Ja, jij had dus meer kijkers verwacht?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:01 schreef tong80 het volgende:
Een half miljoen lijkt veel maar ik vind het tegenvallend.
Ja, en dat seizoen stopt over twee wekenquote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Ècht typisch dat bij Talpa alles floptHoe kan dat zul je zeggen
![]()
Alleen Gerard en Gordondie hebben mooie kijkcijfers,
Gordon zorgt in ieder geval voor wat kijkcijfers bij Talpaquote:Op woensdag 7 september 2005 08:33 schreef teckeltje het volgende:
ze moeten die irritante Gordon uit Thuis gooien dan stijgen de kijkcijfers gegarandeerd.
die verwende eikel lacht alleen maar om z'n eigen "grappen"
Gordon en Joling in het BB-huisquote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gordon zorgt in ieder geval voor wat kijkcijfers bij Talpa
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:15 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Gordon en Joling in het BB-huis![]()
![]()
![]()
Alsjeblieft niet zeg. Big brother is op dit moment het enige Talpa programma zónder Gordon en dat vind ik eigenlijk wel zo prettig.quote:
gozer ik schrok me rot wou bijna snel naar de livestream gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 17:15 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Gordon en Joling in het BB-huis![]()
![]()
![]()
ik ben een meisjequote:Op woensdag 7 september 2005 18:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
gozer ik schrok me rot wou bijna snel naar de livestream gaan![]()
Gordon is wel leuk,heb je gezien dat ''Thuis'' meer kijkers had dan eergisteren toen Gordon er niet was ! gisteren 117.000 kijkers,quote:Op woensdag 7 september 2005 08:33 schreef teckeltje het volgende:
ze moeten die irritante Gordon uit Thuis gooien dan stijgen de kijkcijfers gegarandeerd.
die verwende eikel lacht alleen maar om z'n eigen "grappen"
je vergist je niet....quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:43 schreef Cynix ® het volgende:
Vergis ik me nou of zakt de kijkdichtheid een beetje in? Of geldt dat voor heel Talpa nu de nieuwigheid er af is en men er achter komt dat dit de zoveelste overbodige pulpzender is?
Ze zakken niet echt in, ze zijn nooit hoog geweest, ze worden alleen maar lager. Ik denk dat Johnny Boy zich een beetje verkeken heeft. Misschien een signaal dat Nederland niet zit te wachten op nog meer zenders. Ik kijk naar Gordon en Joling en BB en voor de rest vind ik er geen ruck aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:43 schreef Cynix ® het volgende:
Vergis ik me nou of zakt de kijkdichtheid een beetje in? Of geldt dat voor heel Talpa nu de nieuwigheid er af is en men er achter komt dat dit de zoveelste overbodige pulpzender is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |