Ah, het burgerlijk wetboek en de belastingwet. Net die wetten die ik alleen tijdens mijn eerste twee jaar heb gebruiktquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:49 schreef Thisbe het volgende:
Wettenbundels kopenIk krijg elk jaar gratis het burgerlijk wetboek en de bundel belastingwetten van Loyens en Loeff! Publiekrecht heb ik al jaren niet meer nodig, nu ik NL recht heb afgerond.
Deze bundels kun je gewoon laten opsturen door L&L, ik haal ze altijd bij de studie-vereniging![]()
Dan doe jij het helemaal verkeerdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ah, het burgerlijk wetboek en de belastingwet. Net die wetten die ik alleen tijdens mijn eerste twee jaar heb gebruikt
Welke dan? Naar mijn idee staan alle belastingwetten erin hoor!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:25 schreef Sessy het volgende:
Nou wij hebben nu toch blijkbaar een of andere wet nodig die wel in de kluwer belastingbunden staat maar net niet in L&L ..
Ach, ik heb tijdens mijn einddoc helemaal geen wettenbundel nodig gehadquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:54 schreef Thisbe het volgende:
Dan doe jij het helemaal verkeerdAls je notariaat doet heb je niks anders nodig
En gratis is niet duur! En de wetten zijn hetzelfde als in de Kluwer!
![]()
Ik zal maar even gewoon het doorslaggevende Kluwer-argument geven nu..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:04 schreef SolarX het volgende:
* SolarX heeft Kluwer
Overigens niet bepaald sterk beargumenteerd ofzo, het leek me het handigst om me gewoon bij de "mainstream" aan te sluiten
Tot nu toe in de wandelgangen nog niet echt iets gehoord over problemen met eender welke bundel, trouwens.
Wie volgt dat vak dan ook?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:26 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik zal maar even gewoon het doorslaggevende Kluwer-argument geven nu..
In Vermande staat een verouderde versie van de Mw, in Kluwer niet![]()
(Je zult maar economisc publiekrecht of mededingingsrecht volgen!)
Deze titel staat ook in mijn gratis L&L wettenbundelquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:58 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Wie volgt dat vak dan ook?
In de Vermande staat titel 7.13 BW. De nieuwe in te voeren titel t.a.v. de personenvennootschap. Deze ontbreekt in de Kluwer. Tis maar wat je belangrijk vindt![]()
Je bent Belg?quote:
Deze is supermooi. Alleen een dag nadat ik 'm kreeg ben ik 'm al kwijtgeraaktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:01 schreef Sessy het volgende:
Je krijgt 'm gratis van Loyens & Loeff
Beetje zinloos om dan Nederlandse wetbundels te kopen denk ik, of niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je bent Belg?Gratis als in: "kijk voor jou! Denk je aan ons als je gaat solliciteren?"
Hoe heb je het tentamen vorige week dinsdag gemaakt?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:26 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik zal maar even gewoon het doorslaggevende Kluwer-argument geven nu..
In Vermande staat een verouderde versie van de Mw, in Kluwer niet![]()
(Je zult maar economisc publiekrecht of mededingingsrecht volgen!)
Redelijk wat studenten Nederlands Recht in Maastricht zijn afkomstig uit Vlaanderen omdat M'tricht de dichtbijzijndste Nederlandstalige universiteit isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:49 schreef SolarX het volgende:
Beetje zinloos om dan Nederlandse wetbundels te kopen denk ik, of niet?
Ik woon nu een aantal weken permanent in Maastricht, en ik zie veel Duitsers en Belgen idd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:46 schreef ChrisJX het volgende:
Redelijk wat studenten Nederlands Recht in Maastricht zijn afkomstig uit Vlaanderen omdat M'tricht de dichtbijzijndste Nederlandstalige universiteit is
De helft van de studenten IB (International Business) schijnt Duits te zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:24 schreef Sovereign het volgende:
Ik woon nu een aantal weken permanent in Maastricht, en ik zie veel Duitsers en Belgen idd.![]()
Ik hoef m'n kop maar uit het raam te hangen en even te wachten, gegarandeerd dat ik Duitsers hoor kleppen (woon op de markt). Ook de AH hier, loop op een willekeurige dag binnen en je hoort mensen soms wel eens Engels praten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:34 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De helft van de studenten IB (International Business) schijnt Duits te zijnAls je op een willekeurige dag naar de bieb gaat hoor je ook bijna alleen maar Duits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |