Nope, horloges en klokken mogen niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt het dat ze geen klok in het huis hebben hangen, mogen ze geen besef hebben hoe laat het is ofzo?
er slapen er meer buiten...quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:52 schreef vw_caddy het volgende:
Goeiemorguh
Nog wat bijzonders gebeurd? Zie een dame en een heer buiten slapen![]()
Is dat altijd al zo geweest of is dat pas sinds deze BB ingevoerd? Want ik vind het maar een rare maatregel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Nope, horloges en klokken mogen niet.
Gister dachten dat ze via het klokje in de jacuzzi (loopt niet gelijk) konden omrekenen hoe laat het was. Alleen zitten ze er naast, het is zo'n twee uur later als ze denken.
Ik geloof van niet want er moest ook al eens iemand zijn horloge laten controleren of het geen messagewatch was. Dus toen mochten horloges wel blijkbaar.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat altijd al zo geweest of is dat pas sinds deze BB ingevoerd? Want ik vind het maar een rare maatregel.![]()
Wat ik me kan herinneren is dat bij elke BB geweestquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat altijd al zo geweest of is dat pas sinds deze BB ingevoerd? Want ik vind het maar een rare maatregel.![]()
Ik dacht ook dat het bij elke BB zo wasquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:00 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren is dat bij elke BB geweest
quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik type vanuit bed, gaat beetje moeilijk
Ging gisteren met koptelefoon op slapen (luisterde naar het 'toneelstukje') en vriendjelief vond megeloof ik nogal gestoord.
Dan moet je nog lang wachten denkquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Of wanneer er eens geneukt gaat worden.
De mannen willen over het algemeen sneller seks, maar als de vrouwen eenmaal zin hebben, en dat gaat het toch wel komen na 2 weken dan kunnen we wel wat verwachten, zeker na een uitspraak van Linda dat ze niet zonder seks kan. Die zie ik wel met Rikkert iets uithalen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dan moet je nog lang wachten denk![]()
Als je ook het BB Fok! Weblog zou bijhouden, wist je dat dit al oud nieuws is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:24 schreef Isabeau het volgende:
http://www.thelovefactory.nl/love2.htm Nathalie(zoek in Google op Nana Love)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |