Laat dan ook niet met je sollen, jij speelbal jij. Het is alleen omdat jijzelf het toelietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:49 schreef Viper_74 het volgende:niet lullen vrouw, dat komt allemaal door jullie
Zaterdag nog meegemaaktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:17 schreef Northside het volgende:
Welkom in de wereld van het "beste vriend" zijn. Je gaat je fantastisch vermaken! Je gaat toekijken hoe ze zich uitkleedt in jouw bijzijn "omdat ze je vertrouwt", maar je mag er niet aankomen! Je gaat van haar horen dat haar vriend haar slecht behandeld maar je mag er niks aan doen "omdat je haar beste vriend bent"! Je gaat van haar horen dat ze je leuk vindt, maar niks wil beginnen omdat dat jullie vriendschap zou kapotmaken! Al dit moois en meer staat je te wachten. Enjoy the ride!
(Dit waren algemene voorbeelden, ik kan je niet garanderen dat net deze dingen gaan gebeuren. De generale strekking is dat het je veel pijn gaat doen en dat je er beter nu vandoor kan gaan.)
(Natuurlijk doe je dit niet, blijf je d'r beste vriend, kijk je toe in de hoop dat ze ooit doorkrijgt dat JIJ haar ideale partner bent, maar zeg niet dat je niet gewaaschuwd bent!)
ik vind dit niet echt symbolisch staan voor het man-zijn... eerder voor een schaamteloze nicht die over zich heen laat lopen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:25 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Zaterdag nog meegemaakt
Fock it, dan weet je pas dat je man bent, dan weet je pas wat je voor iemand voelt![]()
Ja, hallo, zelfs ik weet dat vrouwen vals zijn...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Meen je niet! Dat is pure misleiding. Wat vals
Tja, eigenlijk weer niet, omdat dat moet kunnen als vrienden, alleen jij bent nog niet zover, alleen dat mag je dan ook weer niet laten blijken hèquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Meen je niet! Dat is pure misleiding. Wat vals
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dit niet echt symbolisch staan voor het man-zijn... eerder voor een schaamteloze nicht die over zich heen laat lopen...
nee, ik zei dat ik niet over me heen laat lopen. dat kun je haast tegenovergesteld zien aan een zoutzak.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:33 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dude wtf, wat heeft dat met nichten en over zich heen laten lopen te maken.
Alsof jij niks voelt als je vriendin zich omkleedt, dan sta jij er zeker bij als een lamme suikerbieten homo zoutzak of niet dan![]()
Je had een hand op d'r schouder moeten leggen, haar diep in haar ogen moeten kijken en moeten zeggen "ik hou van je". Dan had ze je of naakt besprongen onder het roepen van "echt?! ja ik ook van jou maar dat durfde ik nooit te zeggen!" en waren je grootste fantasien werkelijkheid geworden, of ze had je gekwetst aangekeken, een handdoek omgeslagen en je met een traan in haar ogen weggestuurd omdat je haar dodelijk gekwetst cq bedrogen had. Hoe dan ook, je zelfkwelling zou voorbij zijn geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk weer niet, omdat dat moet kunnen als vrienden, alleen jij bent nog niet zover, alleen dat mag je dan ook weer niet laten blijken hè
Ah kom op, iedere vrouw weet dat mannen visueel ingesteld zijn en dus geil worden als je je uitkleedt. Vrienden of geen vrienden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk weer niet, omdat dat moet kunnen als vrienden, alleen jij bent nog niet zover, alleen dat mag je dan ook weer niet laten blijken hè
Dan is het wel heel gemeen dat ze het toch gewoon doen he. Een vriendin van mij zat laatst toen ik met haar en een ander meisje op het terras zat te klagen dat d'r tieten groter geworden waren (inclusief >pers tegen elkaar< "kijk dan! groter he") en toen heb ik ook gevraagd of ze daarmee wou stoppen... Dat had onze vrolijke vriend ook gewoon moeten doen, even laten merken dat hij niet zo blij was met de situatie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah kom op, iedere vrouw weet dat mannen visueel ingesteld zijn en dus geil worden als je je uitkleedt. Vrienden of geen vrienden.
Heb je haar nummer nog? Ik heb al in geen eeuwen meer de liefde bedreven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Dan is het wel heel gemeen dat ze het toch gewoon doen he. Een vriendin van mij zat laatst toen ik met haar en een ander meisje op het terras zat te klagen dat d'r tieten groter geworden waren (inclusief >pers tegen elkaar< "kijk dan! groter he") en toen heb ik ook gevraagd of ze daarmee wou stoppen... Dat had onze vrolijke vriend ook gewoon moeten doen, even laten merken dat hij niet zo blij was met de situatie.
De liefde bedrijven?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:55 schreef Jezus_Christus het volgende:
[..]
Heb je haar nummer nog? Ik heb al in geen eeuwen meer de liefde bedreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |