In Amsterdam heb ik het ook de eerste les al gekregen en heb ze de eerste week al meer dan genoeg nodig gehad. Wettenbundels zijn gewoon vitaal voor een studie wat betreft het recht, daar valt niet omheen te draaien.quote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Een nitwit is meer iemand die ergens niets van afweet (en pretendeert van wel). Niet dom in het algemeen dus.
Ja, die wettenbundel heb je waarschijnlijk al nodig bij de inleiding. Hier in Tilburg leer je bij de eerste colleges zelfs hoe je snel iets opzoekt in de wetboeken. Ik weet niet of dat overal zo is, maar anders heb je ze in elk geval nodig bij de inleidingen van strafrecht en privaatrecht.
Maastricht idemquote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Pool het volgende:
Ja, die wettenbundel heb je waarschijnlijk al nodig bij de inleiding. Hier in Tilburg leer je bij de eerste colleges zelfs hoe je snel iets opzoekt in de wetboeken.
De VNM heeft al extra (gratis) boekjes laten uitgeven waar de inhoudsopgaven in staan. Je kunt ze waarschijnlijk ophalen bij je boekhandel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:00 schreef vinny0 het volgende:
In principe maakt het niet uit welke bundel je neemt. Het hangt er gewoon van af wat je het beste ligt. Wel hebben ze dit jaar lekker lopen klooien bij Vermande, omdat de inhoudsopgave er los bij zit, omdat die online staat. Das namelijk handig voor de studenten. Echter hebben we een beetje weinig toegang tot internet tijdens het tentamen (was het maar zo).
Eh.. dat is gewoon wat extra informatie over andere producten van de uitgever, dat stond er vorig jaar en het jaar daarvoor ook al in hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:10 schreef EddyMR het volgende:
Die nieuwe Vermande heeft achterin reclame!!! echt belachelijk.
Lul nou niet, ik heb ze hier allebei voor me liggen (die van 2004/2005 en 2005/2006) en die van vorig jaar heeft geen "extra informatie" erin staan. En leg mij eens uit wat het verschil is tussen extra informatie over andere interessante producten van dezelfde uitgever en reclame?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Miguel het volgende:
[..]
Eh.. dat is gewoon wat extra informatie over andere producten van de uitgever, dat stond er vorig jaar en het jaar daarvoor ook al in hoor![]()
Ik zal het verduidelijken:quote:Op woensdag 21 september 2005 11:52 schreef EddyMR het volgende:
Lul nou niet, ik heb ze hier allebei voor me liggen (die van 2004/2005 en 2005/2006) en die van vorig jaar heeft geen "extra informatie" erin staan. En leg mij eens uit wat het verschil is tussen extra informatie over andere interessante producten van dezelfde uitgever en reclame?
Ieder jaar zijn er toch weer genoeg aanpassingen zodat je weer nieuwe kan halen, je wilt niet weten hoe mijn oude wettenbundels eruit zien, vooral die uit het eerste jaarquote:Op woensdag 21 september 2005 13:52 schreef boyv het volgende:
Ze hadden overigens ook wel mede kunnen delen dat ze er in hardcover waren. Mijn Kluwers gaan het einde van het jaar niet halen denk ik zo
Feit blijft dat er reclame in alle delen staat en dat dat kut is. Oh almachtige heldquote:Op woensdag 21 september 2005 12:57 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik zal het verduidelijken:
Bundel 2003/2004 - Informatie in deel A/B/C
Bundel 2004/2005 - Informatie in deel C
Bundel 2005/2006 - Informatie in deel A/B/C
Dus hou maar op met zwaaien en kijk eens een keer goed naar wat er voor je ligt waardeloze jurist-in-spe
Ik heb gisteren een Kluwer uit 2001/2002 weggegooid. Wat moet ik ermeequote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Miguel het volgende:
Ieder jaar zijn er toch weer genoeg aanpassingen zodat je weer nieuwe kan halen, je wilt niet weten hoe mijn oude wettenbundels eruit zien, vooral die uit het eerste jaar
Dank u, o gij onwetende proleet...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:55 schreef EddyMR het volgende:
Feit blijft dat er reclame in alle delen staat en dat dat kut is. Oh almachtige held![]()
Ik heb ze eigenlijk gewoon in m'n 'dossiers' (lees: doos met alle zooi van één collegejaar) zitten iedere keer..quote:Op woensdag 21 september 2005 18:51 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb gisteren een Kluwer uit 2001/2002 weggegooid. Wat moet ik ermee
Maar ik wil gewoon wettenbundels die ik lekker in m'n tas kan raggen en waarbij ik niet steeds op moet letten of ze nog wel in elkaar zitten. Ik heb begrepen dat Kluwer ook wettenbundels met een hardcover heeft, die had ik dan lieverquote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ieder jaar zijn er toch weer genoeg aanpassingen zodat je weer nieuwe kan halen, je wilt niet weten hoe mijn oude wettenbundels eruit zien, vooral die uit het eerste jaar
Als het goed is kun je er net 1 jaar mee doenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:52 schreef boyv het volgende:
Ze hadden overigens ook wel mede kunnen delen dat ze er in hardcover waren. Mijn Kluwers gaan het einde van het jaar niet halen denk ik zo
Zal ook wel een foutje in de productie zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:47 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb nog nooit losse blaadjes gehad in een Kluwer![]()
(..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |