt bent. Die ouders vragen al een schijntje, willen ze nog minder. Uitvreters zijn het.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |