Ja haha daar lijkt het wel opquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Rob heeft een brief gekregen van zijn dochter in die kamer en in die brief stond een recept voor snert. Als ik zo naar die mand in de dbk keek dan zaten daar spliterwten en prei in en ik verwacht dus dat ze snert kunnen gaan maken.
Ik denk dat ook.. hij lulde eroverheen toen iemand vroeg wat er bij hem was in de DBkamerquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:12 schreef milagro het volgende:
Ik vind Menno erg stil... of zou hij op zijn beurt nu een opdracht gekregen hebben, hij moest ook de dagboekkamer in.
Hij irriteert me nu alweerquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:14 schreef schatje het volgende:
Nou, Rob ratelt voorlopig nog wel door. Die moet de schade even inhalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had geen geluid op cam 1 en 2.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:18 schreef teamlead het volgende:
mijn streams willen nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop