Ja haha daar lijkt het wel opquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Rob heeft een brief gekregen van zijn dochter in die kamer en in die brief stond een recept voor snert. Als ik zo naar die mand in de dbk keek dan zaten daar spliterwten en prei in en ik verwacht dus dat ze snert kunnen gaan maken.
Ik denk dat ook.. hij lulde eroverheen toen iemand vroeg wat er bij hem was in de DBkamerquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:12 schreef milagro het volgende:
Ik vind Menno erg stil... of zou hij op zijn beurt nu een opdracht gekregen hebben, hij moest ook de dagboekkamer in.
Hij irriteert me nu alweerquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:14 schreef schatje het volgende:
Nou, Rob ratelt voorlopig nog wel door. Die moet de schade even inhalen.
Ik had geen geluid op cam 1 en 2.quote:
Het is inderdaad echt balenquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:21 schreef schatje het volgende:
Echt balen dat Fok! zo traag als stront door een trechter is. Ik hoop van harte dat het vanavond met de kickoff-uitzending beter is.
haha ja iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
'Ik vind het niet erg om er over te vertellen of om het te laten zien'
We merken het.....
Wuhahaha ik lach me echt dood om hemquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
"dan gaan ze misschien zeggen: heb je hem weer met zijn been"... Ja, dikke kans als dat je enige gespreksonderwerp is
Preciesquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:47 schreef teamlead het volgende:
"dan gaan ze misschien zeggen: heb je hem weer met zijn been"... Ja, dikke kans als dat je enige gespreksonderwerp is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |