abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30484667
quote:
Op zondag 11 september 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
het was weer
gezien:
DiRect was wel aardig
Roosbeef zo'n jong meisje en al zo goed op het podium, heb meteen maar een cdtje van ze gekocht
Voicst was wel aardig
WT beetje standaard
Krezip was al weer een hele tijd geleden dat k ze voor het laatst zag maar t was goed
Guus Meeuwis één groot feest
[..]

je moest gewoon ff door de stadspoort de stad in lopen kon je meteen links gratis plassen
Ik ben alleen vrijdag geweest (Intwine en Ilse DeLange), maar 't zag er idd goed georganiseerd uit en er hing een lekker relaxed sfeertje. Ik heb ook maar ff die gratis 'toiletten' in de stad opgezocht, ¤ 0,50 om te mogen plassen slaat nergens op.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 september 2005 @ 15:12:30 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30484994
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:01 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ik ben alleen vrijdag geweest (Intwine en Ilse DeLange), maar 't zag er idd goed georganiseerd uit en er hing een lekker relaxed sfeertje. Ik heb ook maar ff die gratis 'toiletten' in de stad opgezocht, ¤ 0,50 om te mogen plassen slaat nergens op.
ach ze moeten het hele evenement ergens van betalen.
Maar zeker als je op de dijk zit (waar wij tussend e optredens meestal zitten) is de stad ook nog dichterbij zelfs
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 12 september 2005 @ 09:17:17 #53
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_30506680
Weekje bijkomen op het werk maar. Het was weer SUPER!!!!
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 september 2005 @ 10:42:29 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30508222
lees vandaag in de krant dat er 80.000 bezoekers zijn geweest
muntverkoop ook flink gestegen, vrijdag 24% meer munten verkocht, zaterdag 31% meer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30511864
quote:
Op zondag 11 september 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
het was weer
gezien:
DiRect was wel aardig
Roosbeef zo'n jong meisje en al zo goed op het podium, heb meteen maar een cdtje van ze gekocht
Voicst was wel aardig
WT beetje standaard
Krezip was al weer een hele tijd geleden dat k ze voor het laatst zag maar t was goed
Guus Meeuwis één groot feest
[..]

je moest gewoon ff door de stadspoort de stad in lopen kon je meteen links gratis plassen
Hehe, Ik heb roosbeef ook gezien en ze waren best leuk. Ik stond helemaal alleen voor aan tegen de hekken, ik had geen vriendjes Ik was eigenlijk helemaal weg van peter pan speedrock en the sheer Men plectrum door gitarist van the sheer laten signeren
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 september 2005 @ 13:23:16 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30512048
quote:
Op maandag 12 september 2005 13:16 schreef DuranK het volgende:

[..]

Hehe, Ik heb roosbeef ook gezien en ze waren best leuk. Ik stond helemaal alleen voor aan tegen de hekken, ik had geen vriendjes Ik was eigenlijk helemaal weg van peter pan speedrock en the sheer Men plectrum door gitarist van the sheer laten signeren
dikke kans dat wij elkaar gezien hebben bij roosbeef, wij stonden halve meter achter je dan
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')