abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:07:01 #76
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_30065132
Van de site:
Liberated & luxurious
Love To Love...
Nana Love

Nana Love < Nathalie >zit nu LIVE in het BIG BROTHER huis. Zij zal tot het moment dat ze het huis moet verlaten geen contact meer hebben met de buitenwereld!

Dus ook ff geen Nana Love column.
Geniet van het Nana Love gevoel en sms je gek wanneer het nodig is.

Natuurlijk houden we je ook hier op de hoogte van alles wat er in het BB huis met Nana Love gebeurd!

Blijf kijken...

Nieuw:TLF WEB-LOG

Meer info www.talpa.tv/bigbrother.

http://www.thelovefactory.nl/love.htm
Ben te zaai voor een signature
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:07:43 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_30065148
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk , maar toch even één puntje van aandacht: ALLE BB-bewoners waren per definitie altijd aandachtsgeil. Of zou dat betekenen dat álle bewoners tot nu toe altijd zijn ingeh....
Kelly

Nooit!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:09:59 #78
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_30065180
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:03 schreef APK het volgende:

[..]

denk jij dat er een double/double layer in deze verhaallijn zit?
Dat Nathalie zeg maar, weer verliefd op hem wordt en dat hij dan zegt: Sorry babe, ik moet je iets vertellen. Ik val slechts op mannen.

Nee, ik bedoel alleen maar: als je zo'n pik hebt mag je wat mij betreft best liegen over zoiets doms als een BB-volgnummer. Hell yeah, dan mag je je zelfs verkiesbaar stellen wat mij betreft! Wat kan mij die Nathalie schelen? Heeft ze ook een pik?
Ben te zaai voor een signature
pi_30065233
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Op zich heb je wel gelijk , maar toch even één puntje van aandacht: ALLE BB-bewoners waren per definitie altijd aandachtsgeil. Of zou dat betekenen dat álle bewoners tot nu toe altijd zijn ingeh....
de een is het wat meer dan de ander, en Nana... uuuh Nathalie valt in de categorie heul veul meer

http://www.thelovefactory.nl/love2.htm
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:13:25 #80
12761 Major_Star
 ik een eikel?
pi_30065234
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:05 schreef APK het volgende:

[..]

Komt op hetzelfde neer.
Jij hebt een schemerlamp met Internetaansluiting, kunt de streams niet volgen en ziet slechts wat BB wil dat jij ziet.
Nee. Je mag me quoten, maar doe het dan exact
En verder ben ik gewoon een kritische klant, en ik vertrouw die Nathalie gewoon voor geen cent
(beperkte actrice, en die Ralph is nog erger, en beiden worden betaald door Talpa)
don't kill the piano player
  maandag 29 augustus 2005 @ 02:22:47 #81
6941 APK
Factual, I think.
pi_30065343
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:13 schreef Major_Star het volgende:

Nee. Je mag me quoten, maar doe het dan exact
Dan krijg je van die lange topics, ik hou van samenvatingen.
Anyways, kom op met dat bewijs dat Nathalie ingehuurd is.
Lijkt mij topic-waardig.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 29 augustus 2005 @ 08:46:22 #82
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30067116
Dan zal je elke avond Big Brother moeten volgen !!
Dan kom je van zelf wel achter of Nathalie is gehuurd!
Want Bridget had erover dat er meer geheimen zullen komen
  maandag 29 augustus 2005 @ 08:58:09 #83
242 Pinball
Electric Monk
pi_30067214
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 01:58 schreef Major_Star het volgende:
Speculatie, ja.
Ik heb een mac en daarom kan ik ook geen streams volgen...
Dus ga ik af op wat ik vanavond 'live' gezien heb.
Onzin, Windows Media Player bestaat gewoon voor de Mac, als je daar zo'n stream url in plakt kan je zo meekijken. En ja, het is de slechtste mediaplayer aller tijden, maar je moet er wat voor over hebben.

On topic: goede onderzoeksjournalistiek hier APK
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:01:06 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_30067250
Natalie was wel erg openhartig in dat ene filmpje, over haar ex Ralph. Hoe kunnen we dat rijmen met haar zorgen om Joost met wie het 'zo goed zit'?
The love you take is equal to the love you make.
pi_30067301
Niet fucke over Ralph!! Ralph is een hagenees, en das altijd goed! Ennuh een beetje aktie in dat huis is wel cool natuurlijk...
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:17:12 #86
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30067451
Ralph is er zeker niet via de normale procedure in gekomen. Ze hebben de kandidaten ws gevraagd naar hun exen. Degene waarvan ze dachten dat die de meeste opschudding en sensatie zou veroorzaken hebben ze toen opgespoord. Zo moeilijk zal dat niet geweest zijn. Ze hebben denk ik wel meer exen benaderd maar of die wouden niet meewerken of waren niet intressant genoeg. Die met die lange blonde haren (moet nog ff in de namen komen) bijvoorbeeld, die scheet bagger toen ze het hoorde dat er een ex in zou komen, en zo reageerden er wel meer....
Doorgstoken kaart? Absoluut! Maar dat weten we toch bij voorbaat al?

En Ralph is een slechte leugenaar, zoals die liep te stamelen dat ie van nix wist....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_30067798
Prachtig, BB is weer begonnen en de users van FOK zijn weer super allert. Ik ga voorlopig in ieder geval maar weer eens BB en het FOK forum volgen.

Helaas had ik dit jaar geen primeur met foto's van het huis voordat ze officieel online waren
pi_30068199
Ralph in de reclame van de volkskrant? http://bigbrother.fok.nl/blog/89#reacts
  Moderator maandag 29 augustus 2005 @ 10:07:55 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30068250
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ralph is er zeker niet via de normale procedure in gekomen. Ze hebben de kandidaten ws gevraagd naar hun exen.
Echt niet. Het is gewoon stomtoevallig dat Nathalie en Ralph zich beiden hebben opgegeven.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30068358
Uit de Volkskrant-commercial:

Niet echt duidelijk, hij heeft er in elk geval wel wat van weg...
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:25:21 #91
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_30068470
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 02:07 schreef Roache_ het volgende:

Natuurlijk houden we je ook hier op de hoogte van alles wat er in het BB huis met Nana Love gebeurd!
Nou, daar wil ik spellingstechnisch iig al niet heen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:28:13 #92
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30068499
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:15 schreef twentemeisje het volgende:
Uit de Volkskrant-commercial:

Niet echt duidelijk, hij heeft er in elk geval wel wat van weg...
[afbeelding]
Als je had gezegd dat dit Rob was, had ik het ook geloofd. Nouja op basis van dit plaatje dan.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_30069755
Ik geloof het niet dat Ralph dat is...
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:10:57 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_30069860
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:05 schreef TRiXeS het volgende:
Ik geloof het niet dat Ralph dat is...
Heb je het filmpje bekeken?
Als hij op het strand zit vind ik hem wel lijken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30069924


Je zou zeggen dat het 'm is.
  Moderator maandag 29 augustus 2005 @ 13:14:02 #96
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_30069939
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 01:21 schreef Major_Star het volgende:
FAKERS ALERT !!!

Nathalie en Ralph zijn beiden ingehuurd door Talpa.
(en het zijn nog slechte acteurs ook )
True true true!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_30070020
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 13:10 schreef APK het volgende:

[..]

Heb je het filmpje bekeken?
Als hij op het strand zit vind ik hem wel lijken.
Ja, heb het filmpje gezien... maar degene op het strand vind ik er echt ouder uit zien. Zoals iemand al eerder zei, als men had gezegd dat het Rob was dacht ook iedereen dat hij het was...
pi_30070733
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 01:21 schreef Major_Star het volgende:
FAKERS ALERT !!!

Nathalie en Ralph zijn beiden ingehuurd door Talpa.
(en het zijn nog slechte acteurs ook )
Zou mij niets verbazen als dat zo is, alleen denk ik niet dat het acteurs zijn en vraag ik me af of Nathalie echt wist of Ralph zou komen. Ralph wist er wel van en hoopt waarschijnlijk op deze manier zijn ex terug te krijgen en zijn ex- goede vriend een hak te zetten. Deze hele BB staat in het thema van geheimen, intriges etc. Dus moeten ze wel ergens beginnen. Ik denk dat Nathalie nog heel erg gesteld is op Ralph maar dat niet durft te bekennen Die blonde sport instructrice schrok zich ook te pletter toen ze hoorde dat iemands ex in het huis zou komen. Zij heeft waarschijnlijk ook niet zo een nette breuk achter de rug, gaat BB natuurlijk ook gebruik van maken.

BB wil gewoon dat het voor de camera's een soort Bold and the Beautiful wordt. Neem nou die zwangere, Tanja, wel toevallig dat ze geen relatie heeft en al na 1,5 maand zwanger is geworden. Ze hebben geen getrouwde muts genomen die al voor de tweede keer zwanger is ofzo. Ik denk dat er voor Tanja nog een hoop te gebeuren staat met de vader van de baby.
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
pi_30071167
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:04 schreef rickmans het volgende:
Ralph in de reclame van de volkskrant? http://bigbrother.fok.nl/blog/89#reacts
De jongen op het strand lijkt er inderdaad op, misschien is hij wel gescouted op het strand in scheveningen en niet iedereen die aan reclame meedoet heeft acteer ambities.
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
pi_30071445
Ralph en Nathalie gaan nog wel neuken hoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')