abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30119070
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:25 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik zou het zo graag doen, maar ik doe het niet
We gaan van 9 tot 11 september(over 10 (eigenlijk 9) dagen) , als jullie willen kan ik hier posten hoe het is gegaan, ik heb nu echt het gevoel dat dit goed loopt man, echt
En toch kan je neit in de toekomst kijken. Je gaat momenten krijgen waarop je denkt van "En als ik haar nu een zoen geef,.....wat dan?"

Trust me, its not worth it.
pi_30119073
Tja, ach je moet het zelf weten.

Bekijk het zo, je zegt nu van ja en dat gebeurt niet enzo, als je zoveel willpower hebt, als je het zo goed weet en je zo goed weet in te houden, dan zou je afstand nemen. Zolang je dat niet doet, dan sta je er te dicht op en geef je er teveel om
naar mijn idee
M'n signature, wat doe je :{
pi_30119095
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kamperen is het keyword. anders ga je lekker taartjes eten bij de bijenkorf...
Misschien kickt ze wel alleen op zijn verliefde aandacht en drijft ze dat op de spits
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:30:06 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30119104
wat is het probleem om je een weekend lang lekker uit te leven en daarna te begrijpen dat het voorbij is?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:30:11 #80
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30119106
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

my story, for your information:

contact... leuk... sex.... relatie..... stap terug.... vrienden......knuffelen/sex* (alleen als zij wou natuurlijk) ....... ik
Had de persoon in kwestie ook al een vriendje op het moment van sex....relatie?
Wilden jullie het allebij? de sex, en de relatie?

Sex willen we sowiso allebij niet want zij heeft al een vriendje, en ik voel me nu echt ook een 'broer' voor haar, en het spijt me trouwens voor je dat het voor jou zo is afgelopen, ik hoop niet dat ik in je voetsporen mag treden, al denk ik ook niet dat dit zal gebeuren
pi_30119112
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:28 schreef Viper_74 het volgende:
Tja, ach je moet het zelf weten.

Bekijk het zo, je zegt nu van ja en dat gebeurt niet enzo, als je zoveel willpower hebt, als je het zo goed weet en je zo goed weet in te houden, dan zou je afstand nemen. Zolang je dat niet doet, dan sta je er te dicht op en geef je er teveel om
naar mijn idee
Ik weet nog wel dat ik zelf in die tijd ook niets aannam van anderen, en er veel te dicht opzat, en ook dacht "ik kan die beste vreind wel zjin"

Nou, no way he, is me mooi niet gelukt, en geloof me, ik heb heeeeeeeel veel willpower, en ben heel koppig

en zo krampachtig proberen deze omgangsvorm in stand te houden is ook niet gezond natuurlijk
pi_30119137
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien kickt ze wel alleen op zijn verliefde aandacht en drijft ze dat op de spits
Dat ook. alle vrouwen houden van aandacht.
pi_30119138
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

been there, done that. Over een jaar ofzo gaat het wel weer en ga je weer onwennige gesprekken houden. Voor je het weet ben je weer "bekenden"....hoe pathethic dat ook is.
Tja ach

Whatever doesn't kill you makes you stronger

Klopt, jammer dat je het nooit zo goed leert dat je het van te voren ziet aankomen. Altijd achteraf dit en dat, en tuurlijk je leert ervan en misschien dat je het ooit wat eerder ziet dan daarvoor het geval was, en wat doe je dan..... keihard negeren en denken dat het nu wel gaat, omdat het nu 'anders' is, jezelf overtuigen dat dit anders is
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:32:05 #84
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30119156
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
wat is het probleem om je een weekend lang lekker uit te leven en daarna te begrijpen dat het voorbij is?
Ik wil niet dat het voorbij is, ik wil haar 'broer' blijven, dat is mijn motivatie om dit idee er bij mij in te stampen, want 'meer' kan hiet niet worden, die plaats is bezet.

En naar mijn idee zit het er nu aardig in, ik weet dat er niks gaat gebeuren, omdat we allebij willen dat er niks gebeurd, en zodoende zal er ook niks gebeuren
pi_30119177
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat ook. alle vrouwen houden van aandacht.
Klopt

funny, the way woman work

Als je ze aandacht geeft en lief behandeld word je een beste vriend of spelen ze met je. Als je ze lomp behandelt en afscheept dan hebben ze interesse en willen ze je

Maar goed je moet het ook weer niet te erg to hard to get spelen want dan is de lol er na een tijd ook vanaf, je moet net in het interesse gebied blijven
pi_30119180
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:31 schreef Viper_74 het volgende:

[..]
Whatever doesn't kill you makes you stronger
Precies mijn motto in die tijd! Jij komt er wel
pi_30119200
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef Orealo het volgende:
Sex willen we sowiso allebij niet want zij heeft al een vriendje, en ik voel me nu echt ook een 'broer' voor haar
Dus als zij jou bestijgt, sla je haar van je af?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:34:17 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30119202
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:32 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik wil niet dat het voorbij is, ik wil haar 'broer' blijven, dat is mijn motivatie om dit idee er bij mij in te stampen, want 'meer' kan hiet niet worden, die plaats is bezet.

En naar mijn idee zit het er nu aardig in, ik weet dat er niks gaat gebeuren, omdat we allebij willen dat er niks gebeurd, en zodoende zal er ook niks gebeuren
je ziet haar dus als zus en wordt niet geil als je haar (naakt) tegen je aan hebt liggen?
pi_30119210
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:32 schreef Orealo het volgende:

[..]

Subtiele hint: zie je nou hoe hard je jezelf moet overtuigen dat meer er niet inzit? Je bent er duidelijk niet overheen, en dan is het juist moeilijker een vriend te zijn...
pi_30119234
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Subtiele hint: zie je nou hoe hard je jezelf moet overtuigen dat meer er niet inzit? Je bent er duidelijk niet overheen, en dan is het juist moeilijker een vriend te zijn...

Hello, wake up and smell the coffee

Wat hij zegt dus

2 ervaren knuppels
pi_30119266
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:35 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Hello, wake up and smell the coffee

Wat hij zegt dus

2 ervaren knuppels
Ach, als hij net zo koppig is als ons dan heeft het geen nut, laten we wat tips geven om zijn verdriet te overkomen zodra hij met haar breekt
pi_30119295
Ach, scorpie en ik leren het ook niet

Wij zouden moeten weten dat je toch niets van anderen aanneemt, al zegt heel FoK dat je nu niet slim bezig bent. In hard terms, who gives a fock, jij denkt het te weten, jij hebt jezelf overtuigd, jij zal het straks wel merken.
pi_30119326
Wat wij eigenlijk proberen te zeggen, No hard feelings mate. Wij hebben gelijk, en in jou situatie heb jij ook gelijk (vanuit jou perspectief dan).

Dit is toch iets wat iedereen persoonlijk moet meemaken
pi_30119331
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:38 schreef Viper_74 het volgende:
Ach, scorpie en ik leren het ook niet

Wij zouden moeten weten dat je toch niets van anderen aanneemt, al zegt heel FoK dat je nu niet slim bezig bent. In hard terms, who gives a fock, jij denkt het te weten, jij hebt jezelf overtuigd, jij zal het straks wel merken.
Amen
pi_30119371
Zal de leeftijd ook wel zijn.

Scorp en ik zijn beide 22+
TS is rond de 18

en die paar jaar kunnen veel uitmaken, dan bedoel ik niet hoeveel 'hoeren' je al gehad hebt maar gewoon geestelijk en op relatie gebied.

Ach ja, wijze les die die vroeg gehad heeft dan
pi_30119479
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Amen
Lijkt wel de kneusjesclub zo onderhand
pi_30119523
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:42 schreef Viper_74 het volgende:
Zal de leeftijd ook wel zijn.

Scorp en ik zijn beide 22+
TS is rond de 18

en die paar jaar kunnen veel uitmaken, dan bedoel ik niet hoeveel 'hoeren' je al gehad hebt maar gewoon geestelijk en op relatie gebied.

Ach ja, wijze les die die vroeg gehad heeft dan
Ik was ook 18 toen ik het meemaakte, en ben idd veel volwassener geworden sindsdien, geestelijk en op relatiegebied vooral, nu al 2.5 jaar de ideale relatie
pi_30119524
niet lullen vrouw, dat komt allemaal door jullie
pi_30119530
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Lijkt wel de kneusjesclub zo onderhand
En altijd moet een vrouw weer die wonden opentrekken...je wordt bedankt!

woensdag 31 augustus 2005 @ 01:50:08 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30119543
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik was ook 18 toen ik het meemaakte, en ben idd veel volwassener geworden sindsdien, geestelijk en op relatiegebied vooral, nu al 2.5 jaar de ideale relatie
joh... écht waar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')