Is het jullie ook opgevallen dat er bij _hopen_ van die lieve lageprijskaarten dezelfde prijs opstaat als wat het al _lang_ was?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:58 schreef blrrrt het volgende:
Zitten de 980 lageprijskaarten er trouwens alweer op bij iedereen?
Drol; er staat toch ook Vaste Lage Prijs op die kaarten en niet In Prijs Verlaagd...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:40 schreef Trayek het volgende:
[..]
Is het jullie ook opgevallen dat er bij _hopen_ van die lieve lageprijskaarten dezelfde prijs opstaat als wat het al _lang_ was?![]()
Prijsverlagingen mijn aarsch...
duh, ik wil ook weten wat ik straks betaalquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:12 schreef SHERMAN het volgende:
Er zijn nog tig klanten die zelf willen wegen.
Ehh...oh, oepsquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Drol; er staat toch ook Vaste Lage Prijs op die kaarten en niet In Prijs Verlaagd...![]()
Zojuist?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
duh, ik wil ook weten wat ik straks betaal
moest zojuist naar de Jodebree om papiercontainerzakken te halen
ik werk in 1112 Vijzelstraat op zondag, en de Jodebree is ook altijd op zondag open. amsterdam centrum hequote:Op zondag 28 augustus 2005 14:59 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Zojuist?
Op zondag geopend?
Nieuwmarkt? Foodplaza?
Hoeveel krijgen jullie betaald op zondag? 150% of 200%? Bij ons is het 150%... (Wij zijn trouwens niet open op zondag, maar we bouwen dan altijd de acties)quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik werk in 1112 Vijzelstraat op zondag, en de Jodebree is ook altijd op zondag open. amsterdam centrum he
Het zijn gewoon vervangende kaarten van kaarten die er als goed is nog hangen. De realiteit is dat die dingen na ongeveer een half jaar voor een groot deel "verdwenen" zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:40 schreef Trayek het volgende:
[..]
Is het jullie ook opgevallen dat er bij _hopen_ van die lieve lageprijskaarten dezelfde prijs opstaat als wat het al _lang_ was?![]()
Prijsverlagingen mijn aarsch...
Ons filiaal ongeveer 1,7 ton. Dit zou meer kunnen/moeten zijn voor onze winkelgrootte (AH-4), ware het niet dat we midden in het centrum liggen met bijna geen parkeerruimte en een Vomar, Aldi, Dekamarkt en Edah op loopafstandquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:58 schreef Carpento het volgende:
[..]
Overigens doet ons filiaal in een gemiddelde week 2,6 ton ofzo![]()
Gisteravond zijn ze er bij ons allemaal afgehaald.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:02 schreef Douwe het volgende:
k Vind die in prijs verlaagd bordjes maar irritant, zitten altijd in de weg als je aan het vullen bent. Ik sloop ze er dan ook altijd direct weer af als ze in de weg zitten. Permanent
Wederom een post voor de statistieken1566 is een AH4 met het assortiment en de grootte van een AH3
. 6 kassa's waarvan er een permanent niet werkt, en 1 counter. Hiermee een omzet van iets van 150.000 p/w, meer als het warm is en in de zomer, filiaal ligt op de doorgaande weg naar Zandvoort
200% natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:28 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Hoeveel krijgen jullie betaald op zondag? 150% of 200%? Bij ons is het 150%... (Wij zijn trouwens niet open op zondag, maar we bouwen dan altijd de acties)
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:05 schreef Excess_All het volgende:
hebben jullie ook hangbejaarden in het filiaal
Volgens mij niet, maar ik sta eigenlijk nooit overdag.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:05 schreef Excess_All het volgende:
hebben jullie ook hangbejaarden in het filiaal
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:40 schreef mic_forever het volgende:
jaa
Soms zijn er echt van die demente bejaardes die gewoon echt vanaf 4uur(dat ik kom)
tot uur of half 6 gewoon in de winkel zijn
Hou op! Ik ken er die lopen echt 4 uur in de winkel rond.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:40 schreef mic_forever het volgende:
jaa
Soms zijn er echt van die demente bejaardes die gewoon echt vanaf 4uur(dat ik kom)
En dan helemaal in paniek zijn als het koffieapparaat een keer defect isquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:40 schreef mic_forever het volgende:
jaa
hahah nou bij ons komen ze al om 15.00 en dan blijven ze ook vaker tot rond een uur of 19.00quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:40 schreef mic_forever het volgende:
jaa
Je hoort 200% te krijgen. Staat in de CAO.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:28 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Hoeveel krijgen jullie betaald op zondag? 150% of 200%? Bij ons is het 150%... (Wij zijn trouwens niet open op zondag, maar we bouwen dan altijd de acties)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |