Ik deed al straatfotografie voor DPZ hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:33 schreef Astridj0h het volgende:
lekkere kleurjes. vind z-w straatfotografie echter meestal stoerder
dpz bracht je op idee
ik zal proberen binnenkort ook eens wat straatplaat vast te leggen, het regent alleen nu, dus daar is ook niks aan he...
o.a. daarom heb ik visitekaartjes laten drukken. Geeft je net even dat beetje meer 'vrijheid' wanneer ze naar je toekomen (is me nog niet overkomen). Maar over het algemeen hebben ze het niet door.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, ik denk dat ik toch wel enige angst opzij moet zetten.
stel dat er nou iemand niet van gediend is en verhaal komt halen, wat zeg je dan?
ik heb vanaf volgende week vakantie, en ben dan van plan fiks te gaan oefenen..
thnx, ik ga er wel fftjes mee klooienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie sfeer Yonielode bovenste vind ik het mooist, de onderste zou ik flink door de schuifjes in PS halen om die lucht dreigender te maken.
Ik heb nogal vaak onbekenden gefotografeerd. Nooit heb ik last gehad. Eerder nog heb ik last gehad met het fotograferen van objecten, maar dat bleef beperkt bij wat opmerkingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, ik denk dat ik toch wel enige angst opzij moet zetten.
stel dat er nou iemand niet van gediend is en verhaal komt halen, wat zeg je dan?
ik heb vanaf volgende week vakantie, en ben dan van plan fiks te gaan oefenen..
...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:12 schreef yonielo het volgende:
[afbeelding]
bedoelde je zoiets? deze ziet er nog wel een beetje onrealistisch uit, maar dat kost wat meer tijd om dat goed te krijgen....
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef peejdorie het volgende:
[..]
...alle gebouwen horen idd blauw/groen te zijn
![]()
Wow, die eerste is vet! Ik zou er meteen heen willen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:38 schreef yonielo het volgende:
[[url=http://www.members.lycos.nl/yonielo/Street-FirstStopklein.jpg ]afbeelding]
[/url]
winkelstraat in een dorpje (china)
[[url=http://www.members.lycos.nl/yonielo/Hongkong-StreetLevelklein.jpg ]afbeelding]
[/url]
Oversteek vlakbij veerpont (HongKong)
ik zou die halve persoon aan het randje er net afcroppenquote:
Ja daar twijfelde ik over, want dan lijkt de menigte weer minder...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:32 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou die halve persoon aan het randje er net afcroppen
ik heb daar nog wel ooit mijn servies gekocht trouwens geloof ikquote:Op donderdag 1 september 2005 14:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja daar twijfelde ik over, want dan lijkt de menigte weer minder...
Het is nu ietsie goedkoper.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:33 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb daar nog wel ooit mijn servies gekocht trouwens geloof ik
ja dat is altijd de uitdaging van straatfotografie... HET moment benutten,het onderscheidt een goede straatfoto van een kiekjequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Op die plek kon ik niet wachten, moest in het voorbijlopen schieten. Helaas. Een shot met schakers die merken dat ze op de foto komen te staan is nog minder spannend. Eens kijken of ik zondag tijd kan vinden (lees vroeg genoeg wakker ben) om de markt van Luik onveilig te maken met m'n camera.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |