abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31684580
Hersi is toch bezig zich in de kijker te spelen nu?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31703157
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Hersi is toch bezig zich in de kijker te spelen nu?
Daar lijkt het wel op, hij geeft zelf ook aan nog steeds weg te willen.
Hij weet zelf ook wel waarom hij nu een paar keer mag invallen, knopper is er niet. En dan schuift hij van een plaats op de tribune door naar de reservebank.
Al hoop ik toch wel dat hij blijft hoor, zeker als Amoah deze winter/zomer weggaat, Igor en Rojer sowieso in de zomer vertrekken. Een rechtsbuiten voor op de lange termijn heeft Vitesse ook nog niet, links zitten we met Frankel/Esajas goed en in de spits hebben we voor volgned seizoen alleen Benson. Nou die is er ook nog LANG niet (de vraag is of die het überhaupt haalt).
pi_31703514
Is er een reden waarom Hersi niet of nauwelijks speelde? Op zich niet verrassend natuurlijk na zijn snelle vertrek bij Heerenveen, nu ook bij Vitesse. Zit blijkbaar iets fout bij die jongen.
pi_31704700
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef MaxPower het volgende:
Is er een reden waarom Hersi niet of nauwelijks speelde? Op zich niet verrassend natuurlijk na zijn snelle vertrek bij Heerenveen, nu ook bij Vitesse. Zit blijkbaar iets fout bij die jongen.
Nou kijk, hij is bij vitesse gehaald als zijnde rechtermiddenvelder/aanvaller. Daar was een vacature na het vertrek van Hofs naar Feyenoord, en daar heeft hij het gehele vorige seizoen uitgespeeld. Resultaat. Buiten zijn debuut, bagger. Vitesse zoekt nieuwe rechtsbuiten, vind De Mul. Op links zitten we al goed en op het middenveld (wat eigenlijk de beste positie is voor Hersi) hebben we nou eenmaal 4 toppers (iig voor een subtopper). Dus Hersi heeft gewoon op de verkeerde positie gespeeld, en dat hij nu 2x scoort als invaller is ook maar puur 'geluk' natuurlijk. Hij wil nog steeds weg.
pi_31704750
Dan heb ik nog een vraag, hoe is het precies afgelopen met de DUET-groep. VD Kraan gaf dit weekend als laatste kans op wat duidelijk vanaf Engelse kant, niet meer van gehoord...
pi_31707545
Jij komt nooit op vitesse.org?

In het kort: Vitesse beweert nog steeds te praten met Duet maar Duet laat weten via het Financieel Dagblad, dat ze na de afwijzing van de gemeente al geen interesse meer hadden. Vreemde zaak.
pi_31725246
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jij komt nooit op vitesse.org?

In het kort: Vitesse beweert nog steeds te praten met Duet maar Duet laat weten via het Financieel Dagblad, dat ze na de afwijzing van de gemeente al geen interesse meer hadden. Vreemde zaak.
Jawel, maar kon er gister ff niet opkomen. Heb altijd gekloot met mijn account

DUET gaat dus gewoon niet door
pi_31726475
Reken er maar niet op dat dat doorgaat. Duet zegt inderdaad nee in het FD.
Alleen weet Vitesse van niks.. en ja Aalbers vertegenwoordigd Duet.

Vitesse melde op TVgelderland dat ze om opheldering hebben gevraagd in een brief aan de advocaat van Duet/Aalbers.
pi_31733186
Vitesse volgt de 16-jarige Vito Wormgoor van DOVO en heeft hierbij concurrentie van 5 andere eredivisieclubs.
www.thuisuiteten.nl
pi_31760747
Yeps bgrepen...

En de soap DuetGroup/Aalbers contnues.
2 berichten van TVgelderland
quote:
Vitesse niet in zee met Duet Group

Vitesse gaat niet in zee met de Duet Group en ex-Vitesse-voorzitter Karel Aalbers. De Arnhemse club vindt dat Duet het aanbod om Vitesse een extra financikle impuls te geven nooit heeft onderbouwd met tastbare feiten. Vitesse richt zich nu op de twee overgebleven potentikle kopers voor het stadion Gelredome. Dat zijn TCN en Eurocommerce, de vastgoedontwikkelaars die door de gemeente zijn gekozen. De Duet Group laat via een advocaat weten dat er een bankgarantie van 60 miljoen euro is afgegeven, maar dat Vitesse weigerde de noodzakelijke geheimhoudingsclausule te ondertekenen.
quote:
Duet Group: bankgarantie 60 miljoen

De Duet Group is ontstemd dat Vitesse niet verder geonteresseerd is in een overname. "Ik begrijp niet dat Vitesse vindt dat wij niet kunnen voldoen aan de gestelde voorwaarden", laat advocaat Van den Boomen namens Duet weten. "Er ligt een bankgarantie van 60 miljoen euro bij Ernst & Young in Apeldoorn, 50 miljoen voor de overname van Vitesse en Stadion Gelredome en 10 miljoen als eerste investering in de voetbalclub Vitesse."

Volgens Van den Boomen heeft Vitesse juist niet voldaan aan de voorwaarden die in het eerste gesprek op 6 oktober waren overeengekomen. “Vitesse weigerde akkoord te gaan met de geheimhoudingsclausule”, zegt Van den Boomen. “Terwijl dat bij dergelijke transacties heel gebruikelijk is.”

Van den Boomen benadrukt ook dat hij wel degelijk namens Duet opereert: “Ik snap niets van de berichten die dat in twijfel trekken. Ik heb nog steeds een schriftelijke volmacht namens Duet.”

Aalbers laat het er niet bij zitten. De voormalig Vitesse-voorzitter gaat alle verantwoordelijke politici in Arnhem op de hoogte brengen over de gang van zaken en probeert langs die weg alsnog druk uit te oefenen om Gelredome en Vitesse in handen van Duet te krijgen.
pi_31762556
Iets anders, nou haalt Sturing benson naar de kant en Hersi start ws in de basis...
Waarom?? Echt weer een Sturing streek, hoe breek je het vertrouwen van een 'talent' (benson).
pi_31776463
Ik hoop op wat acties vanavond, want dat Vitesse een bod van 60.000.000 euro naast haar neer legt is onbegrijpelijk. Er worden volgens mij hele vieze spelletjes gespeeld onderling.
pi_31791916
De spitsen scoren
pi_31802076
Op 3 clubs na zijn we op dit moment de meest productieve club in de eredivisie!

Was een goeie wedstrijd gister.
pi_31803773
Goeie reeks neergezet tegen 3 mindere ploegen. Doelsaldo 11-2, dat is ook positief. Ik hoop op een gelijkspel tegen Feyenoord.
pi_31805078
Amoah wil het liefste naar het buitenland, Fränkel staat open voor iets anders en Hersi mag weg maar wil blijven. Ik denk dat Vitesse er een keer goed aan doet om dit soort spelers duidelijkheid te geven omtrent hun toekomst bij Vitesse.

Ook interessant op vitesse.org, een gesprek tussen v.d. Kraan en Aalbers na de wedstrijd:
quote:
Een memorabele afterparty vanavond in het supportershome na de prachtige 5-1 overwinning. Het supportershome was voor het eerst behoorlijk goed gevuld sinds het slotfeest vorig jaar. Een uitgelaten sfeer.
Pakweg een half uur na de wedstrijd kwam Karel Aalbers op bezoek in het supportershome. Bij binnenkomst verdrongen veel fans zich rond de gewezen voorzitter. Voorzichtig werd hier en daar 'Karel Aalbers' gescandeerd. Veel mensen gingen met Karel, vriendelijk glimlachend alsof die nooit weg is geweest, op de foto. Een apart moment.

Nog aparter was het toen vd Kraan verscheen. Hij stond eerst nog even buiten voor de ingang, in discussie met iemand over de vraag of er nog spelers waren geweest. Toen hij hoorde van een supporter dat Aalbers binnen was, was zijn eerste reactie: "Oh is Aalbers er ook". Om vervolgens de fan te feliciteren met de overwinning.

Rond de ingang was de spanning voelbaar. Zouden de heren elkaar willen treffen, nadat Vitesse gisteren officieel duidelijk had gemaakt dat het boek 'Aalbers/Duet' nu dicht is?

Vd Kraan ging Aalbers niet uit de weg. Ging naar binnen, en liep vrijwel direct naar Aalbers en gaf hem een hand en wisselde wat woorden. Niet veel later, terwijl voor de monitoren tientallen fans de wedstrijden op Talpa bekeken, vonden de heren elkaar en spraken zeer geruime tijd. Niet op een notariskantoor of rechtzaal, maar tussen de supporters in. Gewoon face to face, zonder advocaten, aktetassen, gemeenteraadslieden of 'vrienden'.

Aalbers in het zwart aan een biertje, vd Kraan in streepjespak aan de cola. Af en toe onderbroken door fans die drankjes aanboden, vragen stelden en foto's maakten.

Ik weet niet waar ze het precies over hadden, Aalbers breeduit gebarend, ogenschijnlijk vol onbegrip de armen naar voren geheven. Vd Kraan hand in de zak. Iets rustiger ogend, maar (subjectief, op het oog gezien) in de verdediging.

De heren spraken lange tijd. Een memorabel moment. Er ging veel door mij heen. En vooral toch, als de heren er toch gewoon samen uit zouden kunnen komen, dan zou er zoveel te winnen zijn voor ons Vitesse.
pi_31809743
Wat een omgekeerde wereld.
Thuis winnen van Groningen, Ado, Heracles
Uit winnen van RBC

Is dit Vitesse nog wel?

Waarom wij nooit zulke grote uitslagen neerzetten is omdat je die niet haalt tegen (sub)top clubs, maar wel tegen de kleintjes. Punt is alleen, dat wij nou juist jaar in jaar uit van dit soort teams verloren of tegen gelijk speelde, kortom punten verspeelde. Deze week neemt niemand ons de 5e plek meer af! Maargoed, al te veel euforie is ook niet nodig. Volgende week uit Feyenoord, daarna uit Willem II, en dan thuis, jawel tegen top4 club RKC. Dat wordt een hele belangrijke pot. Feyenoord moet je gewoon blij zijn met ieder punt (al hoop je natuurlijk op meer), Willem II uit zou je zeggen die rol je op in goede doen, maar zie onze wedstrijd bij Roda uit... Mochten we hier goed uitkomen wordt het al vroeg een heuse topper tegen RKC!
pi_31812645
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:49 schreef methodmich het volgende:
Gewoon 9 uit 3 denk ik, anders wordt het wel zwaar ja.
Gelukt. Mooi zo. Vitesse klimt op.

Amoah in tranen na zijn goal?

En Ruudje weer goed?

Hersi ook lekker bezig.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:10:28 #219
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_31820945
Goede reeks van 3 winstpartijen (ondanks dat het mindere ploegen waren). Dat is goed voor het zelfvertrouwen zeker na het zwakke begin.

Amoah lijkt het net eindelijk ook weer gevonden te hebben Die heeft in het begin van het seizoen toch wel teveel grote kansen gemist.

Daarnaast is er het zeer goede nieuws dat het bod van The Duet Group (icm met Aalbers) niet door gaat.

Kortom het gaat lekker bij Vitesse. Aalbers is weer uit beeld. De neuzen kunnen weer naar voren.

Volgende week een puntje tegen Feyenoord zou mooi zijn.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_31821417
Nou moeten we niet overdrijven over Amoah. Die goals die hij gemaakt heeft, had ieder ander kunnen maken. hij heeft ook een aantal kansen gemist. Let maar op, volgende week scoort ie weer niet. Maargoed, hij heeft er 2 gemaakt, dus ik zal niet klagen.

Nu komen de wedstrijden waar Vites echt op de proef gesteld wordt. We gaan voor Champions League
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:21:06 #221
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31823745
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef Pistol_Pete het volgende:
Daarnaast is er het zeer goede nieuws dat het bod van The Duet Group (icm met Aalbers) niet door gaat.
Aalbers is weer uit beeld. De neuzen kunnen weer naar voren.
Eindelijk iemand die er ook zo over denkt als ik: Ik vind Aalbers een goeie kerel, hij heeft veel voor de club betekend, maar hij heeft de club ook op het randje gebracht en brengt altijd erg veel onrust met zich mee. Daarom ben ik er niet rouwig om (hoewel, we lopen 8 mio per jaar mis schijnt) dat de deal niet doorgaat, laten we maar rustig weer het ouwe vitesse worden.
Met wedstrijden als gister zal het stadion ook weer beter gevuld zijn en dus de inkomsten stijgen.

En domenica: Die ballen die Amoah erin legde zijn makkelijk, maar hij staat wél op de juiste plek. dat was eerder nog wel es anders....verder heeft hij dus 3 goals deze comp+4 assists. Hij is dus bij 7 goals direct betrokken, geen verkeerd gemiddelde!

Helaas juicht hij nauwelijks en heeft hij echt een hekel gekregen aan "ons". Aangezien de 100 man die hem telkens uitfluiten het voor het hele publiek verzieken
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:34:05 #222
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_31824204
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:21 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die er ook zo over denkt als ik: Ik vind Aalbers een goeie kerel, hij heeft veel voor de club betekend, maar hij heeft de club ook op het randje gebracht en brengt altijd erg veel onrust met zich mee. Daarom ben ik er niet rouwig om (hoewel, we lopen 8 mio per jaar mis schijnt) dat de deal niet doorgaat, laten we maar rustig weer het ouwe vitesse worden.
Met wedstrijden als gister zal het stadion ook weer beter gevuld zijn en dus de inkomsten stijgen.
precies. Ben het helemaal met je eens.

Helaas zijn er maar weinig mensen die Vitesse een warm hart toe dragen en daarnaast kritisch naar het bod van Aalbers en The Duet Group kunnen kijken. Er zaten gewoon teveel onzekerheden aan het bod van The Duet Group om er mee verder te gaan (vage bankgaranties oa). Een verstandige keuze van Vitesse. Ik hoop dat de Vitesse supporters het ook zullen inzien.

Wat ik nog steeds eigenaardig vind aan het bod van the Duet Group is dat ze een bod van tientallen miljoenen euro´s doen op Vitesse en het Gelredome, maar ondertussen is er nog nooit iemand van the Duet Group overgekomen naar Arnhem om eens het 1 en ander te bespreken. Overnames / investeringen van dit soort bedragen gaan niet via een tussenpersoon (Aalbers). Daar is minimaal 1, meestal meerdere mensen van het investerende bedrijf bij betrokken. Maar dat is nu oude koeien uit de sloot halen. Het bod is afgewezen. Er zijn nog twee partijen met plannen voor het overnemen van het Gelredome. Benieuwd hoe dat zal gaan.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_31829530
Wat vinden jullie eigenlijk van Tom de Mul? Hoe doet 'ie het?
pi_31830109
Tom doet het super. Ik was geen fan van hem toen ie kwam, maar hij doet het erg goed!
goed aanspeelpunt, erg snel en mooie acties. Ik vind het leuk dat hij adfelopen zaterdag zn eerste voor vitesse heeft gescoord!

Tom
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:55:11 #225
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31831244
Ja, hij doet het erg leuk. Ook ik vond het maar niks, we moesten flink betalen voor de huur van een speler waarbij geen optie tot koop is bedongen. Eigenlijk leiden we nu dus op voor ajax. Maar hij speelt goed, heeft mooie acties en een goeie goal zaterdag: Aannemen en niet nadenken, maar gewoon mooi in t hoekie knallen!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')