abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30119551
Ach op het moment dat ze nu weer direct contact zou zoeken zou ik er nog op ingaan ook. Geef me 2 weken en ik ben weer net zover als 3 weken geleden
M'n signature, wat doe je :{
pi_30119554
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

joh... écht waar?
stalker...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:50:47 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30119562
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

stalker...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30119758
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:49 schreef Viper_74 het volgende:
niet lullen vrouw, dat komt allemaal door jullie
Laat dan ook niet met je sollen, jij speelbal jij. Het is alleen omdat jijzelf het toeliet
pi_30119907
Jajajajaja

Nu zijn we speelbal, en als we lik op stuk beleid toepassen zijn we ongevoelige klootzakken zo kan die wel

Of playah's of loverboys
pi_30120088
Welkom in de wereld van het "beste vriend" zijn. Je gaat je fantastisch vermaken! Je gaat toekijken hoe ze zich uitkleedt in jouw bijzijn "omdat ze je vertrouwt", maar je mag er niet aankomen! Je gaat van haar horen dat haar vriend haar slecht behandeld maar je mag er niks aan doen "omdat je haar beste vriend bent"! Je gaat van haar horen dat ze je leuk vindt, maar niks wil beginnen omdat dat jullie vriendschap zou kapotmaken! Al dit moois en meer staat je te wachten. Enjoy the ride!

(Dit waren algemene voorbeelden, ik kan je niet garanderen dat net deze dingen gaan gebeuren. De generale strekking is dat het je veel pijn gaat doen en dat je er beter nu vandoor kan gaan.)

(Natuurlijk doe je dit niet, blijf je d'r beste vriend, kijk je toe in de hoop dat ze ooit doorkrijgt dat JIJ haar ideale partner bent, maar zeg niet dat je niet gewaaschuwd bent! )
Ja, ik generaliseer.
pi_30120215
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:17 schreef Northside het volgende:
Welkom in de wereld van het "beste vriend" zijn. Je gaat je fantastisch vermaken! Je gaat toekijken hoe ze zich uitkleedt in jouw bijzijn "omdat ze je vertrouwt", maar je mag er niet aankomen! Je gaat van haar horen dat haar vriend haar slecht behandeld maar je mag er niks aan doen "omdat je haar beste vriend bent"! Je gaat van haar horen dat ze je leuk vindt, maar niks wil beginnen omdat dat jullie vriendschap zou kapotmaken! Al dit moois en meer staat je te wachten. Enjoy the ride!

(Dit waren algemene voorbeelden, ik kan je niet garanderen dat net deze dingen gaan gebeuren. De generale strekking is dat het je veel pijn gaat doen en dat je er beter nu vandoor kan gaan.)

(Natuurlijk doe je dit niet, blijf je d'r beste vriend, kijk je toe in de hoop dat ze ooit doorkrijgt dat JIJ haar ideale partner bent, maar zeg niet dat je niet gewaaschuwd bent! )
Zaterdag nog meegemaakt

Fock it, dan weet je pas dat je man bent, dan weet je pas wat je voor iemand voelt
pi_30120220
kan 1 ding zeggen...

That shit ain't funny motherfucker
  woensdag 31 augustus 2005 @ 02:26:04 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30120228
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:25 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Zaterdag nog meegemaakt

Fock it, dan weet je pas dat je man bent, dan weet je pas wat je voor iemand voelt
ik vind dit niet echt symbolisch staan voor het man-zijn... eerder voor een schaamteloze nicht die over zich heen laat lopen...
pi_30120246
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:25 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Zaterdag nog meegemaakt
Meen je niet! Dat is pure misleiding. Wat vals
pi_30120270
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, hallo, zelfs ik weet dat vrouwen vals zijn...
Ja, ik generaliseer.
pi_30120325
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Tja, eigenlijk weer niet, omdat dat moet kunnen als vrienden, alleen jij bent nog niet zover, alleen dat mag je dan ook weer niet laten blijken hè
pi_30120345
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind dit niet echt symbolisch staan voor het man-zijn... eerder voor een schaamteloze nicht die over zich heen laat lopen...

Dude wtf, wat heeft dat met nichten en over zich heen laten lopen te maken.

Alsof jij niks voelt als je vriendin zich omkleedt, dan sta jij er zeker bij als een lamme suikerbieten homo zoutzak of niet dan
pi_30120358
Tja als ze dan ook niet zo lekker was

damnit

Ik ben slapen lui
  woensdag 31 augustus 2005 @ 02:35:00 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30120366
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:33 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Dude wtf, wat heeft dat met nichten en over zich heen laten lopen te maken.

Alsof jij niks voelt als je vriendin zich omkleedt, dan sta jij er zeker bij als een lamme suikerbieten homo zoutzak of niet dan
nee, ik zei dat ik niet over me heen laat lopen. dat kun je haast tegenovergesteld zien aan een zoutzak.
pi_30120372
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:32 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Tja, eigenlijk weer niet, omdat dat moet kunnen als vrienden, alleen jij bent nog niet zover, alleen dat mag je dan ook weer niet laten blijken hè
Je had een hand op d'r schouder moeten leggen, haar diep in haar ogen moeten kijken en moeten zeggen "ik hou van je". Dan had ze je of naakt besprongen onder het roepen van "echt?! ja ik ook van jou maar dat durfde ik nooit te zeggen!" en waren je grootste fantasien werkelijkheid geworden, of ze had je gekwetst aangekeken, een handdoek omgeslagen en je met een traan in haar ogen weggestuurd omdat je haar dodelijk gekwetst cq bedrogen had. Hoe dan ook, je zelfkwelling zou voorbij zijn geweest
Ja, ik generaliseer.
pi_30120392
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:32 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Ah kom op, iedere vrouw weet dat mannen visueel ingesteld zijn en dus geil worden als je je uitkleedt. Vrienden of geen vrienden.
pi_30120483
Zeg gewoon dat je geen vrienden meer met haar kan zijn.

Als ze diepere gevoelens voor je heeft dan worden die hierdoor getriggerd. Als ze verder niks van je wilt, dan zie je haar niet meer en kan het je (na een poosje) geen pijn meer doen. Win-win-situatie
Fuck you Jane Austen!
pi_30120531
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ah kom op, iedere vrouw weet dat mannen visueel ingesteld zijn en dus geil worden als je je uitkleedt. Vrienden of geen vrienden.
Dan is het wel heel gemeen dat ze het toch gewoon doen he. Een vriendin van mij zat laatst toen ik met haar en een ander meisje op het terras zat te klagen dat d'r tieten groter geworden waren (inclusief >pers tegen elkaar< "kijk dan! groter he") en toen heb ik ook gevraagd of ze daarmee wou stoppen... Dat had onze vrolijke vriend ook gewoon moeten doen, even laten merken dat hij niet zo blij was met de situatie.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 02:55:34 #120
128466 Jezus_Christus
Ja, de zoon van...
pi_30120673
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:46 schreef Northside het volgende:

[..]

Dan is het wel heel gemeen dat ze het toch gewoon doen he. Een vriendin van mij zat laatst toen ik met haar en een ander meisje op het terras zat te klagen dat d'r tieten groter geworden waren (inclusief >pers tegen elkaar< "kijk dan! groter he") en toen heb ik ook gevraagd of ze daarmee wou stoppen... Dat had onze vrolijke vriend ook gewoon moeten doen, even laten merken dat hij niet zo blij was met de situatie.
Heb je haar nummer nog? Ik heb al in geen eeuwen meer de liefde bedreven.
The purpose of Jesus is to flip out and smite the wicked.
pi_30120696
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 02:55 schreef Jezus_Christus het volgende:

[..]

Heb je haar nummer nog? Ik heb al in geen eeuwen meer de liefde bedreven.
De liefde bedrijven?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 04:59:47 #122
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30121343
ik kan er nu gewoon slecht door slapen
Maar ik moet hier even door heen, ik denk dat als ik hier doorheen kom, het wel kan blijven zoals het is, het is een vreemd gevoel, in strijd zijn met jezelf,je eigen mening aan jezelf uit te leggen omdat je toch iets anders vind, ik hoef alleen maar mijzelf te overtuigen!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:56:07 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30122508
Dicht op verzoek TS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')