En toch kan je neit in de toekomst kijken. Je gaat momenten krijgen waarop je denkt van "En als ik haar nu een zoen geef,.....wat dan?"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:25 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik zou het zo graag doen, maar ik doe het niet
We gaan van 9 tot 11 september(over 10 (eigenlijk 9) dagen) , als jullie willen kan ik hier posten hoe het is gegaan, ik heb nu echt het gevoel dat dit goed loopt man, echt
Misschien kickt ze wel alleen op zijn verliefde aandacht en drijft ze dat op de spitsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kamperen is het keyword. anders ga je lekker taartjes eten bij de bijenkorf...
Had de persoon in kwestie ook al een vriendje op het moment van sex....relatie?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
my story, for your information:
contact... leuk... sex.... relatie..... stap terug.... vrienden......knuffelen/sex* (alleen als zij wou natuurlijk) .......ik
Ik weet nog wel dat ik zelf in die tijd ook niets aannam van anderen, en er veel te dicht opzat, en ook dacht "ik kan die beste vreind wel zjin"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:28 schreef Viper_74 het volgende:
Tja, ach je moet het zelf weten.
Bekijk het zo, je zegt nu van ja en dat gebeurt niet enzo, als je zoveel willpower hebt, als je het zo goed weet en je zo goed weet in te houden, dan zou je afstand nemen. Zolang je dat niet doet, dan sta je er te dicht op en geef je er teveel om
naar mijn idee
Dat ook. alle vrouwen houden van aandacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien kickt ze wel alleen op zijn verliefde aandacht en drijft ze dat op de spits
Tja achquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
been there, done that. Over een jaar ofzo gaat het wel weer en ga je weer onwennige gesprekken houden. Voor je het weet ben je weer "bekenden"....hoe pathethic dat ook is.
Ik wil niet dat het voorbij is, ik wil haar 'broer' blijven, dat is mijn motivatie om dit idee er bij mij in te stampen, want 'meer' kan hiet niet worden, die plaats is bezet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
wat is het probleem om je een weekend lang lekker uit te leven en daarna te begrijpen dat het voorbij is?
Kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat ook. alle vrouwen houden van aandacht.
Precies mijn motto in die tijd! Jij komt er welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:31 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Whatever doesn't kill you makes you stronger
Dus als zij jou bestijgt, sla je haar van je af?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef Orealo het volgende:
Sex willen we sowiso allebij niet want zij heeft al een vriendje, en ik voel me nu echt ook een 'broer' voor haar
je ziet haar dus als zus en wordt niet geil als je haar (naakt) tegen je aan hebt liggen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:32 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik wil niet dat het voorbij is, ik wil haar 'broer' blijven, dat is mijn motivatie om dit idee er bij mij in te stampen, want 'meer' kan hiet niet worden, die plaats is bezet.
En naar mijn idee zit het er nu aardig in, ik weet dat er niks gaat gebeuren, omdat we allebij willen dat er niks gebeurd, en zodoende zal er ook niks gebeuren
Subtiele hint: zie je nou hoe hard je jezelf moet overtuigen dat meer er niet inzit? Je bent er duidelijk niet overheen, en dan is het juist moeilijker een vriend te zijn...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:32 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik wil niet dat het voorbij is, ik wil haar 'broer' blijven, dat is mijn motivatie om dit idee er bij mij in te stampen, want 'meer' kan hiet niet worden, die plaats is bezet.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Subtiele hint: zie je nou hoe hard je jezelf moet overtuigen dat meer er niet inzit? Je bent er duidelijk niet overheen, en dan is het juist moeilijker een vriend te zijn...
Ach, als hij net zo koppig is als ons dan heeft het geen nut, laten we wat tips geven om zijn verdriet te overkomen zodra hij met haar breektquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:35 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
![]()
Hello, wake up and smell the coffee
Wat hij zegt dus
2 ervaren knuppels![]()
Amenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:38 schreef Viper_74 het volgende:
Ach, scorpie en ik leren het ook niet
Wij zouden moeten weten dat je toch niets van anderen aanneemt, al zegt heel FoK dat je nu niet slim bezig bent. In hard terms, who gives a fock, jij denkt het te weten, jij hebt jezelf overtuigd, jij zal het straks wel merken.
Ik was ook 18 toen ik het meemaakte, en ben idd veel volwassener geworden sindsdien, geestelijk en op relatiegebied vooral, nu al 2.5 jaar de ideale relatiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:42 schreef Viper_74 het volgende:
Zal de leeftijd ook wel zijn.
Scorp en ik zijn beide 22+
TS is rond de 18
en die paar jaar kunnen veel uitmaken, dan bedoel ik niet hoeveel 'hoeren'je al gehad hebt maar gewoon geestelijk en op relatie gebied.
Ach ja, wijze les die die vroeg gehad heeft dan
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Lijkt wel de kneusjesclub zo onderhand
joh... écht waar?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik was ook 18 toen ik het meemaakte, en ben idd veel volwassener geworden sindsdien, geestelijk en op relatiegebied vooral, nu al 2.5 jaar de ideale relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |