abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30074743
Gewoon stoken , je hebt mijn zegen om het te doen en zij geeft een open schot op doel, (zij nodigt je uit in de hol van de leeuw Ze is dus eigenlijk best naief en niet wijs imho ) Ga er compleet voor en gooi alles in de strijd want je krijgt geen betere kans dan dit, Hoe dan ook als je alles op alles zet zul je genezen terug komen!

En dat zij een vriendje heeft die dit toe zou staan , wat een mietje

Veel succes

It's the first time together and I'm feelin kind of horny,
Conventional methods of makin love kind of bore me,
I wanna knock your block off, get my rocks off, blow your socks off, make sure your G
spots off.
I'll call ya big daddy and scream your name, matter fact I can't wait for your candy rain.
So which you sayin, I get my swerve on, bring it live, make it last forever, damn the kitty
cat is tied....
Uhh, daddy slow down your flow, put it on me like a G baby, nice and slow, I need a rough
neck mega
man dingle in a sec, who ain't afraid, pull my hands and spank me from the back.
No doubt, I'm the player that you're talkin about.
Uhh, but do you think you could really work it out.
I guarantee ya shorty is real, baby stick out, here comes the man of steel.

[ Bericht 6% gewijzigd door placebotje op 29-08-2005 16:21:11 ]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:21:29 #27
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_30083999
Sasuke, je hebt jezelf door continu ontkennen in een lastig parket gebracht; je hebt jezelf wijs gemaakt dat jullie 'voor elkaar broer en zus zijn'. Dat is niet zo, zij ziet jou als een broer, maar jij ziet haar nog steeds als 'het meisje'. Zoals half Fok! hier onderhand aangeland lijkt te zijn, welcome to the 'friends zone'.

Er zijn nog maar weinig mensen hieruit ontsnapt en geen van allen heeft daar zelf invloed op uit kunnen oefenen; dit moest allemaal vanuit het meisje komen. Wat je op dit moment het beste kunt doen, voor je eigen gemoedsrust, is het openlijk overleggen met je 'zusje'; zeker met de 2-persoons tent in het vooruitzicht. Geloof me als ik zeg dat je misschien wel heel moedig met z'n tweeën dat tentje induikt met zo'n instelling van 'er gaat niets gebeuren', maar op dat punt zijn héél véél mensen jammerlijk gefaald.

Je hebt als voordeel dat de klik er vanuit haar niet is, maar zeker door zo'n situatie wordt het bij jou alleen nog maar erger, en om het in jouw woorden te omschrijven: jij bent daarna rijp voor de AMS-IX. Uitgaande van je verhaal kan jullie relatie wel een stootje hebben, maar je wilt haar niet binnenkort letterlijk de tent uitjagen...

[offtopic]
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 15:52 schreef het.ismij het volgende:
Helemaal mee eensch.
Lukt het wel,.. was die andere relatie dus niks,..
maar dan niet gaan huilen als het niks wordt,.
Geweldig, al die mensen die zeggen dat stoken goed is. Heb ik het verkeerd als ik zeg dat jullie leven volgens het principe "ikke, ikke, en de rest kan stikken"? Hebben jullie zelf al in dat schuitje gezeten?

Even blijven hangen, laat me even uitleggen: als je een vriendin hebt, en die wordt door iemand anders 'van je af gestookt', ben je dan kwaad en voel je je bedrogen?
- zo niet, dan ben je nog niet klaar voor een echte relatie, want dan betekende het meisje dus niet zoveel voor je en kun je het geen vriendin noemen.
- zo ja, dan heb je enorm veel lef als je daarna zelf bij andere mensen gaat stoken om een meisje van iemand af te pikken als je uit eigen ervaring weet wat voor gevoelens je bij die ander teweeg brengt.

Ooit gehoord van 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'?
[/offtopic]

[ Bericht 0% gewijzigd door BeF_Aviko op 30-08-2005 00:22:21 (kleine nuancewijziging) ]
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --> Power to the pieper!
pi_30084243
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 00:55 schreef Sasuke het volgende:
Ik weet dat het misschien wel eens tijd word om rond te kijken, maar ik wil een ander meisje ook niet 'second best' later voelen.
....want dat is klote, second best zijn. En dat ben jij voor dit meisje nu ook. Tijd om verder te kijken inderdaad, maar goed, dat kunnen hier wel honderd mensen gaan zeggen, je gaat dat toch pas doen als jij er klaar voor c.q. mee bent, weet ik uit eigen ervaring, maar goed misschien kunnen honderd soortgelijke adviezen het proces wel versnellen.
pi_30088233
Dude, you know I'm right

dit weekend ook afstand gedaan van een 'relatie'
niet meer aanspreken niet meer zien.
Hurts like f*cking hell but in the long run, I'll be better off

... out of sight, out of mind...
M'n signature, wat doe je :{
pi_30092554
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 09:36 schreef Viper_74 het volgende:
Dude, you know I'm right

dit weekend ook afstand gedaan van een 'relatie'
niet meer aanspreken niet meer zien.
Hurts like f*cking hell but in the long run, I'll be better off

... out of sight, out of mind...
En toch wil ik proberen om op een andere manier uit het bootje te kruipen, its worth a shot.
Ik heb er nou een emailtje gestuurd waarin ik alles uitgelegd heb, en besluit gewoon te gaan kamperen met haar volgende week, ik ben er bijna wel zeker van dat ik me in kan houden..

I'll just try!

In sight, differentt part of mind!
pi_30092784
Veel suc6 dude

En niet volgende week een KLB topic openen met dat je je zo kut voelt hè
pi_30112681
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:26 schreef Sasuke het volgende:

[..]

En toch wil ik proberen om op een andere manier uit het bootje te kruipen, its worth a shot.
Ik heb er nou een emailtje gestuurd waarin ik alles uitgelegd heb, en besluit gewoon te gaan kamperen met haar volgende week, ik ben er bijna wel zeker van dat ik me in kan houden..
Hm of je vindt de kwelling wel lekker, dat kan natuurlijk ook
pi_30113549
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hm of je vindt de kwelling wel lekker, dat kan natuurlijk ook
Nee, ik denk het niet, ik heb er eens gewoon logisch over nagedacht, en ik wil haar niet kwijt, dus het simpelste is het gewoon te accepteren, ik heb haar er een emailtje over gestuurd, en na aanleiding naarvan hebben we het er vandaag over gehad.

"Samen komen we eruit" zei ze Ik voel me er gelijk al een stuk beter onder, en denk dat het wel gaat lukken,
Ze heeft me zelf beloofd altijd bij te staan met haar vrouwenkennis mocht ik bij een volgend meisje het niet helemaal snappen

Ik kan het iedere man aanraden, een vrouw als "beste vriend" te nemen, want het ze zijn een soort encyclopedie
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:54:26 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30113647
ja dat wordt dus ongeheurd hard neuken in die tent. maar jij je zin...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:50:04 #35
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30118073
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef Sasuke het volgende:
Ik kan het iedere man aanraden, een vrouw als "beste vriend" te nemen, want het ze zijn een soort encyclopedie
Op sommige momenten ja...

Op andere momenten krijg je juist het advies waar je juist niets van aan zou moeten trekken.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30118114
Well I admire you're willpower and endurance

Ik heb van dat wijf van mij sinds zaterdag niks meer gehoord

En achteraf, elke dag begin ik meer in te zien dat ik d'r minder mis en dit toch het beste is
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:53:36 #37
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30118176
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:51 schreef Viper_74 het volgende:
Well I admire you're willpower and endurance

Ik heb van dat wijf van mij sinds zaterdag niks meer gehoord

En achteraf, elke dag begin ik meer in te zien dat ik d'r minder mis en dit toch het beste is
Totdat ze contact met jou zoekt of dat de geruchten jou bereiken dat ze in de mix is met een ander... dan moet je echt zorgen dat je stevig in je schoenen staat, anders ga je gegarandeerd voor de bijl...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30118492
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:53 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Totdat ze contact met jou zoekt of dat de geruchten jou bereiken dat ze in de mix is met een ander... dan moet je echt zorgen dat je stevig in je schoenen staat, anders ga je gegarandeerd voor de bijl...
Love and hurt can take down any man, how big or tall
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:05:50 #39
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118506
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
ja dat wordt dus ongeheurd hard neuken in die tent. maar jij je zin...
Wil je dat ik hier post hoe het hele tent gedoe gegaan is ? Ik kan mijzelf echt wel in de hand houden hoor.

Trouwens, iedereen bedankt voor de tips en hints, mede dankzij jullie ben ik tot dit besluit te komen, waar ik van denk dat het het beste is, op dit moment, de vriendschap afkappen kan altijd later nog

EDIT : Mijn R&P Kloon, wat doe ik? Ahh well, de beslissing is gemaakt, nu mogen eventuele kenissen die meelezen het ook wel weten
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:06:34 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30118528
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:05 schreef Orealo het volgende:

[..]

Wil je dat ik hier post hoe het hele tent gedoe gegaan is ? Ik kan mijzelf echt wel in de hand houden hoor.
we zullen zien na je tentavontuurtje, ok?
pi_30118576
Ik had dus een goeie 'vriendschappelijke' relatie, die in het begin wat meer was.
Op het moment dat ze begon over andere meiden en of ik al een vriendin had (aangevend dat zij daar dus niet onder viel) heb ik direct het contact verbroken.

There are some things you don't wanna hear from someone you really like

Niets is moeilijker vrijwillig afstand te doen, je gaat jezelf altijd aanlullen dat er altijd wel een klein kansje is dat het wat wordt of dat het gaat lukken.

Get real, op het moment dat je jezelf moet overtuigen dat het wat kan worden ben je die lijn al kilometers voorbij
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:08:17 #42
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118581
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

we zullen zien na je tentavontuurtje, ok?
Ok.
pi_30118597
gast, uit eigen ervaring spreek ik als ik zeg dat je weg moet wezen, je maakt jezelf gek, en bij mij ging het zover dat ik dus echt in een dipje kwam...probeer dat te vermijden!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:10:02 #44
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118626
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:08 schreef Viper_74 het volgende:
Ik had dus een goeie 'vriendschappelijke' relatie, die in het begin wat meer was.
Op het moment dat ze begon over andere meiden en of ik al een vriendin had (aangevend dat zij daar dus niet onder viel) heb ik direct het contact verbroken.

There are some things you don't wanna hear from someone you really like

Niets is moeilijker vrijwillig afstand te doen, je gaat jezelf altijd aanlullen dat er altijd wel een klein kansje is dat het wat wordt of dat het gaat lukken.

Get real, op het moment dat je jezelf moet overtuigen dat het wat kan worden ben je die lijn al kilometers voorbij
Misschien doe ik dat wel, but being second best is still better than nothing
pi_30118629
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:05 schreef Orealo het volgende:

[..]
Trouwens, iedereen bedankt voor de tips en hints, mede dankzij jullie ben ik tot dit besluit te komen, waar ik van denk dat het het beste is, op dit moment, de vriendschap afkappen kan altijd later nog

Well atleast you're screwing yourself by thinking that

Tja we zullen zien, misschien ben jij de God die over water kan lopen, maar ik betwijfel het
pi_30118645
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef Sasuke het volgende:
"Samen komen we eruit" zei ze
Had ze ook suggesties hoe? Of was samen op vakantie gaan haar beste tip?
pi_30118676
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:10 schreef Orealo het volgende:

[..]

Wrong

Second best is like being there first row seeing and believing everything but never taking part in it.

Dat is pas pure woede en onmacht. Zo dichtbij zijn maar er net niet zijn.... dan kun je naar mijn idee beter nog niet eens in de picture zjin
pi_30118678
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:10 schreef Orealo het volgende:

[..]

Je bent verliefd op de fantasie van haar, op de heftige en ook pijnlijke emoties
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:13:06 #49
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_30118700
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:09 schreef Scorpie het volgende:
gast, uit eigen ervaring spreek ik als ik zeg dat je weg moet wezen, je maakt jezelf gek, en bij mij ging het zover dat ik dus echt in een dipje kwam...probeer dat te vermijden!
Ik waardeer je bezordheid en je mening..
Maar ik heb er zelf een idee over dan mijn voorval uniek is, Ook na het gesprek wat we vanmiddag hebben gehad, denk ik dat ik er aan de andere kant van het bootje uitgeklommen ben, ik wil het gewoon nog een kans geven, of nee, dat zeg ik verkeerd..

Ik wil gewoon op dit spoor blijven, ik wil haar beste vriend blijven, en ik wil haar beste vriend zijn, en ik wil dat zij mij ook zo ziet, als een broer.

Dan zijn er geen problemen meer toch? enige wat ik nog moet doen is een ander meisje vinden, en ik denk niet dat er veel op mijn toekomstige ICT opleiding rondlopen, but I'll live I guess
  woensdag 31 augustus 2005 @ 01:14:02 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30118726
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 01:13 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik waardeer je bezordheid en je mening..
Maar ik heb er zelf een idee over dan mijn voorval uniek is, Ook na het gesprek wat we vanmiddag hebben gehad, denk ik dat ik er aan de andere kant van het bootje uitgeklommen ben, ik wil het gewoon nog een kans geven, of nee, dat zeg ik verkeerd..

Ik wil gewoon op dit spoor blijven, ik wil haar beste vriend blijven, en ik wil haar beste vriend zijn, en ik wil dat zij mij ook zo ziet, als een broer.

Dan zijn er geen problemen meer toch? enige wat ik nog moet doen is een ander meisje vinden, en ik denk niet dat er veel op mijn toekomstige ICT opleiding rondlopen, but I'll live I guess
jij gaat haar eerst zo hard zoenen en beffen en daarna neuken in dat tentje, dat wil je niet weten.

... leuk vooruitzicht toch? ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')