abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30058437
Hey iedereen,

Ik heb voor mijzelf een nieuwe Big Brother stream viewer gemaakt. Ik werd geinspireerd door: Talpa BBstreams 2005 streamer die ik ergins had gevodnen, en heb een aantal verbeteringen gemaakt. Ik wou graag weten of jullie deze ook willen hebben, en of jullie bepaalde wensen hebben wat het programma moet kunnen.

Functie omschrijvingen:
- Beschikt over een plattegrond van het huis.
- Beschikt over een grafische omgeving.
- Camera's worden automatisch gestart na openen programma, met geluid gedempt.
- Klik op "luister" bij de camera naar waar je wilt luisteren.
- Klik op de knop "groot" om de camera te vergroten.
- Als de camera vergroot wordt, stopt al het andere geluid van het overzicht.

Nog te doen:
- BUG: Als camera's niet werken en ze worden vergroot, stopt het programma.
- Handleiding schrijven.

Download:
je kan het bestand hier neerhalen naar je pc.

Screenshot


[ Bericht 4% gewijzigd door martijn189 op 28-08-2005 19:48:59 ]
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:28:55 #2
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_30058569
ziet er goed uit. Is ie ergens te downloaden zodat wij hem kunnen testen?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:29:20 #3
78498 classpc
I don't like change
pi_30058578
Leuk design!

Maar bij BBstream 2005 zijn de streams vaak van lagere kwaliteit dan wanneer je ze rechtstreeks via de links in BB Streams in MediaPlayer bekijkt.
Is daar misschien nog iets aan te doen? Of misschien een functie om te switchen tussen verschillende kwaliteiten streams, van dezelfde camera.

Waar is ie trouwens te downloaden?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_30058588
Prachtig werk Martijn, wat ben je toch veelzijdig!
Een linkje naar de download zou handig zijn
pi_30058626
Goed bezig!

Nu nog een limiter op het geluid!
pi_30058696
heel mooi gemaakt
weet je wat misschien ook wel handig is als je een link naar de big-brother hompage doet en ook bijvoorbeeld naar de fok big-brother forum
pi_30058752
Hey iedereen,

Pfff... wat reageren jullie snel zeg.... ik had niet gedacht dat jullie het al wilde hebben vandaar dat ik nog geen download link had, maar vooruit... jullie kunnen het programma via deze link neerhalen.

Waarschuwing:
- Als het programma niet werkt is het misschien nodig dat je eerst de Microsoft Visual Basic run-time installeerd. Deze vind je hier.
- Ik heb nog geen handleiding gemaakt, als je vragen hebt, stuur ze naar mr4@xs4all.nl
- Ik heb het nog niet echt getest opandere machines dus... als het niet werkt don't shoot me..

[ Bericht 14% gewijzigd door martijn189 op 28-08-2005 20:15:19 ]
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:47:15 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_30058761
Linkje gevonden via de foto die hij had ge-upload op zijn eigen site

http://www.xs4all.nl/~mr4/bigbrother/
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:53:00 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_30058816
Ik krijg de volgende melding.
C:\windwos\microsoft.NET\framework\V1.1.4322/mscorwks.dll cpuld not be loaded
Microsoft Visual Basic run-time heb ik geinstaleerd
HELP
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_30058845
@Conflict:

Wat bedoel je met: Nu nog een limiter op het geluid!""

@prior:
Ik neem aan dat je van stargate-sg1.nl komt ... ik ben hamster heh... die bouwen van alles..
pi_30058847
handig
Al de andere werkte bij mij niet.. deze wel
pi_30058870
Heel tof Zelfs met mijn 512 kbit hier kan hij nu alle streams aan, omdat de kwaliteit niet te hoog is. Top
Who knew?
pi_30058919
@ook_gek:

Welke windows versie gebruik je, dit programma gebruikt .net framework, en dan wel de nieuwste versie dus wellicht dat ej via windows update alles beschikbare updates voor je systeem moet installeren voordat het werkt.
pi_30058969
Ik neem al jullie suggesties mee voor de volgende update die ik morgenochtend zal klaarzetten... ook op mediawatchers hebben ze wat dingen gezechd die ik zeker ga overwegen.
  zondag 28 augustus 2005 @ 20:13:48 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_30059002
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 20:03 schreef martijn189 het volgende:
@ook_gek:

Welke windows versie gebruik je, dit programma gebruikt .net framework, en dan wel de nieuwste versie dus wellicht dat ej via windows update alles beschikbare updates voor je systeem moet installeren voordat het werkt.
Ik gebruik winXP SP2

Ik zal het zo eens proberen die update gebeuren
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_30059014
VET dit programma is echt uitstekend, prachtwerk en het werkt ook nog eens erg goed.
  zondag 28 augustus 2005 @ 20:21:38 #17
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_30059071
Wat mij opvalt is als je op vergroot klikt dan kun je dat venster vrij vergroten. Enige nadeel is dat het video gedeelte niet mee vergroot.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_30059076
Ik kon nadat ik dit had gedownload niet meer via de site van BB kijken..
krijg nu een rood kruisje.. iemand een idee hoe dat komt?
pi_30059089
Volgens mij zijn de streams al behoorlijk hoog qua kwaliteid, dat vergroten van dat venster is een bug (beestje) sorry... morgenochtend zal ik het zo proberen te maken dat je de video kan slepen zo groot je wilt...
pi_30059119
@Tamaartje:
Doet het programma met de streams het wel?? het is wel een hele vreemde fout welk besturingssysteem gebruik je?? het lijkt wel alsof jouw browser niet meer media player kan vinden.....

EDIT:

Ik zie trouwens net dat ik met de andere camera bekijk programma ik hetzelfde probleem heb, wellicht ergins een conflict ik zal het opzoeken zolang de streams op het programma het dan nog maar doen....

[ Bericht 36% gewijzigd door martijn189 op 28-08-2005 20:32:45 ]
pi_30059170
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 20:27 schreef martijn189 het volgende:
@Tamaartje:
Doet het programma met de streams het wel?? het is wel een hele vreemde fout welk besturingssysteem gebruik je?? het lijkt wel alsof jouw browser niet meer media player kan vinden.....
Ja het werkte toch niet helemaal lekker op 1 of andere manier dus ik dacht ik gooi het er ff af en doe het morgenochtend dan ff opnieuw downloaden, maar heel mn mediaplayer was gewoon weg, heb die nu opnieuw gedownload en nu doet die het wel weer.. geen idee of dat aan mij ligt ofzo maar heb verder niets raars gedaan alleen dit op uninstall gedaan.. heb trouwens xp met SP2
pi_30059297
Ik heb het programma geinstalleerd, kreeg een foutmelding en heb het er weer afgeflikkerd.

Nu is mijn mediaplayer kapot en ik krijg m niet weer aan de praat.
  zondag 28 augustus 2005 @ 21:33:38 #23
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30060038
Ik ga het morgen uitproberen, het ziet er goed uit, ik ga nu eerst terug naar de kick-off
Kun je trouwens screenshots maken? Dat zou echt ideaal zijn
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30060100
klasse hoor!
pi_30060816
Voor iedereen die problemen heeft met mijn programma, het eraf gooien en het nog erger wordt.... heel erg sorry daarvoor.....

Dit is de allereerste keer dat ik iets programmeer, ik ga vannavond en morgenochtend even testen op een andere pc die kaal geinstalleerd is.... als je media player niet meer werkt moet je hem denk ik opnieuw installeren:

Voor media player 9: klik hier
Voor media player 10 (alleen voor XP) klik hier.

Alles komt goed ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven....
pi_30061336
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:24 schreef martijn189 het volgende:
Voor iedereen die problemen heeft met mijn programma, het eraf gooien en het nog erger wordt.... heel erg sorry daarvoor.....

Dit is de allereerste keer dat ik iets programmeer, ik ga vannavond en morgenochtend even testen op een andere pc die kaal geinstalleerd is.... als je media player niet meer werkt moet je hem denk ik opnieuw installeren:

Voor media player 9: klik hier
Voor media player 10 (alleen voor XP) klik hier.

Alles komt goed ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven....
het is nu opgelost maar je programma werkt helaas nog niet hier
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:03:22 #27
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30061385
Ben benieuwd . Screenshotje zag er jofel uit .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30061473
Mooi gedaan
pi_30061536
ik krijg een toepassingsfout!

WinXP - SP2
Scheren is voor schapen!
pi_30061665
Werkt perfect hier
pi_30061797
quote:
---------------------------
BB5 viewer.exe - Toepassingsfout
---------------------------
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.
---------------------------
OK
---------------------------

Standaard Windows, geen SP's, misschien .NET Framework?
pi_30061840
Werkt perfect, echt ontzettend mooi, goed werk!
pi_30061871
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:24 schreef martijn189 het volgende:
Voor iedereen die problemen heeft met mijn programma, het eraf gooien en het nog erger wordt.... heel erg sorry daarvoor.....

Alles komt goed ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven....
het is niet zo erg hoor, alles doet het weer hier
pi_30062391
Goed werk . De vorige werkte ook prima, maar hier zit tenminste een minnetje op zodat ik em kan minimaliseren . Nu nog dat vergroten fixen en ik vind het top .
pi_30062511
Keurig programma, bedankt!
  maandag 29 augustus 2005 @ 00:34:51 #36
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30063369
Ik kan nu inderdaad ook niet meer via de site kijken en er viel me nog iets op, ik zat net een camera vergroot te kijken en die loopt voor op het overzicht zeg maar. M.a.w. die loopt dus achter. Ik zat te tellen, een seconde of 10 zelfs
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 29 augustus 2005 @ 07:14:38 #37
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_30066283
Ik ga hem ook proberen
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_30066299
Even een teeveepee

Ga ik zo thuis even instaleren.
  maandag 29 augustus 2005 @ 07:17:19 #39
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_30066300
Hmm foutmelding

EDIT:

Screenshot:

*klik*
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_30066303
Nu nog voor de mac
pi_30068504
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik krijg een toepassingsfout!

WinXP - SP2
Hier hezelfde probleem....jammer.

Ik draai Xp sp2 Home

<edit>

Microsoft Visual Basic run-time geinstaleerd en werkt perfect.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kidd op 29-08-2005 10:41:58 ]
words of advice for young people : Shit Happens !
pi_30068785
Gohhh ziet er goed uit, ik ga hem gebruiken
pi_30069605
hey iedereen,

Er bestond al een BB stream viewer, deze was te vinden op mediawatchers en de maker heeft gezien dat ik ook een versie had gemaakt. Hij heeft nu weer een nieuwere versie uitgebracht met de volgende functies: Link naar topic

Nieuw: Stream-beelden horizontaal.
Stream-beelden verticaal.
Aan te passen stream-URLs.
Te vergroten schermen/beelden.

To do:
Snapshot functie.
Onder de streams:
Rss-reader met de laatste nieuwtjes.
Laatste stream-verslagen.
Bewoners info.

Screenshot:


Wat moet ik doen:
Verder gaan met mijn versie, en al jullie aanwijzingen verwerken?? dan krijg je namelijk dezelfde functies als dit programma..... of zal ik maar stoppen en dat jullie deze gaan gebruiken??
pi_30069652
jij was eerder, dus ik vind dat jij door moet gaan!
pi_30069805
Als jij nog een knop er bij hebt dat je beeld kan Stoppen en Starten dan vind ik die van jou al helemaal perfect.
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:12:38 #46
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30071628
Sta jij het zomaar toe dat jouw code gebruikt wordt?
Anyway, ik kan nu dus niet meer op de BB site de streams volgen, maar OOK andere WMP dingen op internet werken niet meer, en dat vind ik wel vervelend
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 29 augustus 2005 @ 21:40:38 #47
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_30077819
Ben blij met je programma
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_30104286
Geen idee of het aan jouw programmaatje ligt, maar als ik al die andere berichten bekijk moet dat haast wel. Ook hier doet dus geen enkel 'filmpje-op-internet' het meer . Hoe krijg ik dat terug?
pi_30112841
Hey iedereen,

Ik wilde even reageren op al jullie berichten tot nu toe, voor iedereen die problemen ondervind na het gebruik van mijn programma en daardoor op wat voor manier dan ook gun media speler niet langer kunnen gebruiken, of niet meer naar de talpa streams kunnen kijken.... op bladzijde 1 van dit topic had ik een oplossing gegeven.... kijk hier

Zoals jullie al eerder lazen, is dit de eerste keer dat ik iets programmeer, en verspreid over internet. Dit heeft wat onverwachte problemen opgeleverd, waarvan ik eigenlijk niet weet hoe ik dat moet oplossen. Ik heb daarom besloten om niet langer door te gaan met dit programma, tenzij jullie dit echt willen en mij zo te (dwingen, in de goede zin van het woord) niet te stoppen als er problemen ontstaan. Er is een ander stream bekijk programma zoals jullie weten van basst op mediawatchers die na mijn aankondeging van mijn programma flink in de weer is geweest en een aantal nieuwe functies heeft toegevoegd.

hieronder een plaatje, waar ik tot nu mee bezig was.


dus zeg het maar, als ik te veel schade veroorzaak is het ook zo wat hahahah....
pi_30138394
Na het installeren van WMP 10 werkt het weer .

Waar blijft die volgende versie van je programmaatje?!
pi_30138883
Net als met mediaspy of hoe heet dat progje, krijg ik ook hier alleen beeld als ik op <vergroot> klilk en dan dus 4 'losse' windowtjes , waarvan er maar 1 tje dus bovenop ligt.

4 windows in een vierkant blijft zwart.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30139077
Oh en waar ik dus tot nu toe mee keek, kom ik niet meer op.
Heel fijn
bedankt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')