abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32069711
quote:
Braziliaan De Camargo in beeld bij Vitesse

EXCLUSIEF - Vitesse heeft bij FC Brussels een potentiële opvolger voor Matthew Amoah gevonden: Igor De Camargo.

Amoah heeft de clubleiding van Vitesse laten weten zijn aflopende contract niet te verlengen. De Ghanese spits gaat na acht jaar de Arnhemse club verlaten. Mogelijk wordt in de winterstop al afscheid genomen.

Vitesse kan daarom een nieuwe spits gebruiken en heeft daarvoor De Camargo op de korrel. De Braziliaanse aanvaller staat onder contract bij FC Brussels, waar hij via RC Genk in het seizoen 2004/05 terecht kwam. (Bron)
Een Braziliaan, das weer eens wat anders
Trouwens, dat de Vitesse clubcard terugkomt is een goeie zaak. Hopelijk levert het wat meer publiek op.
pi_32094933
Igor de Camargo, die heeft er al zo'n 7 inliggen. Geen slechte speler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32100189
Geen idee of het een goede spelers is. Ik heb hem nog nooit gezien en ken hem verder ook niet. Alleen hebben we geen geld om een speler te kopen. Niet veel althans.
pi_32124138
Zes goals in zeven duels in de Jupiler League dit seizoen. Geen gek gemiddelde.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 november 2005 @ 14:15:20 #280
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_32342904
quote:
Basiself Vitesse weer ongewijzigd

Vitesse speelt vrijdagavond uit tegen Willem II opnieuw met dezelfde basisopstelling. Matthew Amoah en Abubakari Yakubu zijn terug uit Saoedi-Arabik, waar zij met Ghana een oefeninterland met 3-1 wonnen. Vorig jaar verloor Vitesse met 3-2 in Tilburg. Reuser (ex-Vitesse) scoorde voor rust drie keer. In een tumultueuze tweede helft kwamen de Arnhemmers nog terug tot 3-2. Van de 17 uitduels tegen Willem II won Vitesse er overigens zeven en verloor er maar drie.
Opstelling:
Wapenaar;
Vreven, Knol, Dingsdag, Swerts;
Van der Schaaf, Janssen, Yakubu;
Hersi, Amoah, De Mul.

Bron: Omroep Gelderland
Maximaal 4 regels
pi_32344706
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:15 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]
Het zal toch gewoon een lastige pot worden. Dat ze ergens onderaan staan zegt mij helemaal niets. Jammer dat ik niet de hele wedstrijd live kan zien (RTL5), moet zelf trainen. Maar de tweede helft ben ik van de partij. Het is natuurlijk een hele belangrijke wedstrijd, met het oog op Vitesse - RKC volgende week. Sluit je aan of 'haak je af'. Ik zet het laatste tussen haakjes omdat het natuurlijk nog veel te vroeg is, maar men snapt wat ik bedoel.
pi_32357072
Deze moeten ze gewoon winnen. Met verlies hou je ook wel de aansluiting, maar zit je weer in die grote middenmoot. Zou natuurlijk leuker zijn om volgende week tegen RKC de vierde plek over te nemen

Vitesse - RKC is trouwens vrije kaartverkoop en de clubcard is ook weer te bestellen i.c.m. een ticket voor Vitesse - Ajax. Ik ben er iig bij
pi_32358154
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat ze ergens onderaan staan zegt mij helemaal niets.
Mij wel. 0-3
pi_32372419
Al dat optimisme Ik ben gewoon bijgelovig
pi_32373788
Haha. Tja ik ga het in de kroeg kijken op groot scherm met een biertje in m'n hand. Dan moeten er toch wel wat doelpunten in het goeie netje vallen, dan begint m'n weekend helemaal goed
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:02:17 #286
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_32387107
Pfff, met de hakken over de sloot. Ondanks vier goals een matige wedstrijd.
Hersi, Janssen en Amoah speelden goed, maar in de tweede helft veel te nonchalant.
De Mul een matige eerste en een goede tweede helft. Maar Swerts en De Mul zijn allebei te rechtsbenig voor de linkerkant.
Knol en Dingsdag waren slorig in de opbouw en in de dekking, ben ik niet van ze gewend.
Wapenaar keepte gewoon slecht.
pi_32387582
Dat was idd even spannend. Maargoed uiteindelijk wel goed afgelopen. Amoah speelde erg sterk. Begin het bijna jammer te vinden dat hij niet bijgetekend heeft. Verder vond ik Theo ook erg goed spelen itt Wapenaar. Al met al wel verdiend gewonnen.... en als we zo doorgaan worden we gewoon kampioen !
pi_32387829
lol niet overdrijven..
2e helft was gewon slecht van Vitesse uit..

Maar ja drie punten erbij... en de rest moet ons maar bij zien te houden dit weekend.
pi_32389599
RKC gaat het iig moeilijk krijgen tegen PSV, dus misschien kunnen we die volgende week voorbij als we tegen hun moeten.
pi_32391761
Pff Vitesse maakte het zichzelf nog wel ff moeilijk de laatste tien minuten. Gelukkig 3 punten, veel doelpunten, leuk voor het publiek... maar teveel slordigheden aan de kant van Vitesse achterin (ook Wapenaar).
  zaterdag 19 november 2005 @ 06:35:19 #291
104871 remlof
Europees federalist
pi_32392196
Leuk dat de hele wedstrijd op RTL5 te zien was! Erg leuk om te zien, maar ik hield de laatste tien minuten idd wel m'n adem in... Hadden zet bijna weer weggegeven, en dat na een 4-1 voorsprong
pi_32394536
Inderdaad, na rust erg slordig. Ze hadden het beter uit kunnen counteren dan nu gebeurde. Maar goed, wel weer 3 punten in een aantrekkelijk duel voor de neutrale kijker.
www.thuisuiteten.nl
pi_32394549
Gewoon niet naar het scoreverloop kijken, 3punten meenemen, hopen dat concurrentie dit weekend punten laat liggen en met oogkleppen op naar Vitesse - RKC.

Dan zal Vitesse wel op en top geconcentreerd moeten zijn, want die laten weinig kansjes onbenut. Maargoed ik kan me voorstellen dat als je tegen zo'n slap WIllem II speelt, dat je dan 'lekker' gaat voetballen en ff de concentratie verliest (alleen niet 45min lang!). Neem bv. een AZ dat twee jaar op rij ons kansloos laat in het eigen Gelredome. Dat lijkt me heerlijk voetballen voor die gasten, zo'n gevoel had ik gister bij Vitesse de tweede helft. Met dit verschil dat AZ dan wel de 0 houdt.
pi_32460566
quote:
Ebou Sillah traint mee bij Vitesse

ARNHEM - Ebrima "Ebou" Sillah traint de komende week mee bij Vitesse. De Arnhemse club aast al anderhalf jaar op de linksbuiten, die nu transfervrij is. Bij eerdere pogingen om Sillah aan te trekken, hield zijn Russische club Rubin Kazan hem aan zijn contract.

De 25-jarige Gambiaan kwam in Rusland niet meer aan spelen toe. Eerder maakte hij furore bij Club Brugge, dat hem in 2002 verhuurde aan RBC Roosendaal. Na een goede start liep hij een beenbreuk op, waardoor hij slechts 15 wedstrijden speelde voor RBC. Sillah heeft ook een Belgisch paspoort en hoeft dus geen buitensporig salaris te verdienen.

Bron: Omroep Gelderland 21-11-2005
pi_32464493
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:45 schreef brighton het volgende:

[..]
Dat zou echt erg zijn

Frankel, Esajas
pi_32549882
quote:
Geldboete voor voormalig Vitesse-voorzitter Aalbers

ARNHEM - De rechtbank van Arnhem heeft Karel Aalbers donderdag veroordeeld tot een geldboete van 20.000 euro en een voorwaardelijke gevangenisstraf van twee maanden. De oud-voorzitter van Vitesse was valsheid in geschrifte en fraude ten laste gelegd.

Uiteindelijk werd Aalbers slechts veroordeeld voor fraude in de zaak Machlas. Van de overige zaken werd hij vrijgesproken. Tegen Aalbers was een jaar gevangenisstraf, waarvan een half jaar voorwaardelijk, geëist.

Uiteindelijk werd Aalbers slechts veroordeeld voor fraude over de wijze van uitbetaling aan de Griekse spits Machlas. Van de overige zaken werd hij vrijgesproken. Tegen Aalbers was een jaar gevangenisstraf, waarvan een half jaar voorwaardelijk, geëist.

Bron: Volkskrant
  donderdag 24 november 2005 @ 23:28:11 #297
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32552556
En inmiddels schijnt sillah voor een jaar te gaan tekenen
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_32571501
quote:
Op donderdag 24 november 2005 23:28 schreef Elvislives het volgende:
En inmiddels schijnt sillah voor een jaar te gaan tekenen
echt erg
pi_32575140
Nou ja, een Belg erbij. Op zich niet gek voor de breedte.
www.thuisuiteten.nl
pi_32583190
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:09 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]
Afgehandeld dus. Hoofdstuk gesloten. Op naar nieuwe Glorie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')