Ik zorg iig dat het ergens anders over gaat dan over datenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:49 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
wat zit je de ts nou te verdedigen![]()
boeiend![]()
Nee,sunchaserquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef ErikT het volgende:
Sunchaser's verhaal natuurlijk. Daaruit maak ik op dat hij een kansloze idioot is. Dat zeg ik toch.
misschien moet je eens mn username lezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:55 schreef ErikT het volgende:
En wie ben jij dan?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:58 schreef Trixal het volgende:
[..]
misschien moet je eens mn username lezen
Dat is Qwea, het vriendinnetje waar t over gaat in de OP. En Patries86 is die exquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:55 schreef ErikT het volgende:
En wie ben jij dan?
Dat verklaart een hoop. Als je het okee vindt dat je partner je sexleven met heel Nederland deelt en hem vervolgens gaat zitten verdedigen heb je wel een aardige verzameling gaten in je hersens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is Qwea, het vriendinnetje waar t over gaat in de OP. En Patries86 is die ex
smileysnolquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Ladyxima het volgende:
het is hier net een soap
allemaal gefrustreerde mensenwhehehehe
Wordt het toch nog ontopicquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef Ladyxima het volgende:
allemaal gefrustreerde mensenwhehehehe
zie de post eens boven jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Als je het okee vindt dat je partner je sexleven met heel Nederland deelt en hem vervolgens gaat zitten verdedigen heb je wel een aardige verzameling gaten in je hersens.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
restecpt.
het valt niet op hoor..![]()
whehehe ontken het maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Trixal het volgende:
[..]
![]()
ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben
Schitterend inderdaad. normaal sta ik altijd aan de zijlijn, nu doe ik meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
volg topic
Damn hier kan een gemiddelde soap niet tegen opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is Qwea, het vriendinnetje waar t over gaat in de OP. En Patries86 is die ex
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed.
de verrassende plotwending in het geheel is dus dat q. haar eigen bestaan ontkent.
ook wel leuk.
wat een grappen en grollen maar weer.
*bookmarkt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |