Een Braziliaan, das weer eens wat andersquote:Braziliaan De Camargo in beeld bij Vitesse
EXCLUSIEF - Vitesse heeft bij FC Brussels een potentiële opvolger voor Matthew Amoah gevonden: Igor De Camargo.
Amoah heeft de clubleiding van Vitesse laten weten zijn aflopende contract niet te verlengen. De Ghanese spits gaat na acht jaar de Arnhemse club verlaten. Mogelijk wordt in de winterstop al afscheid genomen.
Vitesse kan daarom een nieuwe spits gebruiken en heeft daarvoor De Camargo op de korrel. De Braziliaanse aanvaller staat onder contract bij FC Brussels, waar hij via RC Genk in het seizoen 2004/05 terecht kwam. (Bron)
quote:Basiself Vitesse weer ongewijzigd
Vitesse speelt vrijdagavond uit tegen Willem II opnieuw met dezelfde basisopstelling. Matthew Amoah en Abubakari Yakubu zijn terug uit Saoedi-Arabik, waar zij met Ghana een oefeninterland met 3-1 wonnen. Vorig jaar verloor Vitesse met 3-2 in Tilburg. Reuser (ex-Vitesse) scoorde voor rust drie keer. In een tumultueuze tweede helft kwamen de Arnhemmers nog terug tot 3-2. Van de 17 uitduels tegen Willem II won Vitesse er overigens zeven en verloor er maar drie.
Opstelling:
Wapenaar;
Vreven, Knol, Dingsdag, Swerts;
Van der Schaaf, Janssen, Yakubu;
Hersi, Amoah, De Mul.
Bron: Omroep Gelderland
Het zal toch gewoon een lastige pot worden. Dat ze ergens onderaan staan zegt mij helemaal niets. Jammer dat ik niet de hele wedstrijd live kan zien (RTL5), moet zelf trainen. Maar de tweede helft ben ik van de partij. Het is natuurlijk een hele belangrijke wedstrijd, met het oog op Vitesse - RKC volgende week. Sluit je aan of 'haak je af'. Ik zet het laatste tussen haakjes omdat het natuurlijk nog veel te vroeg is, maar men snapt wat ik bedoel.quote:
Mij wel. 0-3quote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat ze ergens onderaan staan zegt mij helemaal niets.
quote:Ebou Sillah traint mee bij Vitesse
ARNHEM - Ebrima "Ebou" Sillah traint de komende week mee bij Vitesse. De Arnhemse club aast al anderhalf jaar op de linksbuiten, die nu transfervrij is. Bij eerdere pogingen om Sillah aan te trekken, hield zijn Russische club Rubin Kazan hem aan zijn contract.
De 25-jarige Gambiaan kwam in Rusland niet meer aan spelen toe. Eerder maakte hij furore bij Club Brugge, dat hem in 2002 verhuurde aan RBC Roosendaal. Na een goede start liep hij een beenbreuk op, waardoor hij slechts 15 wedstrijden speelde voor RBC. Sillah heeft ook een Belgisch paspoort en hoeft dus geen buitensporig salaris te verdienen.
Bron: Omroep Gelderland 21-11-2005
quote:Geldboete voor voormalig Vitesse-voorzitter Aalbers
ARNHEM - De rechtbank van Arnhem heeft Karel Aalbers donderdag veroordeeld tot een geldboete van 20.000 euro en een voorwaardelijke gevangenisstraf van twee maanden. De oud-voorzitter van Vitesse was valsheid in geschrifte en fraude ten laste gelegd.
Uiteindelijk werd Aalbers slechts veroordeeld voor fraude in de zaak Machlas. Van de overige zaken werd hij vrijgesproken. Tegen Aalbers was een jaar gevangenisstraf, waarvan een half jaar voorwaardelijk, geëist.
Uiteindelijk werd Aalbers slechts veroordeeld voor fraude over de wijze van uitbetaling aan de Griekse spits Machlas. Van de overige zaken werd hij vrijgesproken. Tegen Aalbers was een jaar gevangenisstraf, waarvan een half jaar voorwaardelijk, geëist.
Bron: Volkskrant
echt ergquote:Op donderdag 24 november 2005 23:28 schreef Elvislives het volgende:
En inmiddels schijnt sillah voor een jaar te gaan tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |