Yep, waarbij die herhaling gisteren zo laag scoort omdat ie, zo lees ik net elders, om 2250 in de gidsen staat, om 0:00 in de krant en dan uiteindelijk om 0:15 wordt uitgezonden.quote:
Ja dat gehussel op de late avond is echt een ramp! Moeten ze echt mee stoppen want elke avond is het wel weer andersquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, waarbij die herhaling gisteren zo laag scoort omdat ie, zo lees ik net elders, om 2250 in de gidsen staat, om 0:00 in de krant en dan uiteindelijk om 0:15 wordt uitgezonden.
Dat het echt een hype wordt, lag ook niet in de verwachting.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:28 schreef evert het volgende:
ai, 14-9 nog maar 499.000 kijkers....
ligt het aan mij of is het geen hype aan het worden....
krijg het idee dat het steeds iets naar beneden gaat.
volgens mij lopen het aantal postings in BB topics ook terug
674.000.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
"Even geduld ajb"
Hoezo "even?
Ik voorspel láge kijkcijfers voor de live-uitzending van donderdag 15 september![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
Ik voorspel láge kijkcijfers luistercijfers voor de live-uitzending van donderdag 15 september![]()
Wat wel grappig is, is dat ze AVH ook in de telling mee hebben genomen. En toen waren er dus al 250.000 mensen weg. Tegen het einde van het programma waarschijnlijk nog meer, maar dat is niet echt te zienquote:
En met AVH bedoel jij America's Vunniest Home Videos?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, is dat ze AVH ook in de telling mee hebben genomen.
Ik denk dat er veel mensen zijn geweest die bij het zien van AFH zijn blijven hangen en snel weer verder gegaan zijn toen ze zagen dat het eigenlijk een opvullertje was voor de totaal mislukte BB-show.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, is dat ze AVH ook in de telling mee hebben genomen. En toen waren er dus al 250.000 mensen weg. Tegen het einde van het programma waarschijnlijk nog meer, maar dat is niet echt te zien
Ik denk het wel eigenlijk. Vorige keer was het wat hoger, maar ook op een zeer 'steady' zender. Talpa is heel erg nieuw, dus dat nog niet iedereen die zender iedere avond automatisch aanklikt is vrij logisch (zie studio sport). Ik vind een half miljoen wel vrij veel voor Talpa eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:05 schreef Cynix ® het volgende:
Het stabiliseert zich rond de 500.000 kijkers dus. Of zelfs iets minder.
Daar is $jonnie vast niet tevreden mee.
Gordon & Joling Over de Vloer is het kijkcijferkanon van Talpa, niet BB.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:14 schreef Cynix ® het volgende:
Maar dit is dan ook hun kijkcijferkanon. Zodra dit stopt vallen ze in een grote leegte.
Mee eensquote:Op donderdag 22 september 2005 10:51 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Gordon & Joling Over de Vloer is het kijkcijferkanon van Talpa, niet BB.
Voetbal, tochquote:Op donderdag 22 september 2005 10:51 schreef Tragedy het volgende:
Gordon & Joling Over de Vloer is het kijkcijferkanon van Talpa, niet BB.
Doe maar niet inderdaad, want veel verstand van zaken lijk je niet te hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:19 schreef David Letterman het volgende:
qua kijkcijfers wordt het gewoon zielig...en dan doe ik geen uitspraken over de uitzendingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |