ze worden moequote:Op maandag 29 augustus 2005 01:42 schreef BBscanner het volgende:
Ja en het nivo daalt toch weer omlaag in hints; pik, lul, tampeloeres....![]()
![]()
Intelligenter dan de doorsnee denk ik ja... Dat maakt ze niet meteen superintelligent natuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:27 schreef ks_choice het volgende:
[..]
ghehe, je hebt gelijk!
We hebben hier te maken met een superintelligent gezelschap. Zoveel is nu wel duidelijk.
Lastige situatie is het zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:41 schreef eborn het volgende:
[..]
Je moet flink sterk in je schoenen staan iddMaar goed, dat merkt ze wel als ze thuiskomt. Kan ze altijd nog met Ralph op stap
Na 4 of 5 dagen begint het al te kriebelen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:44 schreef eborn het volgende:
Het is verbluffend hoe ze in elk gesprek sex weten aan te boren...
niveauquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:42 schreef BBscanner het volgende:
Ja en het nivo daalt toch weer omlaag in hints; pik, lul, tampeloeres....![]()
![]()
Als iedereen zich vanaf nu lekker als dolfijnen gaat gedragen is dat voor eens en voor altijd opgelost. Maar nee hoor, mensen zijn nooit tevredenquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Lastige situatie is het zeker.
Is eigenlijk al bekend wie het uitgemaakt heeft, Nathalie of Ralph? Zal Nathalie wel zijn dus?quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:45 schreef eborn het volgende:
[..]
Als iedereen zich vanaf nu lekker als dolfijnen gaat gedragen is dat voor eens en voor altijd opgelost. Maar nee hoor, mensen zijn nooit tevredenHeb je een spuitgast, wil je een Joost
echt niet, iedereen die wil neuqen, blijft voor de zoveelste badder-partyquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
JIPPIE!! ze gaan stoppen!!!!!!!!!
Ieeeuw, the horrorquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft toch wel lekker pijpbekkie![]()
[afbeelding]
is het te vroeg voorquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:46 schreef piertje2 het volgende:
zullen we nog vieze dingen gaan zien vanacht?
Jups, maar de precieze reden weet ik niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Is eigenlijk al bekend wie het uitgemaakt heeft, Nathalie of Ralph? Zal Nathalie wel zijn dus?
Dan moet je versatel hebben. Het schijnt dat daar vele malen meer te zien is dan op de streams. Ik hoorde laatst mensen met versatel zeggen dat het een en al bloot was. Dat lijkt me wat overdreven, maar wie weet. 40 euro per maand is me echter wat te duurquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:46 schreef piertje2 het volgende:
zullen we nog vieze dingen gaan zien vanacht?
wat gaan ze nu doen dan?:)quote:
ik denk nathalie??quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is eigenlijk al bekend wie het uitgemaakt heeft, Nathalie of Ralph? Zal Nathalie wel zijn dus?
Dan blijf ik er nog even voor liggenquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:46 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
echt niet, iedereen die wil neuqen, blijft voor de zoveelste badder-party![]()
Was Lieske ook niet degene die zei dat ze niet zonder sex kon? Of was dat iemand anders?quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:
Lieske heeft toch wel lekker pijpbekkie![]()
[afbeelding]
versatel, zend naar mijn weten precies dezelfde dingen uit als op internet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je versatel hebben. Het schijnt dat daar vele malen meer te zien is dan op de streams. Ik hoorde laatst mensen met versatel zeggen dat het een en al bloot was. Dat lijkt me wat overdreven, maar wie weet. 40 euro per maand is me echter wat te duur
Geen idee. Ze kondigen het niet voor niets aan als "de enige die de beelden ongecensureerd laat zien". Mijn nichtje heeft versatel en zei dus dat het heel veel bloot was.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:49 schreef piertje2 het volgende:
[..]
versatel, zend naar mijn weten precies dezelfde dingen uit als op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |